sprawdź tego
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
NapiszMiPlugina
Rejestracja: 17.12.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.01.2018 21:29





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 148
- Odwiedzin: 4 178
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Chyba Polska
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#745532 Free vip w nocy
Napisane przez dredek
w 30.12.2017 13:36
#744617 Najlepszy gracz rundy.
Napisane przez ChrisN
w 27.11.2017 19:26
Takiego to chyba nie znajdziesz na tym forum z 1 linijką. Przerób sobie ten plugin: https://amxx.pl/topi...racz-rundy-say/
Po prostu nick gracza i jego staty wlep do jednej linijki zamiast dzielić to na 3 linijki. Ewentualnie jutro podeślę przeróbkę jak nie będziesz umiał sobie poradzić.
jakbys mogl bo mi bledy wyskakuja ; /
proszę,
#include <amxmodx> #define PLUGIN "BestPlayer" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "KaMaZZ" new g_iKills[33] new g_iDeaths[33] new g_hs[33] new bestplayer = 0, g_iMaxPlayers; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "death_event", "a", "1>0"); register_event("HLTV", "eHLTV", "a", "1=0", "2=0"); register_logevent("wiadomosc",2,"1=Round_End") g_iMaxPlayers = get_maxplayers(); } /*============================================ ============================================= =======*/ /*************************************** [Color Chat] *********************************************/ /*============================================ =================================R=E=Y=M=O=N= =A=R=G=*/ enum Color { NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color GREEN, // Green Color TEAM_COLOR, // Red, grey, blue GREY, // grey RED, // Red BLUE, // Blue } new TeamName[][] = { "", "TERRORIST", "CT", "SPECTATOR" } ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...) { new message[256]; switch(type) { case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color { message[0] = 0x01; } case GREEN: // Green { message[0] = 0x04; } default: // White, Red, Blue { message[0] = 0x03; } } vformat(message[1], 251, msg, 4); // Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server. message[192] = '^0'; new team, ColorChange, index, MSG_Type; if(id) { MSG_Type = MSG_ONE; index = id; } else { index = FindPlayer(); MSG_Type = MSG_ALL; } team = get_user_team(index); ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type); ShowColorMessage(index, MSG_Type, message); if(ColorChange) { Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]); } } ShowColorMessage(id, type, message[]) { static bool:saytext_used; static get_user_msgid_saytext; if(!saytext_used) { get_user_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText"); saytext_used = true; } message_begin(type, get_user_msgid_saytext, _, id); write_byte(id) write_string(message); message_end(); } Team_Info(id, type, team[]) { static bool:teaminfo_used; static get_user_msgid_teaminfo; if(!teaminfo_used) { get_user_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo"); teaminfo_used = true; } message_begin(type, get_user_msgid_teaminfo, _, id); write_byte(id); write_string(team); message_end(); return 1; } ColorSelection(index, type, Color:Type) { switch(Type) { case RED: { return Team_Info(index, type, TeamName[1]); } case BLUE: { return Team_Info(index, type, TeamName[2]); } case GREY: { return Team_Info(index, type, TeamName[0]); } } return 0; } FindPlayer() { new i = -1; while(i <= get_maxplayers()) { if(is_user_connected(++i)) return i; } return -1; } public client_connect(id) { g_iKills[id] = 0 g_iDeaths[id] = 0 } public death_event() { new iKiller = read_data(1), iVictim = read_data(2), iHitplace = read_data(3); if (iKiller == iVictim) { g_iDeaths[iKiller]++; return; } g_iKills[iKiller]++; g_iDeaths[iVictim]++; if(iHitplace) { g_hs[iKiller]++; } } public wiadomosc() { if(get_playersnum() < 2) return for(new i=1; i <= g_iMaxPlayers; i++) { if (g_iKills[i] > g_iKills[bestplayer] || g_iKills[i] == g_iKills[bestplayer] && g_iDeaths[i] < g_iDeaths[bestplayer] || g_iKills[i] == g_iKills[bestplayer] && g_hs[i] > g_hs[bestplayer]) { bestplayer = i; } } new name[32]; get_user_name(bestplayer, name, 31); new iKills = g_iKills[bestplayer] new iHS = g_hs[bestplayer] if(iKills >= 5 || iKills == 0) { ColorChat(0, GREEN, "^x03Best Player: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s | Zdobyl %d fragow (W tym %d HS)", name, iKills, iHS) } else if(iKills > 1 && iKills < 5) { ColorChat(0, GREEN, "^x03Best Player: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s | Zdobyl %d fragi (W tym %d HS)", name, iKills, iHS) } else if(iKills == 1) { ColorChat(0, GREEN, "^x03Best Player: Najlepszy gracz w tej rundzie: %s | Zdobyl %d fraga (W tym %d HS)", name, iKills, iHS) } } public eHLTV() { for( new i = 1 ; i <= g_iMaxPlayers ; i++ ) { g_iKills[ i ] = 0; g_iDeaths[ i ] = 0; g_hs[ i ] = 0; } }
#706661 [ROZWIĄZANE] Błąd w silniku [ nie działają skille ]
Napisane przez Rivit
w 17.07.2015 20:10
#706547 [ROZWIĄZANE] Błąd z komplikacją klasy.
