Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xenos - zdjęcie

xenos

Rejestracja: 19.04.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.08.2023 08:32
*****

#695199 Bugowanie się klas i perków.

Napisane przez dasiek w 02.04.2015 07:16

więcej informacji podaj. Jakie to perki (z kodami najlepiej) buguje się ale "jak?!" czyli co się dzieje (i samo nie działa jak powinien nie wystarczy!) i dobrze byłoby jakbyś logi dodał.

Bo z tyloma informacjami to co najwyżej możesz sobie do jasnowidza iść i próbować szczęścia. 


  • +
  • -
  • 1


#683356 atrakcyjny laptop do gier [700PLN]

Napisane przez smieszny w 17.01.2015 17:07

"atrakcyjny laptop do gier [700PLN]" - Twój nick jest adekwatny do tytułu tematu  :^D

Czy tu mowa o laptopie z kosmosu wartego 20 tyś PLN? 

Tu mowa o laptopie używanym pod gry do 700 PLN. 

Widziałem takie na allegro, lecz chciałbym się doradzić jaki jest możliwy sprzęt do gier. 

 

 

Twój nick jest adekwatny do tytułu tematu   :^D

Twój proszę Ciebie jest adekwatny do rozmiaru twego mózgu oraz bicepsa. O który nie chciałbym tu wspominać. 


  • +
  • -
  • 7


#655775 Paintball Gun & Mod [NOWA WERSJA]

Napisane przez szelbi w 09.08.2014 20:33

Opis


Miałem trochę wolnego czasu, więc postanowiłem go wykorzystać na poprawienie kilku błędów w modzie PaintBall. Plugin będzie aktualizowany, jeśli dowiem się o innych błędach. Dodatkowo dodałem do opisu CVAR'y, które wcześniej nie były w nim uwzględnione.
 

Instalacja


Standardowa.
 

Komendy admina


/ent (ADMIN_SLAY) - wyświetla informacje o entach na czacie
 

Komendy gracza


/respawn - odradza gracza, jeśli tryb DM jest włączony

CVAR'y


amx_pbgun (domyślnie 1) - włącza marker
amx_pbusp (domyślnie 1) - włącza USP
amx_pbglock (domyślnie 1) - włącza glocka
pbgun_color (domyślnie 1) - kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu]
pbgun_tgun (domyślnie 3) - którego modelu markera używa TT (wartości 1-5)
pbgun_ctgun (domyślnie 7) - którego modelu markera używa CT (wartości 6-10)
pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wystrzelonych jednocześnie (czym mniej, tym mniejsze obciążenie)
pbgun_velocity (domyślnie 2000) - szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))
pbgun_speed (domyślnie 0.08) - czas pomiędzy każdym strzałem
pbgun_life (domyślnie 15) - jak długo farba zostaje na ścianie
pbgun_glow (domyślne flagi "a") - a = kulki mają poświatę, paintball, b = za kulkami ciągnie się "ogon"
pbgun_damage (domyślnie 100) - ile obrażeń zadaje jedna kulka
pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać
pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona
pbgun_sound (domyślnie 1) - czy strzał i uderzenie mają wydawać dźwięki

amx_pbmod (domyślnie 1) - czy mod ma być włączony
amx_pbmodel (domyślnie 0) - czy gracze mają widzieć inny model gracza
amx_pbmoney (domyślnie 1) - czy pieniądze na serwerze mają być wyłączone
amx_pbstrip (domyślnie 1) - czy bronie mają być zabierane na początku każdej rundy
amx_getnade (domyślnie 2) - jak często gracz dostaje HE 1 = co rundę, 2 = jeśli zabił kogoś w poprzedniej rundzie
amx_pbdm (domyślnie 0) - jeśli aktywne, gracze będą się odradzać po śmierci

amx_pbnade (domyślnie 1) - czy granaty mają być aktywne
pbnade_radius (domyślnie 150) - odległość (w unitach) w jakiej gracz musi się znajdować od granatu, aby ten go zabił
  

Changelog


Spoiler


Download


Modele, dźwięki i mapy: Załączony plik  Paintball.zip   9,31 MB  886 Ilość pobrań

 
Załączony plik  paintballmod.sma   6,01 KB  908 Ilość pobrań
  paintballmod.amxx
Załączony plik  paintballgun.sma   13,42 KB  972 Ilość pobrań
  paintballgun.amxx
Załączony plik  paintballnade.sma   3,74 KB  695 Ilość pobrań
  paintballnade.amxx
  • +
  • -
  • 13


#678346 Wlamanie - Pomiana Plikow Itd.

