A czy używasz opcji czytania z bazy czy users.ini?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
BoskiKochanek
Rejestracja: 17.11.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.01.2015 10:09





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 32
- Odwiedzin: 2 577
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wielkopolska
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
BoskiKochanek nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#674138 [KOSZ] Klasa za monety pytanie
Napisane przez oeN.
w 07.12.2014 16:48
#674117 [KOSZ] Klasa za monety pytanie
Napisane przez oeN.
w 07.12.2014 14:59
Gdy gracz wybierze klase, zapłaci 50 monet i jego nick zostanie dodany do users.ini razem z flagą na klase. Zostanie do tego użyta komenda amx_addadmin która zostanie wysłana przez serwer. Problem w tym że będę potrzebował trochę więcej czasu aby dodać możliwość wyboru hasła jakie gracz chce by było ustawione na nick. Jeśli Ci to pasuje to daj znać.
#674019 [KOSZ] Klasa za monety pytanie
Napisane przez oeN.
w 06.12.2014 22:09
#453401 Klasa Chemik
Napisane przez A może sma?
w 30.08.2012 00:33

Co robi klasa? Jest bardzo podobna do Medyka, lecz zamiast leczyć członków zespołu, rani wrogów ;]
Ma zmieniony model apteczki i kolor rozchodzących się pierścieni.
Pozsiada 2 trutki, które co 0,5 sekundy łącznie przez 7 sekund zadają obrażenia: 10+inteligencja/10 wszystkim będącym w jej polu rażenia.
Modele do models/QTM_CodMod
Łapatajcie:




#672697 Proszę o 2 perki m.in. MASKOWANIE i Upn
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 30.11.2014 16:02
#672681 Dodanie dywizji do silnika
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 30.11.2014 15:27
OO dziękuje mistrzu możesz dodać jeszcze bronie z tego tematu http://amxx.pl/topic...ok-nazwy-klasy/
Bo jak robie to mi wywala błędy
Sprawdź:
Załączone pliki
-
QTM_CodModd.sma 52,32 KB 19 Ilość pobrań
QTM_CodModd.amxx
#672612 Dodanie dywizji do silnika
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 30.11.2014 00:37
Dodałem dywizje do silnika, ale musiałem usunąć pokazywanie VIP w hudzie bo przy kompilacji pisało że linia jest zbyt długa.
ps. usuń jedno "d" z nazwy.
Załączone pliki
-
QTM_CodModd.sma 53,36 KB 25 Ilość pobrań
QTM_CodModd.amxx
#672684 Prozba klasy agent07
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 30.11.2014 15:39
Troche poprawiłem.
Zmien w codmod,inc
To:
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
Na to:
native cod_register_class(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
I kompiluj
Załączone pliki
-
codclass_agent07.sma 3,46 KB 18 Ilość pobrań
codclass_agent07.amxx
#672695 Proszę o dodanie kilku rzeczy do klasy Mini Gunner.
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 30.11.2014 15:59
#672703 [ROZWIĄZANE] Poprawa klasy na premium
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 30.11.2014 16:50
#671471 Plugin blokujący rcona
Napisane przez Wielkie Jol
w 22.11.2014 20:05
#671488 Plugin blokujący rcona
Napisane przez Sniper Elite
w 22.11.2014 21:30
3 post: https://forums.allie...t=161222&page=2
Plugin szyfrujący rcona.
Wymaga dodatkowego modułu: http://amxx.pl/topic...talacja-orpheu/
Albo jak kolega wyżej zaproponował, jeżeli nie korzystasz z rcona to go wyłącz (czyli nie ustawiaj hasła).
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: BoskiKochanek
- Regulamin