Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ESW Biały - zdjęcie

ESW Biały

Rejestracja: 23.11.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.03.2015 17:56
-----

#415330 Nagroda w postaci Monet [Questy Gh0st]

Napisane przez stoogie w 28.05.2012 15:10

Sorry za odkop, są literówki:


				case KILL: formatex(formats, 127, "Zabij %i osob Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
				case HEADSHOT: formatex(formats, 127, "Jebnij %i HeadShotow Nagroda: %i expa %i Monet",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
				case SUBSTRATES: formatex(formats, 127, "Podloz %i bomb Nagroda: %i expa %i Monet",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
				case RESUCE_HOSTAGES: formatex(formats, 127, "Uratuj %i razy hosty Nagroda: %i expa %i Monet",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
				case DISARM: formatex(formats, 127, "Rozbroj %i bomb Nagroda: %i expa %i Monet",  ArrayGetCell(gIleRazy, i),  ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
				case DMG: formatex(formats, 127, "Zadaj %i obrazen Nagroda: %i expa %i Monet",  ArrayGetCell(gIleRazy, i),  ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))


Na końcu każdego wiersza powinno być "gNagroda" a nie "gNagrda"

Wyskakują przez to errory :P
  • +
  • -
  • 3


#353346 [ROZWIĄZANE] Zespojenie HUD'u systemu monet z HUD'em codmoda

Napisane przez Goliath w 24.01.2012 19:42

Wywal z pluginu monet ten kod, który podałeś wyżej, a także wywal z plugin_init to:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

Na początku pluginu CoD'a, dopisz:
native cod_get_user_coins(id)

I zmień funkcję wywołującą HUD w CoD'zie na:
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(108, 83, 213, 0.01, 0.19, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %0.1f%%^nLevel : %i^nPerk : %s^nDrugi perk : %s^nZdrowie : %i^nMonety : %i^nForum : xxxxyyy", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], get_user_health(target), cod_get_user_coins(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;


set_hudmessage(108, 83, 213, -1.0, 0.01, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Level : %i]^n[Perk : %s]^n[Drugi perk : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[Monety : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], get_user_health(id), cod_get_user_coins(id));

return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 8


#280659 Inne dodawanie punktów

Napisane przez Goliath w 10.08.2011 10:49

Cholera, miałem zrobione u siebie praktycznie to samo i zastanawiałem się, kiedy to wstawić. Jak widać, trochę zbyt długo się zastanawiałem xD.

Co do tematu: zauważyłem taką niedogodność - gdy ma się np. 85 punktów w danej statystyce, a limit wynosi 100, to przy próbie dodania w statystykę np. 16 punktów wyświetli się, że "maksymalny poziom statystyki osiągnięty". Oto kod, który powinien to naprawić:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

A dla tych, którzy chcą dodawanie wszystkiego w daną statystykę: zmieniamy:
new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 }

Na:
new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24, -1 }

Zmieniamy funkcję PrzydzielPunkty na:
public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];

if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \rwszystko \y(Ile pkt dodac do statow)");
else format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}

A funkcję PrzydzielPunkty_Handler na:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc;
if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
ilosc = punkty_gracza[id];
else ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Powyższych kodów nie testowałem, ale myślę, że będą działać.
  • +
  • -
  • 23


#275678 Inne dodawanie punktów

Napisane przez byCZUS w 30.07.2011 11:51

Witam,
dzisiaj przedstawię troszkę inny sposób dodawanie punktów statystyk niż w innych tutkach ;], wygląda to mniej więcej tak:

ncje45.jpg

Dokładniej chodzi o opcję numer: 1. Po jej kliknięciu liczba dodawanych punktów się zwiększa (można to dowolnie edytować).

A więc do dzieła, na samym początku musimy dodać jedną stałą z naszymi punktami i zmienną która będzie przechowywała informacje o tym co ile ma dodawać na pkt.
Pod:
 

new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

dodajemy coś takiego:
 

new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];

Następnym krokiem będzie edycja widoku statystyk i handler'a od tego. Szukamy

public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
i zamieniamy na

public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];

format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
Wygląd naszego menu z punktami został już zmieniony teraz, handler, znajduje się on nieco niżej, dokładnie chodzi o to:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
zamieniamy na

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

No i to tyle, wystarczy teraz przekompilować kod i wgrać plugin. ;]
  • +
  • -
  • 75


#689170 [Pytanie] Jak przesunąć menu wyboru/opisu klas

Napisane przez MAGNET w 18.02.2015 10:25

Nie da się
możesz ew. użyć spacji, ale nr wiersza i tak będzie po lewej stronie
  • +
  • -
  • 1


#688951 Płatność homepay nie działa

Napisane przez TheDarkDez w 17.02.2015 11:35

Witam,

Mianowićie chodzi mi o to że nie działa u mnie na stronie płatność homepay.

Może opisze wszystko od początku:

Miałem kiedyś serwery cs i strone z automatycznym sklepem teraz już ich nie mam, ale znalazłem inny interes w sieci i potrzebowałęm api homepay więc wszedłem na moją starą strone i próbuje wpisać

Klucz Api I i Treść SmS i po kliknięciu zaktualizuj pokazuje mi komunikat "Nie zmodyfikowano żadnych ustawień". Dodam że serwera cs już nie mam została mi tylko strona.

A kody sprawdzić mógłbym tylko ja wchodząc na swoją strone sklepu.

 

Podaj więcej szczegółów.


  • +
  • -
  • 1


#688957 Płatność homepay nie działa

Napisane przez DarkGL w 17.02.2015 11:58

Jaki sklep ? sprawdź czy wszystko jest aktualne itp. itd.
  • +
  • -
  • 1