Napisane przez LulzSec w 27.12.2014 21:50

Szczerze?

Za ten spam botami,z reklama twojego serwera,nie dziwie sie,że ktoś ci sie do dupska dobrał.

2 dni temu wbijał ktoś z reklama twojego serwera,spamował cały serwer,i oczywiście banowanie nie pomogło.

Mieczem wojujesz,od miecza giniesz.

 




#663026 Pukawka & serwery.wiaderko - Informacje

Napisane przez LulzSec w 10.09.2014 20:41

Tak amxx ma swojego boosta,ale wspierało tego od peku33.

Gratz




#662055 Dokumentacja Offline - wersja testowa.

Napisane przez dasiek w 04.09.2014 07:12

Tak wiem, że bardzo mało kodu jest uzupełnione ale to przez brak czasu  :(

 

 

 

Załączam Screena.

Przechwytywanie.PNG

 

 

w tej aplikacji nie ma nic! co widać na screenie.

 

Zamykam temat. To Tylko wygląda - nie powinno ujrzeć światła dziennego dopóki kilka bibliotek uzupełnionych nie zostanie. 


  • +
  • -
  • 4


#661093 Problem z ustawieniem lvlu

Napisane przez Onyke w 29.08.2014 21:04

Nie! Reset to ja zrobilem lvli. Ale oto mi chodzi ja usunac 

Spoiler

FIX'D  :lol: 
Spoiler

  • +
  • -
  • 12


#660603 [ROZWIĄZANE] Komenda kill

Napisane przez speedkill w 27.08.2014 20:24

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_forward(FM_ClientKill, "PlayerKill");
}

public PlayerKill(id){
	if(is_user_alive(id)){
		client_print(id, 3, "Nie ma tak latwo ;)");
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 3


#658768 Minecraft Mod [ Wersja Developerska ]

Napisane przez DarkGL w 19.08.2014 10:03

Minecraft Mod
 


Minecraft Mod jest próba przeniesienia elementów z Minecrafta do cs'a. Wersja do pobrania tutaj jest wersja developerka nie nadająca się do wrzucenia na publiczny serwer.
Zdecydowałem się wydać ją aby nie leżała cały czas na dysku i nie zbierała kurzu. Może komuś się ona przyda.

Nie będę publikował listy funkcji które są w modzie zostawię odkrywanie wam wszystkiego tak jak robi to Mojang :P

W paczce znajdziecie mapy , modele oraz pluginy potrzebne do uruchomienia moda.

Plany co do rozwoju moda mam , ale wszelkie sugestie , pomoc z modelami itp. mile widziane ;).

http://darkgl.amxx.p...a-developerska/

Konfiguracja:
Plik minecraft.cfg

//czas w jakim trzeba wcisnąć dwa razy klawisz ( maksymalnie )
sprintMinecraft_delay 0.5
//szybkość w czasie trwania sprintu
sprintMinecraft_speed 310.0
//szansa że sprint się włączy przy 1 jest to 50 % przy 2 - 33 % a przy 3 - 25 % i tak dalej
sprintMinecraft_change 1
//czas w jakim zmienia się fov widać to na filmie
sprintMinecraft_fovtime 0.2

//czas dnia
minecraftMod_time 120.0

//zasieg gracza
minecraftMod_range 300.0

//szybkosc stawiania klockow ( im mniej tym szybciej )
minecraftMod_speed_put 0.3

Download:

Github: https://github.com/D...3/Minecraft-Mod
Załącznik: Załączony plik  minecraft Mod.zip   2,6 MB  354 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 27


#650805 [Poprawione] Lepszy sposób zmiany prędkości gracza

Napisane przez Gość w 17.07.2014 20:41

Zajawka


ale już nie pamiętam

A szkoda.
 

