Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Faceto - zdjęcie

Faceto

Rejestracja: 13.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.03.2015 15:27
-----

Moje posty

W temacie: problem z vipem zrobionym w kompilatorze

01.03.2015 11:42

przecież ma VipCT/VipCT.mdl

W temacie: problem z vipem zrobionym w kompilatorze

27.02.2015 18:49

pomoże ktoś?

W temacie: Jak zrobić w vip.sma żeby były paintballowe bronie?

15.02.2015 10:51

tyle że mam problem :

RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwItemDeploy",1);

 

to odpowiada za jeden przedmiot(broń) a ja mam 4 więc jak mam to zrobić?

 

pisze że mam to tak jeśli jest kilka (tu chodzi już o modele) tyle że ja nie wiem jak tu dodać

 

public fwItemDeploy(wpn){
    static iOwner;
    iOwner = pev(wpn,pev_owner);
    
    
new wpnID = cs_get_weapon_id(wpn)
    
    
if(wpnID == CSW_KNIFE){
        //podmiana modelu
    }
    else if(wpnID == inna bron){
        //podmiana modelu
    }
}

 

W temacie: Jak zrobić w vip.sma żeby były paintballowe bronie?

14.02.2015 18:56

ale to jest tylko podmiana wyglądu broni, a broń nadal będzie strzelać ostrą amunicją a nie kulkami tak??

W temacie: jak dać wszystkim graczom vipy?

14.02.2015 12:39

działa

 

temat do zamknięcia