Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ne0rsemi - zdjęcie

Ne0rsemi

Rejestracja: 23.11.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.01.2015 19:03
-----

Moje tematy

Dodanie regeneracji HP do klasy

23.12.2014 17:52

Proszę o dodanie regeneracji 15 hp co 5 s

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Leatherface";
new const opis[]    = "[Premium] Flingcock, Chainsaw, 2 skoki, lekka niewidka, all granaty";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 80;
new const inteligencja = 9;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

	register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
	register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel"); 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_wytrzymalosc");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/klasa/p_leath.mdl");
	precache_model("models/klasa/v_leather.mdl");
	precache_model("models/klasa/w_leath.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Leatherface] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 120);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	cs_set_user_nvg(id, 1);
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);

        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_GLOCK18)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/klasa/v_leather.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/klasa/p_leath.mdl")
                }
        }
}

public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!pev_valid(entity))
                return FMRES_IGNORED

        if(!equali(model, "models/w_glock18.mdl"))
                return FMRES_IGNORED;

        new entityowner = pev(entity, pev_owner);

        if(!ma_klase[entityowner])
                return FMRES_IGNORED;

        engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/klasa/w_leath.mdl")
        return FMRES_SUPERCEDE
}

public TakeDamage_wytrzymalosc(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(!cod_get_user_stamina(this))
		return HAM_IGNORED;

	redukcja_obrazen_gracza[this] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*cod_get_user_stamina(this)));
	SetHamParamFloat(4, damage/(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]))

	return HAM_IGNORED;
}

Jak zmienić wygląd broni u VIPa?

29.11.2014 19:30

Chciałbym się dowiedzieć jak zmienić wygląd broni (tylko u vipa) np AWK pod model "models/v_awka.mdl ? 

Prośba o napisanie VIPa

29.11.2014 10:51

Chcialbym abyscie mi przerobili tego vipa co jest ponizej zeby jeszcze mial awp model pod models/v_awka.mdl i noz pod models/v_kungfu.mdl

z gory dziekuje!

 

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define g_Buffer 1536
 
forward amxbans_admin_connect(id);
 
new Array:g_Array, bool:g_Vip[33];
 
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";
 
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
register_clcmd("say_team", "VipChat");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
 
if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_footsteps(id,1);
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
ShowVipsMotd(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ShowVipsMotd(id){
new Data[g_Buffer],Len,g_Name[64];
 
Len = formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<html><body bgcolor=Black><br>");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<center><table frame=^"border^" width=^"600^" cellspacing=^"0^" bordercolor=#4A4344 style=^"color:#56A5EC;text-align:center;^">");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer- Len, "<tr><td><b>#</b></td><td><b>Nick</b></td></td></tr>");
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<tr>");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td><font color=Red>%d</font></td>", i + 1);
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td>%s</td>", g_Name);
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "</tr>");
}
Len += formatex(Data[Len],g_Buffer - Len,"</center></body></html>");
 
show_motd(id, Data, "Vipy Online");
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
 
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public VipChat(id){
if(g_Vip[id]){
new g_Msg[256],
g_Text[256];
 
read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
remove_quotes(g_Msg);
 
if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
 
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_PreThink(id){
if(g_Vip[id] && is_user_alive(id)){
client_PreThinkVip(id);
}
}
public client_PreThinkVip(id){
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);
 
if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2){
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
 
if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
 
velocity[2] += 250.0;
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
 
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}

Prośba o klasę Ghostface [+] Poprawiony

24.11.2014 16:08

Witam serdecznie.
Chciałbym poprosić was o stworzenie dla mnie 1 klasy.
 
 
Nazwa: Wazzap [+]
Bronie: deagle, noze do rzucania, scout, famas, knife
Umiejętność: 5 skoków na kucaku niewidka, inny model noża:  http://zombie-mod.ru...kull-knife.htmli noże do rzucania https://forums.allie...ad.php?t=239636 oraz 1/1 z kosy
Opis klasy: 5 skoków, na kucaku niewidka, inna kosa, 1/1 z kosy, noze balistyczne
Statystyki: Flaga Admin A
int - 55
zdrowie - -99
wytrzymalosc - 55
kondycja - 66

[KOSZ] Prośba o klasę Ghostface [+]

23.11.2014 21:11

Witam chcialbym abyscie zrobili dla mnie klase Ghostface:

 

Klasa: Ghostface [+]

Flaga: Admin_Level_A

Życie: -99

Inta: 55

Konda: 155

Wytrz: 55

Opis: Klasa posiada Harpun, Noze balistyczne, Muszkiet i Petrolboomer, niewidzialny na kucaku, 5 skokow i inny model kosy, 5 ogłószeń

 

Harpun: http://zombie-mod.ru...-by-m4m3ts.html

zp_dmg2_spear 130.0
zp_dmg1_spear 80.0
zp_spear_ammo 40
 
Z góry dziękuję!