Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Milicja_HwDm - zdjęcie

Milicja_HwDm

Rejestracja: 19.11.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.11.2015 00:04
-----

Moje tematy

Strona nie łączy się z bazą mysql

23.10.2015 12:00

Witam

Problem polega na tym że po instalacji amxbansa wywala mi taki błąd:

 Can't connect to MySQL server on '127.0.0.1' (111 "Connection refused")

​Stronę mam zakupioną na hostingu: hitme.pl:

Amxbans chce ten zainstalować: http://amxx.pl/topic...-edit-23082012/

[KOSZ] Probrem z automatic knife duel

15.03.2015 09:25

Witam, chciałbym aby ktoś przerobił mi ten plugin bo on nie działa prawidłowo z knife mod

Gdy mamy pojedynek na noże to gracz traci grawitacje lub prędkość to zależy jaki mamy wybrany nóż prosił bym o naprawienie tego błędu

 

[ROZWIĄZANE] Serwer pada przy zmianie mapy

25.02.2015 23:37

Mam mały problem

 

Serwer pada co jakiś czas przy zmianie mapy
brak error
 
Ostatnie logi z konsoli:

L 02/25/2015 - 20:17:54: "Kostek<344>" say "pedale"
L 02/25/2015 - 20:18:08: "Kostek<344>" killed "<:Maka Paka:><343>" with "famas"
L 02/25/2015 - 20:18:12: "Jak popiesci to sie zmiesci<339>" killed "Api<338>" with "m4a1"
L 02/25/2015 - 20:18:24: "Kostek<344>" killed "Mistrz<342>" with "famas"
L 02/25/2015 - 20:18:24: Team "CT" triggered "CTs_Win" (CT "11") (T "17")
L 02/25/2015 - 20:18:24: World triggered "Round_End"
PTB: Round ended, checking teams.
L 02/25/2015 - 20:18:29: "<:Maka Paka:><343>" triggered "Spawned_With_The_Bomb"
L 02/25/2015 - 20:18:29: World triggered "Round_Start"
L 02/25/2015 - 20:18:48: "Kostek<344>" killed "Api<338>" with "m4a1"
L 02/25/2015 - 20:18:50: "Jak popiesci to sie zmiesci<339>" killed "<:Maka Paka:><343>" with "m4a1"
L 02/25/2015 - 20:18:50: "<:Maka Paka:><343>" triggered "Dropped_The_Bomb"
L 02/25/2015 - 20:18:56: "<:Maka Paka:><343>" disconnected
Dropped <:Maka Paka:> from server
Reason:  Client sent 'drop'
95.49.184.63:27005:reconnect
L 02/25/2015 - 20:18:59: [DPROTO]: Client 3 - Set AuthIdType 1 [dp_RevEmu]; pClient = 0xf3919be4
L 02/25/2015 - 20:18:59: "<:Maka Paka:><345><>" connected, address "95.49.184.63:27005"
L 02/25/2015 - 20:18:59: "Mistrz<342>" killed "Kostek<344>" with "sg552"
L 02/25/2015 - 20:18:59: "Mistrz<342>" changed name to "Mistrz + Api"
L 02/25/2015 - 20:18:59: "Mistrz + Api<342>" changed name to "Mistrz"
L 02/25/2015 - 20:18:59: [VTC] Player 4 speex
L 02/25/2015 - 20:19:00: "Mistrz<342>" killed "KKOOKKSS<335>" with "sg552"
*DEAD* Kostek : no wyłącz to
L 02/25/2015 - 20:19:06: "Kostek<344>" say "no wyłącz to" (dead)
L 02/25/2015 - 20:19:09: Server cvar "mp_timelimit" = "0"
L 02/25/2015 - 20:19:14: "Mistrz<342>" killed "Jak popiesci to sie zmiesci<339>" with "sg552"
L 02/25/2015 - 20:19:14: Team "TERRORIST" triggered "Terrorists_Win" (CT "11") (T "18")
L 02/25/2015 - 20:19:14: World triggered "Round_End"
L 02/25/2015 - 20:19:14: "<:Maka Paka:><345><>" entered the game
PTB: Round ended, checking teams.
*DEAD* Kostek : no zal
L 02/25/2015 - 20:19:19: "Kostek<344>" say "no zal" (dead)
L 02/25/2015 - 20:19:19: "Mistrz<342>" triggered "Spawned_With_The_Bomb"
L 02/25/2015 - 20:19:19: World triggered "Round_Start"
L 02/25/2015 - 20:19:19: Server cvar "mp_timelimit" = "25"
L 02/25/2015 - 20:19:23: "<:Maka Paka:><345><>" joined team "TERRORIST"
L 02/25/2015 - 20:19:25: Team "CT" scored "11" with "3" players
L 02/25/2015 - 20:19:25: Team "TERRORIST" scored "18" with "3" players
L 02/25/2015 - 20:19:25: Server cvar "mp_chattime" = "2"

L 02/25/2015 - 20:19:25: Server cvar "mp_chattime" = "0"

