de_dust_cz

Klasyczny de_dust z Condition Zero ![]()
Mapa działa bez problemów na serwerach 1.6 steam/non-steam


Rozpakuj archiwum i uploaduj zgodnie ze strukturą katalogów.

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez psilocybe
w 01.01.2015 17:56
de_dust_cz

Klasyczny de_dust z Condition Zero ![]()
Mapa działa bez problemów na serwerach 1.6 steam/non-steam


Rozpakuj archiwum i uploaduj zgodnie ze strukturą katalogów.

de_dust_cz.rar 5,84 MB 149 Ilość pobrań
Napisane przez psilocybe
w 01.01.2015 14:06
de_inferno_cz

Wielu pyta ostatnio o polepszenie grafiki w 1.6, jednym ze sposobów jest wgranie map z większą ilością detali - właśnie takich jak w Condition Zero.
Wrzucam mapę de_inferno_cz, paczka gotowa do instalacji na serwerach 1.6
Wkrótce więcej mapek z Condition Zero dla 1.6



Rozpakuj archiwum i uploaduj zgodnie ze strukturą katalogów.

de_inferno_cz.rar 6,7 MB 166 Ilość pobrań
Napisane przez psilocybe
w 01.01.2015 17:48
Witam, propozycja jest taka by dodać uploader plików.
W formie pluginu na forum, lub by nie marnować zasobów można dodać 'widget' zewnętrznych hostingów np. http://someimage.com
Przykład pluginy z nowego MyBB:
Chodzi o to by przy pisaniu tematu (nie posta) była możliwość szybkiego i wygodnego uploadu screenshotów (np. pluginy, modele, mapy).
Co myślicie o takim małym dodatku?
Napisane przez psilocybe
w 02.01.2015 22:23
Powinna być ścieżka do głównego folderu ale nie wiem czy zadziała na subdomenie
bf2_help_url "http://subdomena.strona.pl/"
Jeżeli nie zadziała to...
Utwórz na FTP w głównym folderze tej subdomeny folder o nazwie bf2webdosc i wrzuć tam całą zawartość z dysku lub przenieś pliki z głównego folderu subdomeny.
W cvarze podaj tak jak pisałem
bf2_help_url "http://subdomena.strona.pl/bf2webdosc"
Napisane przez psilocybe
w 02.01.2015 21:53
Napisane przez Linux'
w 12.12.2014 22:25
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>
#include <engine>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("nazwa", "1.0", "Window");
register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
register_clcmd("buy", "BlokujKomende");
register_clcmd("buyammo1", "BlokujKomende");
register_clcmd("buyammo2", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_setautobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("glock", "BlokujKomende");
register_clcmd("usp", "BlokujKomende");
register_clcmd("p228", "BlokujKomende");
register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");
register_clcmd("elites", "BlokujKomende");
register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");
register_clcmd("m3", "BlokujKomende");
register_clcmd("xm1014", "BlokujKomende");
register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");
register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");
register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");
register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");
register_clcmd("p90", "BlokujKomende");
register_clcmd("galil", "BlokujKomende");
register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");
register_clcmd("scout", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");
register_clcmd("awp", "BlokujKomende");
register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");
register_clcmd("famas", "BlokujKomende");
register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");
register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");
register_clcmd("m249", "BlokujKomende");
register_clcmd("shield", "BlokujKomende");
register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");
register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
}
public eventCurWeapon(id)
{
if(JakaMapa("awp_zigzag", 10))
{
if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_AWP)
client_cmd(id, "drop");
}
else if(JakaMapa("shotgun_map", 11))
{
if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_M3)
client_cmd(id, "drop");
}
else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14))
{
if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_DEAGLE)
client_cmd(id, "drop");
}
else if(JakaMapa("35hp_2", 6))
{
if(read_data(2) != CSW_KNIFE)
client_cmd(id, "drop");
}
else if(JakaMapa("he_csr", 6))
{
if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_HEGRENADE)
client_cmd(id, "drop");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykBroni(weapon, id)
{
if(is_user_bot(id) || !is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
new model[23];
entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22);
if(JakaMapa("awp_zigzag", 10))
{
if(equal(model, "models/w_awp.mdl"))
return HAM_IGNORED;
}
else if(JakaMapa("shotgun_map", 11))
{
if(equal(model, "models/w_m3.mdl"))
return HAM_IGNORED;
}
else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14))
{
if(equal(model, "models/w_deagle.mdl"))
return HAM_IGNORED;
}
else if(JakaMapa("he_csr", 6))
{
if(equal(model, "models/w_hegrenade.mdl"))
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_SUPERCEDE;
}
public BlokujKomende()
{
if(JakaMapa("awp_zigzag", 10) || JakaMapa("shotgun_map", 11) || JakaMapa("aim_map_deagle", 14) || JakaMapa("35hp_2", 6) || JakaMapa("he_csr", 6))
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock JakaMapa(prze[], ileznakow)
{
new mapname[33];
get_mapname(mapname, 32);
if(equal(prze, mapname, ileznakow))
return true;
return false;
}
Gotowe.



Moja zawartość