Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ZiuTeK - zdjęcie

ZiuTeK

Rejestracja: 19.04.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.04.2011 19:41
*****

#203468 2 problemy get_user_name i isalpha

Napisane przez R3X w 06.01.2011 21:27

stocki podobnie jak zwykłe funkcje są zamknięte jakby w pluginie i nikt poza samym pluginem nie może ich wywoływać; set_task powoduje próbę wywołania funkcji przez moduł, czyli z zewnątrz a tam dostępne są tylko funkcje publiczne
  • +
  • -
  • 1


#203267 2 problemy get_user_name i isalpha

Napisane przez DarkGL w 06.01.2011 13:49


public sprawdz_tekst(id)

{

	new sArg[32];

	read_argv(1, sArg, sizeof sArg - 1);

	for(new i = 0;i<strlen(sArg);i++){

		if(!isalpha(sArg[i])){

			return 0;

		}

	}

	console_print(id, "Podany ciag znakow to litery")

	return 1;

}

  • +
  • -
  • 1


#190329 Troche o enum

Napisane przez G[o]Q w 20.11.2010 18:54

Knopers

player_class[id]=Ninja to to samo co player_class[id]=7
  • +
  • -
  • 1


#190321 Troche o enum

Napisane przez Knopers w 20.11.2010 18:31

sądzę że uda ci się to zrobić tak :
new liczba = _:Ninja


Co do 2-giego pytania które się wiąże z 3-cim to odpowiedź brzmi: tak.
  • +
  • -
  • 1


#116689 Diablomod 5.9l z natywami

Napisane przez QTM. Peyote w 06.03.2010 10:18

Plugin w działaniu nie różni się niczym od zwykłego, ale umożliwia pisanie pluginów ingerujących w Diablomoda.

Oto lista natywów które dodałem:
  • db_get_user_xp(id)
  • db_set_user_xp(id, amount)
  • db_get_user_level(id)
  • db_set_user_level(id, amount)
  • db_get_user_class(id)
  • db_set_user_class(id, class)
  • db_get_user_item(id)
  • db_set_user_item(id, item)

Przetestowanie natywów pozostawiam innym, ponieważ nie mam technicznej możliwości sam tego zrobić.

Załączony plik  dbmod_5.9l+natywy.rar   260,14 KB  486 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 13


#180236 Jak poprawnie uzyc komendy ?

Napisane przez Knopers w 15.10.2010 16:47

Nie słuchaj Hardzia bo źle mówi :xP:

@ Topic:
w pluginie dookie pod :
register_concmd("amx_dookie", "take_a_dookie",ADMIN_ALL, "<id gracza>")
dodaj :
register_srvcmd("amx_dookie", "take_a_dookie");
i powinno ci normalnie działać server_cmd("amx_dookie %d",id)
w sumie to powinno działać bez tej linijki ale jeśli nie działa to zrób jak mówię


PS: jesteś pewien ze chodzi o id a nie o userid ?
  • +
  • -
  • 1


#180223 Jak poprawnie uzyc komendy ?

Napisane przez hardbot w 15.10.2010 16:36

xD cooo to jest :D

server_cmd("amx_dookie %d",id)

:D
jak już to :P

#include <amxmodx>
new nick_gracza[33];

public plugin_init(){
register_plugin("Cos", "Gdzies", "Ktos")
register_clcmd("say /wykonaj","Tester")
}
public Tester(id){
get_user_name(id,nick_gracza, 32);
client_cmd(id,"amx_dookie %s",nick_gracza)
}


wtedy gdy gracz wpisze coś bądź wykona mu się jakaś funkcja to odpali jego nick zamiast %s i wtedy się Wysra tak Kulturalnie mówiąc :D


#150827 kusza, noze w lewej rece

Napisane przez Miczu w 11.07.2010 08:48

Patrzyłeś czy zmiana po twojej stronie cl_lw 0/1 i cl_lc 0/1 coś daje?
  • +
  • -
  • 1


#128840 JAK EDYTOWAC DIABLOMOd ?

Napisane przez Abes Mapper w 27.04.2010 06:37

Ściągasz diablomoda, otwierasz kod źródłowy (.sma) i zmieniasz co chcesz oprócz autorów ;)
  • +
  • -
  • 1


#127893 Pozostające bełty

Napisane przez Vertricus w 23.04.2010 21:16

Bo toucha nie powinno się usuwać a zamienić żeby reakcja była jak przy dotknięciu świata ;>
Wklej co zmieniłeś to ci naprawię :>
  • +
  • -
  • 1


#125520 Ujemne punkty (int,sila,zrecznosc, zwinnosc)

Napisane przez Nosek w 13.04.2010 10:18

public SubtractStats(id,amount)

{

if (player_strength[id]-amount>=0) player_strength[id]-=amount

else  player_strength[id]=0



if (player_dextery[id]-amount>=0) player_dextery[id]-=amount

else player_dextery[id]=0



if (player_agility[id]-amount>=0) player_agility[id]-=amount

else player_agility[id]=0



if (player_intelligence[id]-amount>=0) player_intelligence[id]-=amount

else player_intelligence[id]=0



player_point[id]=(player_lvl[id]-1)*2-player_intelligence[id]-player_strength[id]-player_dextery[id]-player_agility[id]	

if(player_point[id]<0) player_point[id]=0



}

  • +
  • -
  • 1


#50826 Diablo Mod 5.9l [SQL]

Napisane przez Miczu w 21.03.2009 16:33

Diablo Mod 5.9l


Słynny DiabloMod już po polsku z nowymi postaciami levelami!