Plugin.ini

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx    debug
;admin.amxx       ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here


autobuyfix.amxx
anti_join_flood_v2.amxx
file_watcher.amxx
parachute.amxx


alt_end_round_sounds.amxx debug   ; muza 
runplanting.amxx                  ; Bieganie z paką 
sillyc4.amxx                      ; Przylepianie paki do ścian 
abd.amxx                          ; ile hp 
csnadedrops.amxx                  ; granaty wypadają po śmierci 
descriptive_fire_in_the_hole.amxx ; Informacja o rzuconym granacie. 
bcd_hudtimer.amxx                 ; Plugin odlicza czas do wybuchu C4 . 
ptb.amxx                          ; wyrównywanie teamu  
join_leave.amxx                   ; pokazuje nam kto wchodzi i wychodzi z serwera 
Allow_round_finish.amxx           ; dokończenie rundy 
Automaticknifeduel.amxx           ; pojedynek na noże  
kill_assist.amxx                  ; frak asysta 
resetscore.amxx                   ; reset statystyk 
mutemenu.amxx                     ; mute 
first_person_death.amxx           ; plugin który robi typowy efekt po śmierci jak w HL1 i HL2 
dead_talk.amxx                   ; Nieżywi mogą ze sobą rozmawiać 
admin_spec_esp.amxx   ; Każdy Admin po śmierci ma WH 
poprawne_rate.amxx                ; wymusza i sprawdza ex_interp, cl_updaterate oraz rate 
grenade_sack-0.4.1.amxx           ; więcej granatów 
dib3.amxx                         ; Skąd cię zabito 
hpk.amxx                          ; Ping Kicker 
polski_cs.amxx                    ; polski cs 
ad_manager_array.amxx             ; reklamy w say  
eim.amxx                          ; medyk 
AFK-Ultimate.amxx                 ; paka afk kick
cytaty.amxx                       ; Cytaty po śmierci 
headshot_impress.amxx             ; xx
skull.amxx                        ; 
;bk3.amxx                          ; plugin dzięki któremu zamiast noża mamy pięści  
bf2rank.amxx                      ; bf2
Admin_Screen3v15.amxx             ; ssy
knife_mod.amxx                    ; knife mod
;vip.amxx                          ; vip
;konkurs.amxx
;Kontakt.amxx
;gamenamechanger.amxx

 

server.cfg:

hostname "xxxxxxxx"
sv_contact ""
sv_region "3"
rcon_password ""
sv_password ""
log "on"
mp_logdetail "0"
mp_logmessages "1"
mp_timelimit "25"
mp_autokick "0"
mp_autoteambalance "1"
mp_c4timer "35"
mp_buytime 0.25
mp_flashlight "1"
mp_footsteps "1"
mp_forcechasecam "0"
mp_freezetime "0"
mp_friendlyfire "0"
mp_limitteams "2"
mp_hostagepenalty "2"
mp_roundtime "2"
mp_tkpunish "1"
mp_startmoney "1000"
mp_chattime "0"
sv_maxspeed "320"
sv_cheats "0"
mp_falldamage "1"
allow_spectators "1"
decalfrequecy "60"
secure "1"
sv_aim "0"
pausable "0"
sv_proxies "0"
sv_allowupload "1"
sv_download "1"
sv_downloadurl "http://s92.mojeserwery.pl/s12677/cstrike"
sv_voicecodec "voice_speex"
sv_voiceenable 1
sv_voicequality 3
sv_alltalk 0
sv_lan "0"
sv_maxrate 25000
sv_minrate 5000
sv_maxupdaterate 100
sv_minupdaterate 20
host_framerate 0
say ustawienia serwera wczytane pomyslnie

 

Nie działa fast download

04.12.2014 13:11

Witam

 

Dlaczego fast download działa tylko na platformie Steam a natomiast tym co mają Non Steam w ogóle nie działa?

 

// server.cfg PL
// by Serwerygier.com

// konfiguracja podstawowa

exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

hostname "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
sv_proxies 1 // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane
sv_region 3 // domyslne 0 - swiat, a poniewaz jestesmy w europie ustawiamy na 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// internet
sv_maxrate 0 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna

sv_maxupdaterate 30 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,
// jesli ma wiecej to bedzie mial tracone pakiety

sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 4000,
// ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy
// zaleca sie krzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze
sv_maxunlag 0.5 // amksymalny czas w sekundach kompensacji lagow

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Hasło Serwera i RCON
sv_password ""
//ustawienie dla serwerów Prywatnych *WYMAGANE*

//rcon_password "" // hasło RCON 
// jesli ustawisz puste "" to rcon nie bedzie dzialal


sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego hasła rcon za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 to na zawsze
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
// jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana
// wtedy pomaga jedynie restart serwera, poniewaz po odbanowaniu kazdy blad spowoduje nowego bana.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// logi
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow, 0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// voice
sv_voicecodec "voice_miles" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 0 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (dobre na poczatek i koniec meczu)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// downlad
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_downloadurl "http://cs-xxxxxxxx.xaa.pl/cstrike/" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (FASTDL)
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rozgrywka
mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 0.25 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum , domyslnie 35
mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu
mp_freezetime 0 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grani, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 2.75 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie spadniesz


sv_rcon_banpenalty 5 --- Number of minutes that a player can be banned 1 - 60 max
sv_rcon_maxfailures 10 --- Number of times a player can retry to enter a password 1 - 20 max before being banned.
sv_rcon_minfailures 5 --- Number of times a player can retry to enter a password 1 - 20 max before being banned.
sv_rcon_minfailuretime 30 --- Number of seconds that a player has to wait until entering a password again 1 second - 60 minutes max. 

rcon_password ""