Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NapiszMiPlugina - zdjęcie

NapiszMiPlugina

Rejestracja: 17.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.01.2018 21:29
-----

#745532 Free vip w nocy

Napisane przez dredek w 30.12.2017 13:36

sprawdź tego

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#745443 VIP - Dodanie modelu noza

Napisane przez Robiin w 27.12.2017 22:17

Tutaj zmień ścieżkę do modelu Twojej kosy.

new const path[]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#744617 Najlepszy gracz rundy.

Napisane przez ChrisN w 27.11.2017 19:26

 

Takiego to chyba nie znajdziesz na tym forum z 1 linijką. Przerób sobie ten plugin: https://amxx.pl/topi...racz-rundy-say/

Po prostu nick gracza i jego staty wlep do jednej linijki zamiast dzielić to na 3 linijki. Ewentualnie jutro podeślę przeróbkę jak nie będziesz umiał sobie poradzić.

 

jakbys mogl bo mi bledy wyskakuja ; /

 

 

proszę,

 

#include <amxmodx>
 
#define PLUGIN "BestPlayer"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KaMaZZ"
 
new g_iKills[33]
new g_iDeaths[33]
new g_hs[33]
 
new bestplayer = 0, g_iMaxPlayers;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "death_event", "a", "1>0");
register_event("HLTV", "eHLTV", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("wiadomosc",2,"1=Round_End")
g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}
 
/*============================================ ============================================= =======*/
/*************************************** [Color Chat] *********************************************/
/*============================================ =================================R=E=Y=M=O=N= =A=R=G=*/
 
 
enum Color
{
NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
GREEN, // Green Color
TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
GREY, // grey
RED, // Red
BLUE, // Blue
}
 
new TeamName[][] = 
{
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR"
}
 
ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
new message[256];
 
switch(type)
{
case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
{
message[0] = 0x01;
}
case GREEN: // Green
{
message[0] = 0x04;
}
default: // White, Red, Blue
{
message[0] = 0x03;
}
}
 
vformat(message[1], 251, msg, 4);
 
// Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
message[192] = '^0';
 
new team, ColorChange, index, MSG_Type;
 
if(id)
{
MSG_Type = MSG_ONE;
index = id;
} else {
index = FindPlayer();
MSG_Type = MSG_ALL;
}
 
team = get_user_team(index);
ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
 
ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
 
if(ColorChange)
{
Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
}
}
 
ShowColorMessage(id, type, message[])
{
static bool:saytext_used;
static get_user_msgid_saytext;
if(!saytext_used)
{
get_user_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText");
saytext_used = true;
}
message_begin(type, get_user_msgid_saytext, _, id);
write_byte(id) 
write_string(message);
message_end(); 
}
 
Team_Info(id, type, team[])
{
static bool:teaminfo_used;
static get_user_msgid_teaminfo;
if(!teaminfo_used)
{
get_user_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo");
teaminfo_used = true;
}
message_begin(type, get_user_msgid_teaminfo, _, id);
write_byte(id);
write_string(team);
message_end();
 
return 1;
}
 
ColorSelection(index, type, Color:Type)
{
switch(Type)
{
case RED:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
}
case BLUE:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
}
case GREY:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
}
}
 
return 0;
}
 
FindPlayer()
{
new i = -1;
 
while(i <= get_maxplayers())
{
if(is_user_connected(++i))
return i;
}
 
return -1;
}
 
public client_connect(id) 
{
g_iKills[id] = 0
g_iDeaths[id] = 0
}
 
public death_event()
{
new iKiller = read_data(1), iVictim = read_data(2), iHitplace = read_data(3);
 
if (iKiller == iVictim)
{
g_iDeaths[iKiller]++;
return;
}
 
g_iKills[iKiller]++;
g_iDeaths[iVictim]++;
 
if(iHitplace)
{
g_hs[iKiller]++;
}
}
 
public wiadomosc() 
{ 
if(get_playersnum() < 2)
return
 
for(new i=1; i <= g_iMaxPlayers; i++)
{
if (g_iKills[i] > g_iKills[bestplayer] || g_iKills[i] == g_iKills[bestplayer] && g_iDeaths[i] < g_iDeaths[bestplayer] || g_iKills[i] == g_iKills[bestplayer] && g_hs[i] > g_hs[bestplayer])
{
bestplayer = i;
}
}
 
new name[32];
get_user_name(bestplayer, name, 31);
 
new iKills = g_iKills[bestplayer]
new iHS = g_hs[bestplayer]
 
if(iKills >= 5 || iKills == 0)
{
ColorChat(0, GREEN, "^x03Best Player: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s | Zdobyl %d fragow (W tym %d HS)", name, iKills, iHS)
}
else if(iKills > 1 && iKills < 5)
{
ColorChat(0, GREEN, "^x03Best Player: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s | Zdobyl %d fragi (W tym %d HS)", name, iKills, iHS)
}
else if(iKills == 1)
{
ColorChat(0, GREEN, "^x03Best Player: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s | Zdobyl %d fraga (W tym %d HS)", name, iKills, iHS)
}
}
 
public eHLTV()
{
for( new i = 1 ; i <= g_iMaxPlayers ; i++ )
{
g_iKills[ i ] = 0;
g_iDeaths[ i ] = 0;
g_hs[ i ] = 0;
}
}

