Nie można.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kobciu nie posiada znajomych
Napisane przez
bicek
w 15.01.2015 16:55
Nie można.
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 18:56
Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW. Główną zmianą jest budowa moda. Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami. Podziękowania dla: MieTeK - za grafa. Szyfrant - za testa.
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy. say /klasy - Otwiera menu opisów klas. say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku. say /perki - Otwiera menu opisów perków. say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /reset - Resetuje statystyki. say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /pomoc - Tajne.
cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!
forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/
native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/
Napisane przez
`Krzychuu
w 26.12.2014 19:18
a dobrze banuje?
Napisane przez ex0
w 26.12.2014 23:06
Ja myślę, że w 1.6 już nic z tego nie wyjdzie, prędzej cs:go kiedy skrypterzy wezmą górę
W ciągu może 2 lat, jeszcze większa osób tam się przeniesie i na 100% ktoś zacznie znowu zabawę z nowymi modami, tak aby zarobić. Historia się powtórzy i pewnie będzie coś ala lol mod. Ja sam chciałbym zobaczyć pokemoda i mam fajne plany co do niego
CS:GO to nic innego jak SourceMod, który od dawna bije na główkę naszego kochanego Amx'a.
Zwątpiłem jak kiedyś zobaczyłem budowę pluginu VIP'a tam !![]()
Natomiast skrypterzy już biorą się pod GO, ale raczej do tworzenia rozgrywek al'a turniejowych/lanowych.
Nie sądzę, aby ktoś robił modyfikacje choćby typu COD, bardziej ludzie skupiają się na CS:GO w kwestii gier turniejowych.Raczej nie wydaje mi się aby ktoś widział dobry zysk z tego robiąc sieć i serwery typu COD, marne szanse.
Świetna sprawa bo nowość, ale i tak wiadomo że każdy woli czyste rozgrywki i tam bajery ładować.
Znam wiele osób które tylko mają GO dla turniejów natomiast grają w 1.6 dla przyjemności
Co ty nie powiesz? Source mod? Nie domyśliłbym się o_0 Ktoś bierze się za Cod, bo mam parę znajomości, a dark leń miał robić diablo moda, więc nie mów że będą marne szanse na zysk. Dobrze zrobiony mod i serwer i zysk jest. Co do grania w go. Sam gram w go, żeby być coraz lepszym i grać na turniejach. Co jakiś czas pykamy sobie teamówki i dość dobrze to idzie. Wg mnie będzie podobna sytuacja jak z 1.6, niby każdy sadzi esl'e i mixy, a później przesiada się na mody. W moim przypadku też pewnie tak będzie, wbiję sobie globala i już nie będzie nic ciekawego to będę szukać modów. W sumie codziennie pogrywam sobie na surfie obecnie.
ESL wymarł zanim Ty zacząłeś myśleć o GO.
Teraz to tylko jest zbyt na GO, ewentualnie jakieś MIRCE, bo znaleźć 1:1 na ESL to jest magia, a 5'tki to tylko z randomami bez TS'a ogarniesz.
Tydzień tak się bawiłem.
Dark dużo tego Diablo zrobił, nie wiem czemu przestał? Pewnie czas.
Ironia to Ci kiepsko wychodzi, ja stwierdzam fakty, Ty próbujesz zabłysnąć
Koniec takiego głupiego gadania.
Wątpię, że w przypadku GO mody będą bardziej opłacalne niż turniejówki.
Wybacz, ale nie widzi mi się żeby ktoś rozdawał na modach skiny, a to priorytet dla każdego jak widzę po graczach
Przeważnie i tak każdy kto chce grać dla zabawy wraca do 1.6 i tutaj się bawi
Napisane przez Wielkie Jol
w 26.12.2014 11:57
Losowanie VIP'a/SVIP'a w X rundzie w zależności od liczby graczy na serwerze
Jako, że święta już trwają, doszedłem do wniosku, że dam się ponieść Magii Świąt i udostępnię jeden z pluginów, który zrobiłem kiedyś.
Polega on na tym, że w X rundzie ( wybranej przez nas ) odbywa się losowanie na vipa w zależności od liczby graczy. Może to być VIP lub SVIP.
Ja na swoim serwerze przykładowo miałem vipa od 15 osób, zaś svipa od 28 i losowanie w 3 rundzie ( takie też są wartości podstawowe ).
Vip przyznawany jest na okres jednej mapy ( aktualnej ), 30s przed jej końcem jest zabierany.
Jeżeli zostanie wylosowana osoba z vipem, wtedy losowanie przepada na tą mapę.
Oczywiście podane są informacje, kto wylosował vipa w hud i say poprzez moduł colorchat.
Co 120 sekund jest informacja o tym, że taki plugin istnieje i będzie losowany vip co mapę.
Domyślnie VIP - ADMIN_LEVEL_H ( flaga t )
Domyślnie SVIP - ADMIN_LEVEL_G ( flaga s )
Ważne - przyznawana jest flaga od vipa/svipa a nie svip/vip!