Wstęp :: Wyjaśnienie ogólne



Ham_Item_Deploy wykonuje się, gdy gracz wyciąga broń, zresztą zgodnie z dokumentacją kanapki.
Zmiana prędkości gracza następuje jedynie m.in. po zmianie broni.
 
Ham_Item_Deploy różni się od CurWeapon tym, że jest niezawodne i wykonuje się równo raz dla wyciągnięcia broni.
Jest to zdecydowanie lepsza metoda od CurWeapon, gdyż jest niezawodna; jednakże jest to tylko jeden z wielu przypadków, gdy następuje maksymalna zmiana prędkości gracza.
 
Innymi słowy, nie uwzględniłeś ŻADNEGO przypadku zmiany maksymalnej prędkości gracza poza tym jednym, jedynym, tj. po zmianie broni, co spowoduje, że Twoja metoda zadziała jedynie w nielicznych przypadkach.
 

Czarno na białym :: Logi



Ponieważ, pomimo przeczytania kilki artykułów na temat zmiany prędkości u gracza, dalej "nie pamiętasz", kiedy dokładnie ona zachodzi i, będąc członkiem Support Teamu AMXX.pl, piszesz takie brednie, mało tego, podając argumenty wyssane z palca (czyt. ŁŻESZ!), przedstawię czarno na białym, że się mylisz.
 
Wobec tego gwałtu na jakości i rzetelności Support Teamu, którego się dopuściłeś, po blisko pół roku, na nowo zainstalowałem starego, poczciwego CSa 1.6 i jakże kochanego HLDSa tylko po to, by pokazać, jak kłamliwym w swej "profesji" i niegodnym jakiegokolwiek zaufania w tej kwestii uzerem (przez "z" specjalnie) jesteś.
 
Stworzyłem prosty plugin, który będzie notował pewne eventy związane z tym tematem i linkowanym, plus kilka eventów jako punkt odniesienie (start i koniec rundy).
Dodatkowo, notowana będzie maksymalna prędkość gracza tuż po wystąpieniu eventu, oraz moje wypowiedzi, odpowiadające działaniom przeze mnie podejmowanym.
Plain SMA (myślę, że nie wymaga komentarza):
Spoiler

Plain log (cut to session, puste linie dodane przeze mnie w celu zwiększenia czytelności).
Spoiler

Notki odn. testów:

  • sv_maxspeed na serwerze testowym wynosi 1000
  • Dodałem się jako admina w postaci jednej linijki do users.ini
  • Reszta bez zmian; czysta instalka:
    • HLDS 48/1.1.2.7/Stdio 6027 secure  (10)
    • Metamod 1.21.1-am
    • AMXX 1.8.3 3983 (base + cstrike); linux

Ham_Item_PreFrame
Ma tylko jedną wadę tzn. to jest think wykonuje się tyle samo ile gracz posiada fps. Zatem podczas 1 min gry może wykonać się 6000 razy nawet jeśli stoimy w miejscu i totalnie nic nie robimy  Czegoś tak nie optymalnego nie chcemy. Dlatego ta opcja od razu odpada.

Patrzę na logi trwające 2 minuty i 17 sekund i nie widzę, by Ham_Item_PreFrame wykonał się (6000 / 10) × (2 × 60 + 17) = 100 × 137 = 13700 razy., a podpowiem, że miałem ok. 100 fpsów.
 
Ham_Item_PreFrame bowiem nie wykonuje się "tyle samo ile gracz posiada fps"; czyt. ŁŻESZ.
 
 

Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
Patrząc na to teoretycznie to ta funkcja nie posiada wad ale jednak w praktyce się znajdują. Tzn:
• wykonuje sie parę razy więcej niż powinna gdyż nasza prędkość jest resetowana także podczas freeze time'u, śmierci, spawn'u

