Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ZiuTeK
Rejestracja: 19.04.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.04.2011 19:41





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 507
- Odwiedzin: 8 555
- Tytuł: Wszechwiedzący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
inąd
Kontakt
#203468 2 problemy get_user_name i isalpha
Napisane przez R3X
w 06.01.2011 21:27
#203267 2 problemy get_user_name i isalpha
Napisane przez DarkGL
w 06.01.2011 13:49
#190329 Troche o enum
Napisane przez G[o]Q
w 20.11.2010 18:54
#190321 Troche o enum
Napisane przez Knopers
w 20.11.2010 18:31
#116689 Diablomod 5.9l z natywami
Napisane przez QTM. Peyote
w 06.03.2010 10:18
Oto lista natywów które dodałem:
- db_get_user_xp(id)
- db_set_user_xp(id, amount)
- db_get_user_level(id)
- db_set_user_level(id, amount)
- db_get_user_class(id)
- db_set_user_class(id, class)
- db_get_user_item(id)
- db_set_user_item(id, item)
Przetestowanie natywów pozostawiam innym, ponieważ nie mam technicznej możliwości sam tego zrobić.

#180236 Jak poprawnie uzyc komendy ?
Napisane przez Knopers
w 15.10.2010 16:47

@ Topic:
w pluginie dookie pod :
register_concmd("amx_dookie", "take_a_dookie",ADMIN_ALL, "<id gracza>")
dodaj :
register_srvcmd("amx_dookie", "take_a_dookie");
i powinno ci normalnie działać server_cmd("amx_dookie %d",id)
w sumie to powinno działać bez tej linijki ale jeśli nie działa to zrób jak mówię
PS: jesteś pewien ze chodzi o id a nie o userid ?
#180223 Jak poprawnie uzyc komendy ?
Napisane przez
hardbot
w 15.10.2010 16:36


server_cmd("amx_dookie %d",id)

jak już to

#include <amxmodx>
new nick_gracza[33];
public plugin_init(){
register_plugin("Cos", "Gdzies", "Ktos")
register_clcmd("say /wykonaj","Tester")
}
public Tester(id){
get_user_name(id,nick_gracza, 32);
client_cmd(id,"amx_dookie %s",nick_gracza)
}
wtedy gdy gracz wpisze coś bądź wykona mu się jakaś funkcja to odpali jego nick zamiast %s i wtedy się Wysra tak Kulturalnie mówiąc

#150827 kusza, noze w lewej rece
Napisane przez Miczu
w 11.07.2010 08:48
#128840 JAK EDYTOWAC DIABLOMOd ?
Napisane przez Abes Mapper
w 27.04.2010 06:37
#127893 Pozostające bełty
Napisane przez Vertricus
w 23.04.2010 21:16
#125520 Ujemne punkty (int,sila,zrecznosc, zwinnosc)
Napisane przez Nosek
w 13.04.2010 10:18
public SubtractStats(id,amount) { if (player_strength[id]-amount>=0) player_strength[id]-=amount else player_strength[id]=0 if (player_dextery[id]-amount>=0) player_dextery[id]-=amount else player_dextery[id]=0 if (player_agility[id]-amount>=0) player_agility[id]-=amount else player_agility[id]=0 if (player_intelligence[id]-amount>=0) player_intelligence[id]-=amount else player_intelligence[id]=0 player_point[id]=(player_lvl[id]-1)*2-player_intelligence[id]-player_strength[id]-player_dextery[id]-player_agility[id] if(player_point[id]<0) player_point[id]=0 }
#50826 Diablo Mod 5.9l [SQL]
Napisane przez Miczu
w 21.03.2009 16:33
Diablo Mod 5.9l
Słynny DiabloMod już po polsku z nowymi postaciami levelami!
Instalacja:
Plik dbmod_5.9l.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik dbmod_5.9l.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "dbmod folder&models.rar" wypakować do cstrike. (nowy model)
Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: dbmod_5.9l.amxx
Cvary:
diablo_xpbonus ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7 diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji standardowo ustawione na 50 diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne diablo_avg 1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1) diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
Cvary do SQL'a:
diablo_sql_host diablo_sql_user diablo_sql_pass diablo_sql_database diablo_sql_table
Komendy:
/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda) /pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć) /czary (pokazuje menu z statystykami) /rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia) /reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach) /klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę) /item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.) /drop (wyrzuca przedmiot) /savexp (zapisywanie doświadczenia) /klasy (wyświetla opis postaci)/gracze - już naprawione
Nowosci:
-Naprawdę dużo optymalizacji-każda klasa ma własny czar, który niezależny od itemu - noz (automatycznie)
-mnich - mur (5s) -mag - fireball (5s, 3s jak ma stafa) -zabojca - niewidzialnosc z nozem (10s) -paladyn - golden bullet, +2 nabój w magazynku co daje instant hs (10s) -lowca - gratis HE (5s) -necro - pochłanianie zwłok wroga dla 20 hp -ninja - +50 do speeda (10s) - barba - odbija +2 naboi od niego (5s)-wybór jakie klasy można wybrać
-zaczynanie gry od średniej serwera
-gdy jesteś w powietrzu archwing cię nie rani
-więcej, ale nie pamiętam
Informacje o modzie - dla chętnych - konsola 'mod' - tak by było w modzie upamiętnione osoby co szczególnie pomogły.
WAŻNE
dbmod +5.8 potrzebuje amxx'a 1.8.1 do poprawnego działania (wcześniejsze wersje maja błąd w bibliotece obsługujacej sql'a i w efekcie pojawiają sie crashe)Jak sie nie pojawia menu wyboru klasy (/klasa) to znaczy ze jest problem z połączeniem sie do sql'a błędy z sql'a sa w folderze amxmodx/logs/diablo.log
Diablo Mod 5.9a zmiany:
- szybka poprawka w czasie gdy ten post był w połowie zrobiony