Dodałem drugą wersję, losowanie tylko na jedną flagę ( nie na dwie ) - załącznik losowanievip
Jedyne co musisz zrobić to wrzucić plugin na serwer, no i w zależności od vipa jakiego używasz ( a zakładam, że vipa z vipgeneratora, będzie trzeba w nim dokonać trochę zmian, gdyż ten z generatora przyznaję vipa tylko raz, no a skoro w moim pluginie vip jest przyznawany w 3 rundzie to mamy problem ) - bo co ważne, przyznawana jest sama flaga, na którą zwykle są vipy.
Niedługo dodam post, w którym wytłumaczę co trzeba zrobić.
#define LOSOWANIE_VIP_OD 15 #define LOSOWANIE_VIP_DO_SVIP_OD 28 #define LOSOWANIE_W_KTOREJ_RUNDZIE 3 #define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_H #define FLAGA_SVIP ADMIN_LEVEL_G
Mamy 5 takich "definicje" na górze pluginu, które jasno opisują, która za co odpowiada ( zmieniamy tylko liczbę )!
Przy flaga_vip podajemy naszą flagę vipowska (domyślnie T)
Przy flaga_Svip podajemy naszą flagę svipowską ( domyślnie S)
Kompatybilność z vipem z generatora
Przypadek nr 1. Nie mamy w vipie żadnego dodatku dla gracza uruchamiającego się w X rundzie
1. Dodajemy jedną zmienną, która będzie się nazywała przykładowo: gRunda;
2. Dodajemy do plugins_init() ten oto kod
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
3. Na samym dole kodu dajemy taką o to funkcję
public Poczatek_Rundy(){ if(++gRunda == 3){ for(new i=1; i<=32; i++){ if(is_user_connected(i) && !g_Vip[i] && get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H) g_Vip[i] = true; } } }
Przypadek nr 2. Mamy w vipie dodatek, który uruchamia się dla gracza od X rundy.
Zamieniamy w funkcji public event_new_round()
Podmieniamy ++gRound na taki oto kod:
if(++gRound == 4){ // dajmy flage po rundzie, w ktorej zostal rozlosowany vip, czyli jezeli masz losowanie w 3, tutaj daj 4. for(new i=1; i<=32; i++){ if(is_user_connected(i) && !g_Vip[i] && get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H) // tutaj wlasna flaga dowolna dla vipa ( ADMIN_LEVEL_H) g_Vip[i] = true; } } }
Wesołych Świąt!
Napisane przez
bicek
w 19.12.2014 09:48
Cześć!
Dawno was nie odwiedzałem, aczkolwiek ostatnio postanowiłem do was zajrzeć. Zauważyłem, że forum ma dość dobry potencjał, aczkolwiek to co było kiedyś, przechodzi ludzie pojęcie. Myślę, że jestem tutaj obecnie online jednym z najstarszych użytkowników tego forum. Bywałem tu od początku istnienia AMXX - od kurka. Kiedyś pięknymi latami prowadziłem to forum, ale niestety po pewnym czasie musiałem zrezygnować z pełnionych mi funkcji, więc z honorem odszedłem.
Do czego nawiązuje ten temat? Dobre pytanie. Przydałaby się lepsza ekipa moderacyjna. Rozumiem obecną moderację, jak i szanuję ich pracę i czas, aczkolwiek wydaje mi się, że wszystko po prostu z czasem przechodzi. Moderator ma za zadanie otrzymanie porządku, wydaje mi się, że najaktywniejszym moderatorem jest: sebul, radim. Reszta? reszta po prostu spokojnie czuwa, śpi.
W administracji również szału nie ma. Nie wiem jak wy rozumiecie pojęcie administrator, aczkolwiek ja rozumiem w ten sposób: "administrator to osoba który panuje nad działaniem forum (serwerem). Pielęgnuje je tak, aby użytkownikom oglądało się znaczenie lepiej. Dba o społeczność i ich potrzeby. Szuka najnowocześniejszych rozwiązań"
Co do junior adminów, to na wielkie miano zasługuje cheq, sharkowy ostatnio troszkę odpuścił, ale wiadomo - każdy pomada tylko jak może. Być może po prostu ma jakiś większy zakres obowiązków w życiu prywatnym, ale nie do tego zmierzam - mało istotne, liczą się chęci i zaangażowanie.
Widzę na forum dziesiątki tematów, które już powinny być dawno zamknięte, odrzucone - ale tak rozumiem, nie da się ogarnąć wszystkiego na raz. To moje pytanie brzmi - dlaczego nie zatrudnicie kogoś, kto będzie pomagał w działaniu forum? Złożyłem propozycje DarkGL, ale jak najzwyczajniej ma gdzieś.
Wszystko się zmienia, kiedyś były inne czasy - za którymi bardzo tęsknię i płacze. Gdzie oni wszyscy są? Wiziu, abes, pavulon, kurek, rex, szyfrant... wybaczcie, na sentymenty mnie złapało
Nawiązując do sedna sprawy. Jestem chętny wziąć udział w prowadzeniu na forum porządku. Nie wiem czy administracja jest za tym, aczkolwiek przydałby się naprawdę zmiany, które wprowadzą do życia AMXX.
Dziękuję i pozdrawiam
Napisane przez Dziobak?
w 12.11.2014 21:22