  • BzduraHam_Item_Deploy nie wykonuje się ani razu z faktu wystąpienia freezetime, tak samo jak Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed.
    Logi po rozpoczęciu freezetime:
    L 07/17/2014 - 19:45:38: [test.amxx]L 07/17/2014 - 19:45:35: [test.amxx] logevent_round_start
    L 07/17/2014 - 19:45:36: [test.amxx] Benio: Dolaczenie
  • BzduraHam_Item_Deploy wykonuje się tyle razy samo, co Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed po śmierci, dokładnie 1 raz.
    Logi po śmierci:
    L 07/17/2014 - 19:47:23: [test.amxx] Benio: Kill
    L 07/17/2014 - 19:47:23: [test.amxx] MaxSpeed: 250
    L 07/17/2014 - 19:47:24: [test.amxx] logevent_round_end
    L 07/17/2014 - 19:47:24: [test.amxx] Ham_Item_Deploy
    L 07/17/2014 - 19:47:24: [test.amxx] Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
    L 07/17/2014 - 19:47:24: [test.amxx] Ham_Item_PreFrame
    L 07/17/2014 - 19:47:24: [test.amxx] Ham_Killed
  • BzduraHam_CS_Player_ResetMaxSpeed ma się wykonywać podczas spawnu wielokrotnie (czyt. dla każdej broni).
    Logi ze spawnu:
    L 07/17/2014 - 19:45:38: [test.amxx] Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
    L 07/17/2014 - 19:45:38: [test.amxx] Ham_Item_PreFrame
    L 07/17/2014 - 19:45:38: [test.amxx] Ham_Item_Deploy
    L 07/17/2014 - 19:45:38: [test.amxx] MaxSpeed: 1000
    L 07/17/2014 - 19:45:38: [test.amxx] Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
    L 07/17/2014 - 19:45:38: [test.amxx] MaxSpeed: 250
    L 07/17/2014 - 19:45:38: [test.amxx] Ham_Item_PreFrame
    L 07/17/2014 - 19:45:38: [test.amxx] MaxSpeed: 250
    L 07/17/2014 - 19:45:38: [test.amxx] Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
    L 07/17/2014 - 19:45:38: [test.amxx] MaxSpeed: 250
    L 07/17/2014 - 19:45:38: [test.amxx] Ham_Item_PreFrame
    L 07/17/2014 - 19:45:38: [test.amxx] MaxSpeed: 250
    
     
    Jak widać w logach, po Ham_Item_Deploy prędkość wynosi tyle, co sv_maxspeed, a dopiero Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed dla każdej kolejnej broni, ustawiają odpowiednią prędkość.
    Konkluzja: Twoja pożal się "metoda" nie zadziała, gdyż zostanie nadpisana kolejnymi wystąpieniami Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed po których Ham_Item_Deploy już nie występuje!
    Innymi słowy, gracz nie uzyska zmiany prędkości dopóki po spawnie nie zmieni broni (tak samo, jak przy CurWeapon)! I tu JUŻ wychodzi Twoja ignorancja w kwestii 1."Nie pamiętam", 2. Braku jakiegokolwiek rzetelnego sprawdzenia tego, o czym piszesz.

W jakiś sposób trzeba rozróżnić wykonanie się tej funkcji w czasie freeze time'u i po nim

Bzdura. Zajmuje się tym Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed, który i tak nadpisze zmiany dokonane w Ham_Item_Deploy podczas freezetime, o czym napisałem wyżej.
 


NAJWAŻNIEJSZE Ta funkcja jest dostepna dopiero w wersji 1.3 hamsandwich'a co jest jej największą wadą gdyż z wielu przyczyn nie każdy ma mozliwość jego aktualizacji

Bzdura. HamSandwich w wersji 1.3 jest domyślnym modułem AMXX od wersji 1.8.3, a więc NIE WYMAGA AKTUALIZACJI.
 
Przykład Twojej ignorancji i jej fatalne skutki, czyli Zoom.


