sprawdź tego
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
NapiszMiPlugina
Rejestracja: 17.12.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.01.2018 21:29




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 148
- Odwiedzin: 4 639
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Chyba Polska
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#745532 Free vip w nocy
Napisane przez dredek
w 30.12.2017 13:36
#744617 Najlepszy gracz rundy.
Napisane przez ChrisN
w 27.11.2017 19:26
Takiego to chyba nie znajdziesz na tym forum z 1 linijką. Przerób sobie ten plugin: https://amxx.pl/topi...racz-rundy-say/
Po prostu nick gracza i jego staty wlep do jednej linijki zamiast dzielić to na 3 linijki. Ewentualnie jutro podeślę przeróbkę jak nie będziesz umiał sobie poradzić.
jakbys mogl bo mi bledy wyskakuja ; /
proszę,
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "BestPlayer"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KaMaZZ"
new g_iKills[33]
new g_iDeaths[33]
new g_hs[33]
new bestplayer = 0, g_iMaxPlayers;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "death_event", "a", "1>0");
register_event("HLTV", "eHLTV", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("wiadomosc",2,"1=Round_End")
g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}
/*============================================ ============================================= =======*/
/*************************************** [Color Chat] *********************************************/
/*============================================ =================================R=E=Y=M=O=N= =A=R=G=*/
enum Color
{
NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
GREEN, // Green Color
TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
GREY, // grey
RED, // Red
BLUE, // Blue
}
new TeamName[][] =
{
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR"
}
ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
new message[256];
switch(type)
{
case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
{
message[0] = 0x01;
}
case GREEN: // Green
{
message[0] = 0x04;
}
default: // White, Red, Blue
{
message[0] = 0x03;
}
}
vformat(message[1], 251, msg, 4);
// Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
message[192] = '^0';
new team, ColorChange, index, MSG_Type;
if(id)
{
MSG_Type = MSG_ONE;
index = id;
} else {
index = FindPlayer();
MSG_Type = MSG_ALL;
}
team = get_user_team(index);
ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
if(ColorChange)
{
Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
}
}
ShowColorMessage(id, type, message[])
{
static bool:saytext_used;
static get_user_msgid_saytext;
if(!saytext_used)
{
get_user_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText");
saytext_used = true;
}
message_begin(type, get_user_msgid_saytext, _, id);
write_byte(id)
write_string(message);
message_end();
}
Team_Info(id, type, team[])
{
static bool:teaminfo_used;
static get_user_msgid_teaminfo;
if(!teaminfo_used)
{
get_user_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo");
teaminfo_used = true;
}
message_begin(type, get_user_msgid_teaminfo, _, id);
write_byte(id);
write_string(team);
message_end();
return 1;
}
ColorSelection(index, type, Color:Type)
{
switch(Type)
{
case RED:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
}
case BLUE:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
}
case GREY:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
}
}
return 0;
}
FindPlayer()
{
new i = -1;
while(i <= get_maxplayers())
{
if(is_user_connected(++i))
return i;
}
return -1;
}
public client_connect(id)
{
g_iKills[id] = 0
g_iDeaths[id] = 0
}
public death_event()
{
new iKiller = read_data(1), iVictim = read_data(2), iHitplace = read_data(3);
if (iKiller == iVictim)
{
g_iDeaths[iKiller]++;
return;
}
g_iKills[iKiller]++;
g_iDeaths[iVictim]++;
if(iHitplace)
{
g_hs[iKiller]++;
}
}
public wiadomosc()
{
if(get_playersnum() < 2)
return
for(new i=1; i <= g_iMaxPlayers; i++)
{
if (g_iKills[i] > g_iKills[bestplayer] || g_iKills[i] == g_iKills[bestplayer] && g_iDeaths[i] < g_iDeaths[bestplayer] || g_iKills[i] == g_iKills[bestplayer] && g_hs[i] > g_hs[bestplayer])
{
bestplayer = i;
}
}
new name[32];
get_user_name(bestplayer, name, 31);
new iKills = g_iKills[bestplayer]
new iHS = g_hs[bestplayer]
if(iKills >= 5 || iKills == 0)
{
ColorChat(0, GREEN, "^x03Best Player: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s | Zdobyl %d fragow (W tym %d HS)", name, iKills, iHS)
}
else if(iKills > 1 && iKills < 5)
{
ColorChat(0, GREEN, "^x03Best Player: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s | Zdobyl %d fragi (W tym %d HS)", name, iKills, iHS)
}
else if(iKills == 1)
{
ColorChat(0, GREEN, "^x03Best Player: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s | Zdobyl %d fraga (W tym %d HS)", name, iKills, iHS)
}
}
public eHLTV()
{
for( new i = 1 ; i <= g_iMaxPlayers ; i++ )
{
g_iKills[ i ] = 0;
g_iDeaths[ i ] = 0;
g_hs[ i ] = 0;
}
}
#706661 [ROZWIĄZANE] Błąd w silniku [ nie działają skille ]
Napisane przez Rivit
w 17.07.2015 20:10
#706547 [ROZWIĄZANE] Błąd z komplikacją klasy.
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 16.07.2015 22:33
Właściwie co Ty zrobiłeś? ![]()
Załączone pliki
-
codclass_elitarnysnajper.sma 1,45 KB 91 Ilość pobrań
codclass_elitarnysnajper.amxx
#706511 Ustatwinie w klasie max zdrowia do "2500"
Napisane przez Linux'
w 16.07.2015 16:32
Byl blad w takedamage, dalo sie zabijac swoich z druzyny wiec poprawilem. Limit hp ustawiony, ale jak masz teraz w jakims itemku dodatkowe zdrowie to w funkcji musisz dodac sprawdzanie czy gracz gra komandosem i czy ma wiecej niz 2000hp. Jesli tak to blokowac.
Załączone pliki
-
codclass_komandos.sma 1,47 KB 68 Ilość pobrań
codclass_komandos.amxx
#705964 Problem z komplikacją klasy
Napisane przez woras
w 12.07.2015 08:02
#705809 Usunięcie całkowicie statystyk.
Napisane przez Linux'
w 10.07.2015 18:26
Przy dowolnej klasie taki błąd:
L 07/10/2015 - 18:59:48: [AMXX] Plugin "codclass_komandos.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_inflict_damage") - check your modules.ini.
Sa bledy bo musisz teraz odpowiednio przerobic kazda z klas usuwajac z nich natywy statystyk itp. O to przykladowa klasa:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Ajfon";
new const opis[] = "Rzuca telefonami na odleglosc";
new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M3);
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
#705814 Usunięcie całkowicie statystyk.
Napisane przez Linux'
w 10.07.2015 19:02
Musisz kompilowac lokalnie. Nizej zalaczam include i poprawiony silnik bo jeszcze znalazlem pare bledow..
A i jeszcze cos, jak uzywasz cod_infilict_damage to musisz to robic w ten sposob:
cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0)
Załączone pliki
-
lol.sma 23,22 KB 66 Ilość pobrań
lol.amxx
-
codmod.inc 5,25 KB 79 Ilość pobrań
#705076 szukam pluginu "info o graczu"
Napisane przez Maximus Mxh
w 05.07.2015 08:21
#701593 Bląd w silniku
Napisane przez Rivit
w 25.05.2015 18:09
W PokazReklame dodałem warunek. Lepiej by było dodać warunek w ColorChat.inc, by uniknąć późniejszych błędów. Osobiście polecam client_print_color()
Załączone pliki
-
pb_klasy_silnik_v3.sma 46,09 KB 53 Ilość pobrań
pb_klasy_silnik_v3.amxx
#697052 Sklep za monety by oeN.
Napisane przez oeN.
w 12.04.2015 09:07