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 16.07.2015 22:33
Właściwie co Ty zrobiłeś?
Załączone pliki
-
codclass_elitarnysnajper.sma 1,45 KB 82 Ilość pobrań
codclass_elitarnysnajper.amxx
#706511 Ustatwinie w klasie max zdrowia do "2500"
Napisane przez Linux'
w 16.07.2015 16:32
Byl blad w takedamage, dalo sie zabijac swoich z druzyny wiec poprawilem. Limit hp ustawiony, ale jak masz teraz w jakims itemku dodatkowe zdrowie to w funkcji musisz dodac sprawdzanie czy gracz gra komandosem i czy ma wiecej niz 2000hp. Jesli tak to blokowac.
Załączone pliki
-
codclass_komandos.sma 1,47 KB 63 Ilość pobrań
codclass_komandos.amxx
#705964 Problem z komplikacją klasy
Napisane przez woras
w 12.07.2015 08:02
#705809 Usunięcie całkowicie statystyk.
Napisane przez Linux'
w 10.07.2015 18:26
Przy dowolnej klasie taki błąd:
L 07/10/2015 - 18:59:48: [AMXX] Plugin "codclass_komandos.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_inflict_damage") - check your modules.ini.
Sa bledy bo musisz teraz odpowiednio przerobic kazda z klas usuwajac z nich natywy statystyk itp. O to przykladowa klasa:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Ajfon"; new const opis[] = "Rzuca telefonami na odleglosc"; new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M3); public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); }
#705814 Usunięcie całkowicie statystyk.
Napisane przez Linux'
w 10.07.2015 19:02
Musisz kompilowac lokalnie. Nizej zalaczam include i poprawiony silnik bo jeszcze znalazlem pare bledow..
A i jeszcze cos, jak uzywasz cod_infilict_damage to musisz to robic w ten sposob:
cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0)
Załączone pliki
-
lol.sma 23,22 KB 60 Ilość pobrań
lol.amxx
-
codmod.inc 5,25 KB 72 Ilość pobrań
#705076 szukam pluginu "info o graczu"
Napisane przez Maximus Mxh
w 05.07.2015 08:21
#701593 Bląd w silniku
Napisane przez Rivit
w 25.05.2015 18:09
W PokazReklame dodałem warunek. Lepiej by było dodać warunek w ColorChat.inc, by uniknąć późniejszych błędów. Osobiście polecam client_print_color()
Załączone pliki
-
pb_klasy_silnik_v3.sma 46,09 KB 51 Ilość pobrań
pb_klasy_silnik_v3.amxx
#697052 Sklep za monety by oeN.
Napisane przez oeN.
w 12.04.2015 09:07
Sklep za monety używający System Monet lub własny system z tymi samymi natywami.
Co go wyróżnia od innych sklepów?
+ Estetyka wykonania
+ Ładnie wygląda na serwerze
+ Łatwy w nawigacji
/sklep
Jeśli ktoś ma problem z kompilacją z powodu cod_get_user_coins lub cod_set_user_coins to proszę postąpić według tego:
Na dwa sposoby, pierwszy uniwersalny, drugi szybki tylko do sklepu.
Sposób I
1. Otwórz swój codmod.inc (scripting/include)
2. Dopisz w wolnym miejscu:
native cod_get_user_coins(index) native cod_set_user_coins(index, wartosc)
3. Zapisz i gotowe
Sposób II
1. Otwórz .sma sklepu
2. Pod ostatnim #include dodaj:
native cod_get_user_coins(index) native cod_set_user_coins(index, wartosc)
3. Skompiluj

Załączone pliki
-
sklep_monety_2perki.sma 12,74 KB 200 Ilość pobrań
sklep_monety_2perki.amxx
-
sklep_monety_3perki.sma 12,86 KB 151 Ilość pobrań
sklep_monety_3perki.amxx
-
sklep_monety_1perk.sma 12,6 KB 318 Ilość pobrań
sklep_monety_1perk.amxx
#701496 CoD Mod II Wojna Światowa od Epal
Napisane przez Epal
w 24.05.2015 13:30
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: NapiszMiPlugina
- Regulamin