Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xenos - zdjęcie

xenos

Rejestracja: 19.04.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.08.2023 08:32
*****

#550865 Proszę o pomoc specjalistów...

Napisane przez xenos w 29.06.2013 23:13

trzymaj:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#550863 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić cvar podczas rozgrzewki?

Napisane przez xenos w 29.06.2013 23:01

w funkcji restart_time dajesz to co ma się wykonac podczas trwania rozgrzewki

public restart_time()
{
//pausing plugins
server_cmd("amx_pausecfg pause vip.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause alt_end_round_sounds.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause csstats.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause imessage.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause scrollmsg.amxx");

g_is_warmup = true;
init_warmup_time();
muza_on();
return PLUGIN_HANDLED;
}





dodajesz wg przykładu //najlepiej pod innymi server_cmd:
server_cmd("amx_cvardobf2 abc");


nastepnie w funkcji restart dodajesz to co ma byc "po" rozgrzewce
czyli

public restart()
{
//unpausing plugins
server_cmd("amx_pausecfg enable vip.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable alt_end_round_sounds.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable csstats.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable imessage.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable scrollmsg.amxx");

g_is_warmup = false;
remove_task(4567);
remove_task(2345);

server_cmd("sv_restart 1");
new Players[32], playerCount;
get_players(Players, playerCount);
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
new id = Players[i];
if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE))
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 0);
}
}

dodajesz pod innymi server_cmd:
server_cmd("amx_cvardobf2 ab");
  • +
  • -
  • 1


#550629 [ROZWIĄZANE] mam problem w kompilacji

Napisane przez xenos w 28.06.2013 23:00

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#550622 [ROZWIĄZANE] Regulamin po x Czasie

Napisane przez xenos w 28.06.2013 22:25

sprawdź teraz tam był mój błąd z funkcją czasową(ustawiłem 10 milisekund a nie sekund)
jeśli teraz nie zadziała to zmienimy moment wychwytywania(nie tak jak teraz dołączenie do teamu) tylko np nowy spawn lub runda

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#550620 [ROZWIĄZANE] mam problem w kompilacji

Napisane przez xenos w 28.06.2013 22:15

Nie wiem co chciałeś wykombinować z kolorami i napisami, lecz trochę za dużo argumentów podałeś
poprawiona wersja na oryginalna ps: jak zmieniasz tam to pamiętaj o tym by ilość argumentów się zgadzała

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#550603 [ROZWIĄZANE] Regulamin po x Czasie

Napisane przez xenos w 28.06.2013 21:20

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#524996 Podkladam/rozbrajam pake kryjcie mnie

Napisane przez xenos w 16.03.2013 09:25

plugin nazwywa sie Bomb Info
łapaj link do niego
<ciach!>
instalacja standardowa
  • +
  • -
  • 1


#505909 [ROZWIĄZANE] Porada oraz pytanie na temat IPB

Napisane przez xenos w 23.01.2013 23:34

Przecież w dzisiejszych czasach 75 % forum na silniku IPB, to nulledy. A, że stawiają je na tych nowszych wersjach, to trudniej je rozpoznać.

http://www.multipoland.pl/cache/


Tu masz przykład, a Twoje pliki od kolegi też są pirackie ;)


Tak? To amxx.pl też ma pirata: http://amxx.pl/cache/ ?


Różnice masz w tym że jak najedziesz na napis IPB to odniesie Cię do strony twórcy skryptu(na tym pierwszym wyblaknięte brak odnośnika),ogólnie w samym skrypcie jest wiele takich "ukrytych" odnośników przykładowo też powinien być na stronie głównej
  • +
  • -
  • 2


#497393 crash serwera (loga czyste)

Napisane przez xenos w 04.01.2013 01:01

z tego co ja wiem to niby od ilości wyświetlanych wiadomości na say

To nie tylko chodzi o wiadomości na say
SZ_GetSpace

Oznacza to przekroczenie to ilości "informacji" wysyłanych do gracza.
Przykładowo modele, dźwięki, sprawdzanie cfg, czy po wyświetlanie informacji na hudzie..