Sklep za monety używający System Monet lub własny system z tymi samymi natywami.
Co go wyróżnia od innych sklepów?
+ Estetyka wykonania
+ Ładnie wygląda na serwerze
+ Łatwy w nawigacji


/sklep

Jeśli ktoś ma problem z kompilacją z powodu cod_get_user_coins lub cod_set_user_coins to proszę postąpić według tego:
Na dwa sposoby, pierwszy uniwersalny, drugi szybki tylko do sklepu.
Sposób I
1. Otwórz swój codmod.inc (scripting/include)
2. Dopisz w wolnym miejscu:
native cod_get_user_coins(index) native cod_set_user_coins(index, wartosc)
3. Zapisz i gotowe
Sposób II
1. Otwórz .sma sklepu
2. Pod ostatnim #include dodaj:
native cod_get_user_coins(index) native cod_set_user_coins(index, wartosc)
3. Skompiluj
Załączone pliki
-
sklep_monety_2perki.sma 12,74 KB 208 Ilość pobrań
sklep_monety_2perki.amxx
-
sklep_monety_3perki.sma 12,86 KB 158 Ilość pobrań
sklep_monety_3perki.amxx
-
sklep_monety_1perk.sma 12,6 KB 327 Ilość pobrań
sklep_monety_1perk.amxx
#701496 CoD Mod II Wojna Światowa od Epal
Napisane przez Epal
w 24.05.2015 13:30
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: NapiszMiPlugina
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
