Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

OfSokol - zdjęcie

OfSokol

Rejestracja: 18.11.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.11.2014 22:51
-----

Moje tematy

Zmiana HUD

18.11.2014 15:58

Witam czy ktoś dałby radę zrobić coś w tym stylu w tym skrypcie ?

popykajPN_whpnesh.PNG

 

Potrzebuje:
-Klasa, level, item, HP, Gildia, Artefakt, Forum

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);

if(c_longjump[id] != 1) {
  show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nLevel: %i (%0.0f%s)^nItem: %s[%i]^nGildia: %s^nArtefakt: %s^nMana: %i", Race[player_class[id]],
  player_lvl[id],perc, "%",player_item_name[id],item_durability[id],nazwa_gildi[id],artefakt_info[player_artefakt[id]],mana_gracza[id]);
}
else {
  show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nLevel: %i (%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nItem: %s[%i]^nGildia: %s^nArtefakt: %s^nMana: %i", Race[player_class[id]],
  player_lvl[id],perc, "%",JumpsLeft[id], JumpsMax[id], player_item_name[id],item_durability[id],nazwa_gildi[id],artefakt_info[player_artefakt[id]],mana_gracza[id]);
}