  • +
  • -
  • 1


#706661 [ROZWIĄZANE] Błąd w silniku [ nie działają skille ]

Napisane przez Rivit w 17.07.2015 20:10

Skile z klas czy perków?

 

 

EDIT: Błąd namierzony, to w umiejętności klasy...

 

Idź tu:

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 

i zamień to:

	if(equal(szSound, "common/wpn_denyselecte.wav"))

na:

	if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))

  • +
  • -
  • 1


#706547 [ROZWIĄZANE] Błąd z komplikacją klasy.

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 16.07.2015 22:33

Właściwie co Ty zrobiłeś? :wstyd:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#706511 Ustatwinie w klasie max zdrowia do "2500"

Napisane przez Linux' w 16.07.2015 16:32

Byl blad w takedamage, dalo sie zabijac swoich z druzyny wiec poprawilem. Limit hp ustawiony, ale jak masz teraz w jakims itemku dodatkowe zdrowie to w funkcji musisz dodac sprawdzanie czy gracz gra komandosem i czy ma wiecej niz 2000hp. Jesli tak to blokowac.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#705964 Problem z komplikacją klasy

Napisane przez woras w 12.07.2015 08:02

Proszę :)

 

Załączony plik  codclass_telegrafista.sma   1,6 KB  95 Ilość pobrań
  codclass_telegrafista.amxx


  • +
  • -
  • 1


#705833 Usunięcie całkowicie statystyk.

Napisane przez Linux' w 10.07.2015 20:51

Blad w silniku, teraz powinno dzialac.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#705760 Usunięcie całkowicie statystyk.

Napisane przez Linux' w 10.07.2015 11:09

@@UP

 

Bledy w zapisie i wczytywaniu danych, poprawilem. Reszty kodu nie analizowalem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#705809 Usunięcie całkowicie statystyk.

Napisane przez Linux' w 10.07.2015 18:26

Przy dowolnej klasie taki błąd:

L 07/10/2015 - 18:59:48: [AMXX] Plugin "codclass_komandos.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_inflict_damage") - check your modules.ini.

 

Sa bledy bo musisz teraz odpowiednio przerobic kazda z klas usuwajac z nich natywy statystyk itp. O to przykladowa klasa:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
        
new const nazwa[] = "Ajfon";
new const opis[] = "Rzuca telefonami na odleglosc";
new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M3);

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie);
}
public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

  • +
  • -
  • 1


#705814 Usunięcie całkowicie statystyk.

Napisane przez Linux' w 10.07.2015 19:02

Musisz kompilowac lokalnie. Nizej zalaczam include i poprawiony silnik bo jeszcze znalazlem pare bledow..

 

A i jeszcze cos, jak uzywasz cod_infilict_damage to musisz to robic w ten sposob:

cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#705076 szukam pluginu "info o graczu"

Napisane przez Maximus Mxh w 05.07.2015 08:21

http://amxx.pl/topic...5-cod-hud-info/
  • +
  • -
  • 1


#701593 Bląd w silniku

Napisane przez Rivit w 25.05.2015 18:09

W PokazReklame dodałem warunek. Lepiej by było dodać warunek w ColorChat.inc, by uniknąć późniejszych błędów. Osobiście polecam client_print_color()

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#697052 Sklep za monety by oeN.

Napisane przez oeN. w 12.04.2015 09:07

opis.png
Sklep za monety używający System Monet lub własny system z tymi samymi natywami.
Co go wyróżnia od innych sklepów?
+ Estetyka wykonania
+ Ładnie wygląda na serwerze
+ Łatwy w nawigacji

ss.png
8GtFZiz.png

komendy.png




/sklep

inneinformacje.png
Jeśli ktoś ma problem z kompilacją z powodu cod_get_user_coins lub cod_set_user_coins to proszę postąpić według tego:

Spoiler

download.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#701496 CoD Mod II Wojna Światowa od Epal

Napisane przez Epal w 24.05.2015 13:30

Dobra znalazłem błąd żle nazwałem folder 

ścieżka jest inna:models/v_m4a1.mdl" "models/CoD_II_Ws/v_m4a1.mdl"

folder nazywa sie Cod_II_Ws 

a powinien CoD_II_Ws

zamien d male na D duże


  • +
  • -
  • 2