de_dust_cz
Klasyczny de_dust z Condition Zero
Mapa działa bez problemów na serwerach 1.6 steam/non-steam
Rozpakuj archiwum i uploaduj zgodnie ze strukturą katalogów.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez psilocybe w 01.01.2015 17:56
de_dust_cz
Klasyczny de_dust z Condition Zero
Mapa działa bez problemów na serwerach 1.6 steam/non-steam
Rozpakuj archiwum i uploaduj zgodnie ze strukturą katalogów.
Napisane przez psilocybe w 01.01.2015 14:06
de_inferno_cz
Wielu pyta ostatnio o polepszenie grafiki w 1.6, jednym ze sposobów jest wgranie map z większą ilością detali - właśnie takich jak w Condition Zero.
Wrzucam mapę de_inferno_cz, paczka gotowa do instalacji na serwerach 1.6
Wkrótce więcej mapek z Condition Zero dla 1.6
Rozpakuj archiwum i uploaduj zgodnie ze strukturą katalogów.
Napisane przez psilocybe w 01.01.2015 17:48
Witam, propozycja jest taka by dodać uploader plików.
W formie pluginu na forum, lub by nie marnować zasobów można dodać 'widget' zewnętrznych hostingów np. http://someimage.com
Przykład pluginy z nowego MyBB:
Chodzi o to by przy pisaniu tematu (nie posta) była możliwość szybkiego i wygodnego uploadu screenshotów (np. pluginy, modele, mapy).
Co myślicie o takim małym dodatku?
Napisane przez psilocybe w 02.01.2015 22:23
Powinna być ścieżka do głównego folderu ale nie wiem czy zadziała na subdomenie
bf2_help_url "http://subdomena.strona.pl/"
Jeżeli nie zadziała to...
Utwórz na FTP w głównym folderze tej subdomeny folder o nazwie bf2webdosc i wrzuć tam całą zawartość z dysku lub przenieś pliki z głównego folderu subdomeny.
W cvarze podaj tak jak pisałem
bf2_help_url "http://subdomena.strona.pl/bf2webdosc"
Napisane przez psilocybe w 02.01.2015 21:53
Napisane przez Linux' w 12.12.2014 22:25
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <stripweapons> #include <engine> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("nazwa", "1.0", "Window"); register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni"); register_clcmd("buy", "BlokujKomende"); register_clcmd("buyammo1", "BlokujKomende"); register_clcmd("buyammo2", "BlokujKomende"); register_clcmd("cl_setautobuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("glock", "BlokujKomende"); register_clcmd("usp", "BlokujKomende"); register_clcmd("p228", "BlokujKomende"); register_clcmd("deagle", "BlokujKomende"); register_clcmd("elites", "BlokujKomende"); register_clcmd("fn57", "BlokujKomende"); register_clcmd("m3", "BlokujKomende"); register_clcmd("xm1014", "BlokujKomende"); register_clcmd("mac10", "BlokujKomende"); register_clcmd("tmp", "BlokujKomende"); register_clcmd("mp5", "BlokujKomende"); register_clcmd("ump45", "BlokujKomende"); register_clcmd("p90", "BlokujKomende"); register_clcmd("galil", "BlokujKomende"); register_clcmd("ak47", "BlokujKomende"); register_clcmd("scout", "BlokujKomende"); register_clcmd("sg552", "BlokujKomende"); register_clcmd("awp", "BlokujKomende"); register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende"); register_clcmd("famas", "BlokujKomende"); register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende"); register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende"); register_clcmd("sg550", "BlokujKomende"); register_clcmd("m249", "BlokujKomende"); register_clcmd("shield", "BlokujKomende"); register_clcmd("hegren", "BlokujKomende"); register_clcmd("sgren", "BlokujKomende"); register_clcmd("flash", "BlokujKomende"); } public eventCurWeapon(id) { if(JakaMapa("awp_zigzag", 10)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_AWP) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("shotgun_map", 11)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_M3) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_DEAGLE) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("35hp_2", 6)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("he_csr", 6)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_HEGRENADE) client_cmd(id, "drop"); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykBroni(weapon, id) { if(is_user_bot(id) || !is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; new model[23]; entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22); if(JakaMapa("awp_zigzag", 10)) { if(equal(model, "models/w_awp.mdl")) return HAM_IGNORED; } else if(JakaMapa("shotgun_map", 11)) { if(equal(model, "models/w_m3.mdl")) return HAM_IGNORED; } else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14)) { if(equal(model, "models/w_deagle.mdl")) return HAM_IGNORED; } else if(JakaMapa("he_csr", 6)) { if(equal(model, "models/w_hegrenade.mdl")) return HAM_IGNORED; } return HAM_SUPERCEDE; } public BlokujKomende() { if(JakaMapa("awp_zigzag", 10) || JakaMapa("shotgun_map", 11) || JakaMapa("aim_map_deagle", 14) || JakaMapa("35hp_2", 6) || JakaMapa("he_csr", 6)) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; } stock JakaMapa(prze[], ileznakow) { new mapname[33]; get_mapname(mapname, 32); if(equal(prze, mapname, ileznakow)) return true; return false; }
Gotowe.