L 07/17/2014 - 19:46:25: [test.amxx] Benio: Glock > AWP
L 07/17/2014 - 19:46:25: [test.amxx] MaxSpeed: 250
L 07/17/2014 - 19:46:26: [test.amxx] Ham_Item_Deploy
L 07/17/2014 - 19:46:26: [test.amxx] MaxSpeed: 250
L 07/17/2014 - 19:46:26: [test.amxx] Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
L 07/17/2014 - 19:46:26: [test.amxx] MaxSpeed: 210
L 07/17/2014 - 19:46:26: [test.amxx] Ham_Item_PreFrame
L 07/17/2014 - 19:46:26: [test.amxx] MaxSpeed: 210
 
L 07/17/2014 - 19:46:30: [test.amxx] Benio: Zoom
L 07/17/2014 - 19:46:30: [test.amxx] MaxSpeed: 210
L 07/17/2014 - 19:46:32: [test.amxx] Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
L 07/17/2014 - 19:46:32: [test.amxx] MaxSpeed: 150
L 07/17/2014 - 19:46:32: [test.amxx] Ham_Item_PreFrame
L 07/17/2014 - 19:46:32: [test.amxx] MaxSpeed: 150
 
L 07/17/2014 - 19:46:36: [test.amxx] Benio: Zoom x2
L 07/17/2014 - 19:46:36: [test.amxx] MaxSpeed: 150
L 07/17/2014 - 19:46:36: [test.amxx] Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
L 07/17/2014 - 19:46:36: [test.amxx] MaxSpeed: 150
L 07/17/2014 - 19:46:36: [test.amxx] Ham_Item_PreFrame
L 07/17/2014 - 19:46:36: [test.amxx] MaxSpeed: 150
 
L 07/17/2014 - 19:46:40: [test.amxx] Benio: Zoom 0
L 07/17/2014 - 19:46:40: [test.amxx] MaxSpeed: 150
L 07/17/2014 - 19:46:40: [test.amxx] Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
L 07/17/2014 - 19:46:40: [test.amxx] MaxSpeed: 210
L 07/17/2014 - 19:46:40: [test.amxx] Ham_Item_PreFrame
L 07/17/2014 - 19:46:40: [test.amxx] MaxSpeed: 210

Po zmianie broni na AWP, Ham_Item_Deploy zmienia prędkość na 250, a następnie Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed na 210, po czym Ham_Item_Deploy już nie występuje ponownie.
Innymi słowy, Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed nadpisze zmianę dokonaną w Ham_Item_Deploy tym samym sprawiając, że, znowu, Twoją metodę można wysłać jedynie do /dev/null.
Co się stanie po Zoomie? To samo! Ham_Item_Deploy nie wystąpi podczas, gdy Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed owszem, nadpisując ustawienia Twojej (tfu!) "metody".
 
Spawnem i Zoom to nie jedyne eventy, których nie uwzględniłeś, a jeśli do Ham_Item_Deploy dodasz je, oraz wszystkie pozostałe eventy, podczas których zmienia się prędkość broni, ale nie ma ich w załączonych logach ze względów ograniczonej długości posta, uzyskałbyś dokładnie event Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed, który to przecież pochodzi wprost z silnika gry i dlatego jest najoptymalniej zmieniać prędkość właśnie tam.
 
Jakiekolwiek rzadsze podmiany wartości zawsze zostaną nadpisane poprzez niekryte wystąpienia Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed, a częstsze będą mniej optymalne.
 

TL;DR



27920 wykazał się, jako członek Support Teamu AMXX.pl, niekompetencją i totalną ignorancją, przedstawiając nieprzetestowany i niedziałający, zupełnie błędny sposób, który wyłoży się już przy, chociażby, wyciągnięciu AWP (sprawdź sam!), mało tego, bezczelnie nazywając tę "metodę" "lepszym sposobem zmiany prędkości gracza" (sic!), pokazując, msz, że nie jest godny rangi Support Teamu, gdyż nawet nie przetestował tego jakże błędnego sposobu, do tego okłamując czytelników, podając fałszywe argumenty "za" swoją niedziałającą metodą.

 

PS


Ode mnie, oczywiście, soczysty, czerwony minus i wniosek o zmianę rangi.




#645792 Reputacja(i Posty) oraz Moderatorzy

Napisane przez dasiek w 26.06.2014 20:05

a na Czym Twoim zdaniem polega niesprawiedliwosc? bo jak narazie odbieram to jako zwykly "puacz" kogos zazdrosnego o to ze ma za malo rekordow w bazie.
  • +
  • -
  • 2


#594862 "Rozbrojenie" bytu

Napisane przez DarkGL w 20.12.2013 18:54

Tak
  • +
  • -
  • 2