Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
xenos
Rejestracja: 19.04.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.08.2023 08:32
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 467
- Odwiedzin: 10 210
- Tytuł: Wszechobecny
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Sierpień 28, 1992
-
Imię
Konrad
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Rzeszów
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#550865 Proszę o pomoc specjalistów...
Napisane przez xenos w 29.06.2013 23:13
#550863 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić cvar podczas rozgrzewki?
Napisane przez xenos w 29.06.2013 23:01
dodajesz wg przykładu //najlepiej pod innymi server_cmd:public restart_time()
{
//pausing plugins
server_cmd("amx_pausecfg pause vip.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause alt_end_round_sounds.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause csstats.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause imessage.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause scrollmsg.amxx");
g_is_warmup = true;
init_warmup_time();
muza_on();
return PLUGIN_HANDLED;
}
server_cmd("amx_cvardobf2 abc");
nastepnie w funkcji restart dodajesz to co ma byc "po" rozgrzewce
czyli
dodajesz pod innymi server_cmd:public restart()
{
//unpausing plugins
server_cmd("amx_pausecfg enable vip.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable alt_end_round_sounds.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable csstats.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable imessage.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable scrollmsg.amxx");
g_is_warmup = false;
remove_task(4567);
remove_task(2345);
server_cmd("sv_restart 1");
new Players[32], playerCount;
get_players(Players, playerCount);
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
new id = Players[i];
if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE))
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 0);
}
}
server_cmd("amx_cvardobf2 ab");
#550629 [ROZWIĄZANE] mam problem w kompilacji
Napisane przez xenos w 28.06.2013 23:00
#550622 [ROZWIĄZANE] Regulamin po x Czasie
Napisane przez xenos w 28.06.2013 22:25
jeśli teraz nie zadziała to zmienimy moment wychwytywania(nie tak jak teraz dołączenie do teamu) tylko np nowy spawn lub runda
Załączone pliki
-
regulaminstart.sma 3,64 KB 14 Ilość pobrań
regulaminstart.amxx
#550620 [ROZWIĄZANE] mam problem w kompilacji
Napisane przez xenos w 28.06.2013 22:15
poprawiona wersja na oryginalna ps: jak zmieniasz tam to pamiętaj o tym by ilość argumentów się zgadzała
Załączone pliki
-
zombie_plague40.sma 335,03 KB 30 Ilość pobrań
zombie_plague40.amxx
#550603 [ROZWIĄZANE] Regulamin po x Czasie
Napisane przez xenos w 28.06.2013 21:20
#524996 Podkladam/rozbrajam pake kryjcie mnie
Napisane przez xenos w 16.03.2013 09:25
#505909 [ROZWIĄZANE] Porada oraz pytanie na temat IPB
Napisane przez xenos w 23.01.2013 23:34
Przecież w dzisiejszych czasach 75 % forum na silniku IPB, to nulledy. A, że stawiają je na tych nowszych wersjach, to trudniej je rozpoznać.
Tu masz przykład, a Twoje pliki od kolegi też są pirackie
Tak? To amxx.pl też ma pirata: http://amxx.pl/cache/ ?
Różnice masz w tym że jak najedziesz na napis IPB to odniesie Cię do strony twórcy skryptu(na tym pierwszym wyblaknięte brak odnośnika),ogólnie w samym skrypcie jest wiele takich "ukrytych" odnośników przykładowo też powinien być na stronie głównej
#497393 crash serwera (loga czyste)
Napisane przez xenos w 04.01.2013 01:01
To nie tylko chodzi o wiadomości na sayz tego co ja wiem to niby od ilości wyświetlanych wiadomości na say
SZ_GetSpace
Oznacza to przekroczenie to ilości "informacji" wysyłanych do gracza.
Przykładowo modele, dźwięki, sprawdzanie cfg, czy po wyświetlanie informacji na hudzie..
więc albo wyłącz niektóre pluginy i przetestuj albo ogranicz wysyłanie informacji do gracza
podobny temat:
http://amxx.pl/topic...ce-overflow-on/
i czy takie przeciążenia mogą crashować serwer? tak mogą bo w końcu to tylko maszyna
#497384 Sprawdanie czy zmienna jest liczbą
Napisane przez xenos w 04.01.2013 00:43
get_user_team(id) == 1
To jest oznaczenie Teamu Terro więc tutaj mały błąd
dlatego najlepiej będzie pasować 3ka czyli spec jak napisałeś i unnasigned czyli osoby nie przydzielone
get_user_team(id) == 3 // spec get_user_team(id) == 0 // unnasigneda co do optymalizacji to jeżeli ma się wyświetlać w 1 miejscu na ekranie to nie ma potrzeby 2x wpisywać w kod set_hudmassage mała, ale jako taka oszczędność
new monety = cod_get_user_coins(id); set_hudmessage(255, 255, (...) if(get_user_team(id) == 0 || get_user_team(id) == 3) { ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : Dolacz do gry aby zobaczyc", Zmiana1, Zmiana2); } else { ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : i%", Zmiana1, Zmiana2, monety); }
#426938 Admin nie może banować Permamentnie
Napisane przez xenos w 02.07.2012 13:55
jesli masz amxbansa sprawdź czy tam admini mają powód przypuśćmy cheatujesz na 0(perm)
i sprawdź tam jakie są domyślne czasy banów
jeśli używasz innego plugin do banowania sprawdź czy ma on włączony czas bana 0 - perm
i czy probowali banowac tak?:
w przypadku amxbansa
amx_ban 0 nick_gracza powod
w przypadku standardowego
amx_ban Nick_Gracza 0 powod
#410147 AmxBans wczytuje, ale nie wszystkim admina
Napisane przez xenos w 13.05.2012 19:32
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "przeladowywanie adminow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xenos"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(120.0,"odczyt")
}
public odczyt()
{
server_cmd("amx_reloadadmins");
}
#409869 Reset lvl baza MySql
Napisane przez xenos w 13.05.2012 12:31
przykladowo
http://www.twojanazwaserwera.pl/cpanel
podajesz tam dane do cpanelu
nastepnie wyszukujesz tam w panelu
phpmyadmin
i wchodzisz w niego
w tym momencie wchodzisz w baze danych (nazwa zawarta jest w pliku sql.cfg)
i masz tam bodajze tabele
codmod_table
i w tym momencie wylaczasz serwer gry
i usuwasz codmod_table
po tej czynnosci uruchamiasz serwer gry i reset wykonany
#408591 [ROZWIĄZANE] Poszukuje /daj /daj2 Pilnie!
Napisane przez xenos w 09.05.2012 17:13
#408151 [ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu Info w say.
Napisane przez xenos w 08.05.2012 15:50
#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <colorchat>
/*
* TimeProjector displays the remaining time and the next map on the top right corner of the client
* display as a hudmessage.
*
* History:
*
* v0.1: - first release
*/
public plugin_init()
{
register_plugin("plg :P","0.1","emblaze")
set_task(180.0, "showRank",0,"",0,"b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public showRank(id){
new izStats[8], izBody[8]
new iRankPos, iRankMax
new Players[32], playerCount;
get_players(Players, playerCount);
new id2;
for (new i=0; i<playerCount; i++){
id2 = Players[i];
iRankPos = get_user_stats(id2, izStats, izBody)
iRankMax = get_statsnum()
ColorChat(id2, GREEN, "**^x01 Twoj rank wynosi:^x04 %d^x01/^x04%d", iRankPos, iRankMax)
}
}
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 448 bytes Code size: 2432 bytes Data size: 468 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 19732 bytes Done.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: xenos
- Regulamin