Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

verman - zdjęcie

verman

Rejestracja: 19.04.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.11.2014 23:44
-----

Moje tematy

Pierwszy plugin

13.11.2014 19:08

Witam! Postanowiłem że chciałbym nauczyć się pisać pluginy. Plugin ma na celu wyświetlić informacje w grze ze bomba jest podkładana lub rozbrajana.

 

cvar

bomb_msg_style: 0 - wyświetla się zwykła informacja na czacie, 1 - wyświetla się kolorowa informacja na czacie, 2 - wyświetla się informacja na środku ekranu

 

Chciałem zrobić tak, że jeżeli wartość będzie inna niż 0-2 to informacja nie zostanie wyświetlona. Bardzo proszę o sprawdzeniu pluginu pod względem kodu. Wygląda to tak:

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <ColorChat>

 

#define PLUGIN "New Plugin"

#define AUTHOR "Unknown"

#define VERSION "1.0"

 

public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_cvar("bomb_msg_style", "0");

}

 

public bomb_planting()

{

if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 0)

{

client_print(0, print_chat, "*** Bomb is being planted ***");

return PLUGIN_HANDLED;

}

 

if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 1)

{

ColorChat(0, GREEN, "*** ^x01Bomb is being planted ^x04***");

return PLUGIN_HANDLED;

}

 

if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 2)

{

client_print(0, print_center, "*** Bomb is being planted ***");

return PLUGIN_HANDLED;

}

 

else

{

return PLUGIN_HANDLED;

}

 

return PLUGIN_HANDLED

}

 

public bomb_defusing()

{

if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 0)

{

client_print(0, print_chat, "*** Bomb is being defused ***");

return PLUGIN_HANDLED;

}
 
if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 1)
{
ColorChat(0, GREEN, "*** ^x01Bomb is being defused ^x04***");
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 2)
{
client_print(0, print_center, "*** Bomb is being defused ***");
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
else
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
return PLUGIN_HANDLED
}

Dodanie tłumaczenia do pluginu QuickDefuse

06.11.2014 16:56

Próbowałem dodać do pluginu tłumaczenie. Plugin niestety nie posiada możliwości dodawania dodatkowego tłumaczenie poprzez edycję pliku tekstowego. Dlatego chciałem spróbować to zrobić.

 

Pod: 

public OnPluginStart()
{

Dodałem:

LoadTranslations("QuickDefuse.pharses")

Następnie linijkę:

SetPanelTitle(panel, "Choose a Wire:" )

Zamieniłem na:

SetPanelTitle(panel, "%t", "choose_a_wire" )

Do pliku QuickDefuse.phrases dodałem:

"Phrases"
{
"choose_a_wire"
{
"en" "Choose a wire:"
"pl" "Wybierz kabel:"
}
}
 
Przy próbie kompilacji wywala mi następujący błąd:
/groups/sourcemod/upload_tmp/textrDWuUv.sp(60) : error 035: argument type mismatch (argument 3)

Na scriptingu praktycznie się nie znam. Starałem się to zrobić metodą prób i błędów, podglądając inne pluginy, ale niestety poległem.