Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NieWiemMamMac@ - zdjęcie

NieWiemMamMac@

Rejestracja: 26.11.2014
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
*****

#687046 [ROZWIĄZANE] Plugin /oferta

Napisane przez Wielkie Jol w 08.02.2015 12:45

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /oferta", "oferta");
	register_clcmd("say team /oferta", "oferta");
	set_task(120.0, "info", .flags="a");
}

public oferta(id)
	show_motd(id, "oferta.txt", "Oferta");

public info()
	client_print(0, 3, "Aby zobaczyć co oferuje serwer wpisz /oferta");

stwórz plik tekstowy "oferta" i wrzuć go do cstrike

 

 

Ile razy wywoła się task?


  • +
  • -
  • 2


#680484 Osoby roku 2014

Napisane przez tytusek w 03.01.2015 22:54


  • +
  • -
  • 1


#677791 Nauka pisania pluginów-problem

Napisane przez grankee w 26.12.2014 16:02

To nawet nie bedzie dzialalo Wielkie Jol. Zarejestrowany jest event HLTV a brak jego funkcji w kodzie.


  • +
  • -
  • 3


#677713 Losowanie VIP'a/SVIP'a w X rundzie w zależności od liczby graczy na s...

Napisane przez Wielkie Jol w 26.12.2014 11:57

Losowanie VIP'a/SVIP'a w X rundzie w zależności od liczby graczy na serwerze

 

 

Jako, że święta już trwają, doszedłem do wniosku, że dam się ponieść Magii Świąt i udostępnię jeden z pluginów, który zrobiłem kiedyś.

  :święta:  :święta:  :święta:

 

 

opis

 

Polega on na tym, że w X rundzie ( wybranej przez nas ) odbywa się losowanie na vipa w zależności od liczby graczy. Może to być VIP lub SVIP.

Ja na swoim serwerze przykładowo miałem vipa od 15 osób, zaś svipa od 28 i losowanie w 3 rundzie ( takie też są wartości podstawowe ).

Vip przyznawany jest na okres jednej mapy ( aktualnej ), 30s przed jej końcem jest zabierany.

Jeżeli zostanie wylosowana osoba z vipem, wtedy losowanie przepada na tą mapę.

Oczywiście podane są informacje, kto wylosował vipa w hud i say poprzez moduł colorchat.

Co 120 sekund jest informacja o tym, że taki plugin istnieje i będzie losowany vip co mapę.

Domyślnie VIP - ADMIN_LEVEL_H ( flaga t )

Domyślnie SVIP - ADMIN_LEVEL_G ( flaga s )

Ważne - przyznawana jest flaga od vipa/svipa a nie svip/vip!

 

Dodałem drugą wersję, losowanie tylko na jedną flagę ( nie na dwie ) - załącznik losowanievip

 

instalacja

 

Jedyne co musisz zrobić to wrzucić plugin na serwer, no i w zależności od vipa jakiego używasz ( a zakładam, że vipa z vipgeneratora, będzie trzeba w nim dokonać trochę zmian, gdyż ten z generatora przyznaję vipa tylko raz, no a skoro w moim pluginie vip jest przyznawany w 3 rundzie to mamy problem xD ) - bo co ważne, przyznawana jest sama flaga, na którą zwykle są vipy.

Niedługo dodam post, w którym wytłumaczę co trzeba zrobić.

 

konfiguracja

#define LOSOWANIE_VIP_OD 15
#define LOSOWANIE_VIP_DO_SVIP_OD 28
#define LOSOWANIE_W_KTOREJ_RUNDZIE 3
#define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_H
#define FLAGA_SVIP ADMIN_LEVEL_G

Mamy 5 takich "definicje" na górze pluginu, które jasno opisują, która za co odpowiada ( zmieniamy tylko liczbę )!

Przy flaga_vip podajemy naszą flagę vipowska (domyślnie T)

Przy flaga_Svip podajemy naszą flagę svipowską ( domyślnie S)

 

inne informacje

Kompatybilność z vipem z generatora

Przypadek nr 1. Nie mamy w vipie żadnego dodatku dla gracza uruchamiającego się w X rundzie

1. Dodajemy jedną zmienną, która będzie się nazywała przykładowo: gRunda;

2. Dodajemy do plugins_init() ten oto kod

register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")

3. Na samym dole kodu dajemy taką o to funkcję

public Poczatek_Rundy(){
	if(++gRunda == 3){
		for(new i=1; i<=32; i++){
			if(is_user_connected(i) && !g_Vip[i] && get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H)
				g_Vip[i] = true;
		}
	}
}

Przypadek nr 2. Mamy w vipie dodatek, który uruchamia się dla gracza od X rundy.

Zamieniamy w funkcji public event_new_round()

Podmieniamy ++gRound na taki oto kod:

	if(++gRound == 4){ // dajmy flage po rundzie, w ktorej zostal rozlosowany vip, czyli jezeli masz losowanie w 3, tutaj daj 4.
		for(new i=1; i<=32; i++){
			if(is_user_connected(i) && !g_Vip[i] && get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H) // tutaj wlasna flaga dowolna dla vipa ( ADMIN_LEVEL_H)
				g_Vip[i] = true;
		}
	}
}

Wesołych Świąt!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#677209 Exp Walls

Napisane przez Linux' w 24.12.2014 16:13

Exp Walls

 

opis

 

Kiedy zabijemy gracza przez sciane, dostaniemy dodatkowe doświadczenie.

 

instalacja

 

Standardowa - http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/.

 

cvary

 

cod_skan_typ 1/2/3 (domyślnie 1)

1 - Xp za normalne zabojstwo i w hs / 2 - Xp tylko za zabojstwo w hs / 3 - Xp tylko za normalne zabojstwo.

 

cod_skan_hs (domyślnie 1500)

Ilość dodatkowego doświadczenia jakie otrzymamy za zabójstwo strzałem w głowe.

 

cod_skan_zabojstwo (domyślnie 1000)

Ilość dodatkowego doświadczenia jakie otrzymamy za normalne zabójstwo.

 

screenshot

 

1png_wrhwexh.png

 

inne informacje

 

Plugin mojego autorstwa. Mam nadzieje, że się spodoba.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#667316 Wymiana $ Na Monety (Kantor)

Napisane przez Alelluja w 18.10.2014 10:30

Kantor by Alelluja

 

opis.png

Witam Was Chciałbym wam przedstawić kantor, czyli wymiana dolarów na monety. Myślę że nie będzie w nim żadnych błędów. Zapraszam do Testowania.

komendy.png

/kantor

Wymagany plugin http://amxx.pl/topic...3-system-monet/

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#676752 Problem z odnalezieniem pliku na cod mod

Napisane przez psilocybe w 22.12.2014 23:48

Co za *****, ja pier**le. Nie wytrzymałem sory.
  • +
  • -
  • 2


#675296 Odliczanie na komendę

Napisane przez Wielkie Jol w 15.12.2014 22:40

https://forums.allie...ad.php?t=184393

 

O wiele lepiej wyglądające kody na odliczanie.


  • +
  • -
  • 2