Diablo Mod 5.9b zmiany:
-każda klasa ma własna średnia - nie ma ze jak dużo gra np. łowcą a nikt ninja (same lvle 1) to nowy gracz ma ninje z lvl 15
Diablo Mod 5.9c zmiany:
-balance ninji (oslabienie) oraz paladyna(wzmocnienie - zmiana skilla - zamiast popychanie, odbijanie pociskow)
-2 nowe itemy (odbijanie pociskow)
-naprawa buga z wzmacnianiem itemow (fajne ze daliscie mi o tym znac... wcale... bug z 5.8 jeszcze

-zmiana czaru zabujcy na niewidzialnosc
-skrocenie czasu rzucania czarow przez klasy
Diablo Mod 5.9e zmiany:
- int necro zwieksza leczone hp
- MEGA OPTYMALIZACJE SQL
Diablo Mod 5.9f zmiany:
- /klasa sama sie uruchamiala gdy nie trzeba bylo

Diablo Mod 5.9g zmiany:
- bug niewidzialnosci zabojcy
Diablo Mod 5.9h zmiany:
- nie poprawialem buga tym razem (bo juz nie ma

- teraz nie trzeba trzymac E by czarowac skilla (dla tych co mieli problem z uruchamianiem itemow)
- necro zadaje dodatkowe obrazenia + maly wampiryzm
Diablo Mod 5.9i zmiany:
- Balans barby i paladyna (oslabienie i ograniczenie skillow)
Diablo Mod 5.9j zmiany:
- BUG (niestety) z skilem paladyna - nie tracilo sie magicznych pociskow gdy sie strzelalo w sciane (juz nie ma tak dobrze)
Diablo Mod 5.9k zmiany:
- BUG -kusza nie zadawala dmg
Diablo Mod 5.9l zmiany:
- BUG -zabijanie 2 trafieniami
Konfiguracja SQL'a Tutaj
Załączone pliki
-
cvary.txt 671 bajtów 10056 Ilość pobrań
-
dbmod folder&models od 5.9.rar 1,27 MB 12662 Ilość pobrań
-
dbmod_5.9l.rar 245,02 KB 11099 Ilość pobrań
#115751 Knife mod
Napisane przez QTM. Peyote
w 01.03.2010 19:41
#119313 Problem z pistoletem
Napisane przez Nosek
w 17.03.2010 16:56
#117895 xpbonus
Napisane przez Vertricus
w 10.03.2010 22:53
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
public award_plant()
{
new Players[32], playerCount, id
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST")
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus2")+50
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i]
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_chat,"Dostales *%i* doswiadczenia za polozenie bomby przez twoj team",exp)
}
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ZiuTeK
- Regulamin