Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GroVVer - zdjęcie

GroVVer

Rejestracja: 24.11.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.10.2016 19:41
-----

Moje posty

W temacie: Pytanie odnośnie blokowania broni

19.02.2016 15:05

Poradziłem sobie sam temat do zamknięcia.

W temacie: Pytanie odnośnie pluginu na wyrzucanie broni

19.02.2016 11:23

Dzięki za to, że chciałeś pomóc, ale skorzystam z tego:

http://amxx.pl/topic/63350-rozwi%C4%85zane-anty-respkill-paintball-gunmod/

Można już zamknąć temat.

W temacie: Pytanie odnośnie pluginu na wyrzucanie broni

18.02.2016 18:37

Teraz takie coś wyskakuje:

paintballgun.sma(469) : error 025: function heading differs from prototype
paintballgun.sma(470) : error 021: symbol already defined: "set_rendering"
paintballgun.sma(479) : warning 209: function "set_rendering" should return a value

a w linijkach od 468 do 479 jest takie coś:

stock set_rendering(index, fx=kRenderFxNone, r=0, g=0, b=0, render=kRenderNormal, amount=16)
{
	set_pev(index, pev_renderfx, fx);
	new Float:RenderColor[3];
	RenderColor[0] = float(r);
	RenderColor[1] = float(g);
	RenderColor[2] = float(b);
	set_pev(index, pev_rendercolor, RenderColor);
	set_pev(index, pev_rendermode, render);
	set_pev(index, pev_renderamt, float(amount));
}

W temacie: Pytanie odnośnie pluginu na wyrzucanie broni

18.02.2016 17:46

Wrzuciłem do paintballgun i przy kompilacji wyskoczyło takie coś:

paintballgun.sma(218) : error 017: undefined symbol "find_ent_by_class"
paintballgun.sma(221) : error 017: undefined symbol "remove_entity"
paintballgun.sma(222) : error 017: undefined symbol "find_ent_by_class"

W temacie: Pytanie odnośnie darmowego vipa

17.02.2016 12:42

Zmieniając to w pliku sma wydawało mi się, że też będzie ok. Dzięki za pomoc temat można zamknąć już.