więc albo wyłącz niektóre pluginy i przetestuj albo ogranicz wysyłanie informacji do gracza
podobny temat:
http://amxx.pl/topic...ce-overflow-on/
i czy takie przeciążenia mogą crashować serwer? tak mogą bo w końcu to tylko maszyna
  • +
  • -
  • 1


#497384 Sprawdanie czy zmienna jest liczbą

Napisane przez xenos w 04.01.2013 00:43

get_user_team(id) == 1 

To jest oznaczenie Teamu Terro więc tutaj mały błąd
dlatego najlepiej będzie pasować 3ka czyli spec jak napisałeś i unnasigned czyli osoby nie przydzielone
get_user_team(id) == 3 // spec
get_user_team(id) == 0 // unnasigned
a co do optymalizacji to jeżeli ma się wyświetlać w 1 miejscu na ekranie to nie ma potrzeby 2x wpisywać w kod set_hudmassage mała, ale jako taka oszczędność



new monety = cod_get_user_coins(id);
set_hudmessage(255, 255, (...)
if(get_user_team(id) == 0 || get_user_team(id) == 3)
{
        
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : Dolacz do gry aby zobaczyc", Zmiana1, Zmiana2);
}
else
{
        
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : i%", Zmiana1, Zmiana2, monety);
}


  • +
  • -
  • 1


#426938 Admin nie może banować Permamentnie

Napisane przez xenos w 02.07.2012 13:55

chyba to nie pasuje do codmoda :]

jesli masz amxbansa sprawdź czy tam admini mają powód przypuśćmy cheatujesz na 0(perm)
i sprawdź tam jakie są domyślne czasy banów

jeśli używasz innego plugin do banowania sprawdź czy ma on włączony czas bana 0 - perm

i czy probowali banowac tak?:
w przypadku amxbansa
amx_ban 0 nick_gracza powod

w przypadku standardowego
amx_ban Nick_Gracza 0 powod

  • +
  • -
  • 1


#410147 AmxBans wczytuje, ale nie wszystkim admina

Napisane przez xenos w 13.05.2012 19:32



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "przeladowywanie adminow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xenos"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(120.0,"odczyt")

}


public odczyt()
{
server_cmd("amx_reloadadmins");
}

  • +
  • -
  • 1


#409869 Reset lvl baza MySql

Napisane przez xenos w 13.05.2012 12:31

logujesz sie na hosting strony
przykladowo
http://www.twojanazwaserwera.pl/cpanel

podajesz tam dane do cpanelu
nastepnie wyszukujesz tam w panelu
phpmyadmin

i wchodzisz w niego
w tym momencie wchodzisz w baze danych (nazwa zawarta jest w pliku sql.cfg)
i masz tam bodajze tabele
codmod_table

i w tym momencie wylaczasz serwer gry
i usuwasz codmod_table

po tej czynnosci uruchamiasz serwer gry i reset wykonany
  • +
  • -
  • 1


#408591 [ROZWIĄZANE] Poszukuje /daj /daj2 Pilnie!

Napisane przez xenos w 09.05.2012 17:13

skompilowany plik ktory jest na hostingu wyslito.pl na pewno dziala gdyz sam go mam na swojej serwerowni.
  • +
  • -
  • 2


#408151 [ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu Info w say.

Napisane przez xenos w 08.05.2012 15:50

jesli chcesz bez tego ostrzezenia to trzymaj:


#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <colorchat>
/*
* TimeProjector displays the remaining time and the next map on the top right corner of the client
* display as a hudmessage.
*
* History:
*
* v0.1: - first release
*/


public plugin_init()
{
register_plugin("plg :P","0.1","emblaze")
set_task(180.0, "showRank",0,"",0,"b")

return PLUGIN_CONTINUE
}
public showRank(id){
new izStats[8], izBody[8]
new iRankPos, iRankMax

new Players[32], playerCount;
get_players(Players, playerCount);
new id2;
for (new i=0; i<playerCount; i++){
id2 = Players[i];
iRankPos = get_user_stats(id2, izStats, izBody)
iRankMax = get_statsnum()

ColorChat(id2, GREEN, "**^x01 Twoj rank wynosi:^x04 %d^x01/^x04%d", iRankPos, iRankMax)
}
}





Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            448 bytes
Code size:             2432 bytes
Data size:              468 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   19732 bytes
Done.

  • +
  • -
  • 1