Instalacja:
Plik dbmod_5.9l.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik dbmod_5.9l.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "dbmod folder&models.rar" wypakować do cstrike. (nowy model)

Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: dbmod_5.9l.amxx

Cvary:
diablo_xpbonus ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7
diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji standardowo ustawione na 50
diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem
diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka
SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne
diablo_avg  1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)

Cvary do SQL'a:
diablo_sql_host
diablo_sql_user
diablo_sql_pass
diablo_sql_database
diablo_sql_table

Komendy:
/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda)
/pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć)
/czary (pokazuje menu z statystykami)
/rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia)
/reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach)
/klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę)
/item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.)
/drop (wyrzuca przedmiot)
/savexp (zapisywanie doświadczenia)
/klasy (wyświetla opis postaci)
/gracze - już naprawione

Nowosci:

-Naprawdę dużo optymalizacji
-każda klasa ma własny czar, który niezależny od itemu - noz (automatycznie)
-mnich - mur (5s)
-mag - fireball (5s, 3s jak ma stafa)
-zabojca - niewidzialnosc z nozem (10s)
-paladyn - golden bullet, +2 nabój w magazynku co daje instant hs (10s)
-lowca - gratis HE (5s)
-necro - pochłanianie zwłok wroga dla 20 hp
-ninja - +50 do speeda (10s)
- barba - odbija +2 naboi od niego (5s)
-wybór jakie klasy można wybrać
-zaczynanie gry od średniej serwera
-gdy jesteś w powietrzu archwing cię nie rani
-więcej, ale nie pamiętam

Informacje o modzie - dla chętnych - konsola 'mod' - tak by było w modzie upamiętnione osoby co szczególnie pomogły.


WAŻNE

dbmod +5.8 potrzebuje amxx'a 1.8.1 do poprawnego działania (wcześniejsze wersje maja błąd w bibliotece obsługujacej sql'a i w efekcie pojawiają sie crashe)

Jak sie nie pojawia menu wyboru klasy (/klasa) to znaczy ze jest problem z połączeniem sie do sql'a błędy z sql'a sa w folderze amxmodx/logs/diablo.log

Diablo Mod 5.9a zmiany:
- szybka poprawka w czasie gdy ten post był w połowie zrobiony xD
Diablo Mod 5.9b zmiany:
-każda klasa ma własna średnia - nie ma ze jak dużo gra np. łowcą a nikt ninja (same lvle 1) to nowy gracz ma ninje z lvl 15
Diablo Mod 5.9c zmiany:
-balance ninji (oslabienie) oraz paladyna(wzmocnienie - zmiana skilla - zamiast popychanie, odbijanie pociskow)
-2 nowe itemy (odbijanie pociskow)
-naprawa buga z wzmacnianiem itemow (fajne ze daliscie mi o tym znac... wcale... bug z 5.8 jeszcze :zly: )
-zmiana czaru zabujcy na niewidzialnosc
-skrocenie czasu rzucania czarow przez klasy

Diablo Mod 5.9e zmiany:
- int necro zwieksza leczone hp
- MEGA OPTYMALIZACJE SQL

Diablo Mod 5.9f zmiany:
- /klasa sama sie uruchamiala gdy nie trzeba bylo xD

Diablo Mod 5.9g zmiany:
- bug niewidzialnosci zabojcy

Diablo Mod 5.9h zmiany:
- nie poprawialem buga tym razem (bo juz nie ma :>)
- teraz nie trzeba trzymac E by czarowac skilla (dla tych co mieli problem z uruchamianiem itemow)
- necro zadaje dodatkowe obrazenia + maly wampiryzm

Diablo Mod 5.9i zmiany:
- Balans barby i paladyna (oslabienie i ograniczenie skillow)

Diablo Mod 5.9j zmiany:
- BUG (niestety) z skilem paladyna - nie tracilo sie magicznych pociskow gdy sie strzelalo w sciane (juz nie ma tak dobrze)

Diablo Mod 5.9k zmiany:
- BUG -kusza nie zadawala dmg

Diablo Mod 5.9l zmiany:
- BUG -zabijanie 2 trafieniami

Konfiguracja SQL'a Tutaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 65


#115751 Knife mod

Napisane przez QTM. Peyote w 01.03.2010 19:41

Spróbuj jeszcze to.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#119313 Problem z pistoletem

Napisane przez Nosek w 17.03.2010 16:56

W wersji 5.9l (i moze wczesniejszych) jest to wylaczone przez autorow.
  • +
  • -
  • 1


#117895 xpbonus

Napisane przez Vertricus w 10.03.2010 22:53

Powinno ruszyć :]
public award_plant()
{
new Players[32], playerCount, id
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST")
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus2")+50
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i]
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_chat,"Dostales *%i* doswiadczenia za polozenie bomby przez twoj team",exp)
}
}

  • +
  • -
  • 2