Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Grubygrubas123 - zdjęcie

Grubygrubas123

Rejestracja: 07.11.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.12.2014 21:54
-----

#78590 Lotto

Napisane przez emblaze w 19.08.2009 20:55

Lotto
Autor: emblaze
wersja:v.1.0
Opis
Co tu opisywać? ;> Można pogrywać w lotto
polecam ten plugin na 4fun
Instalacja
standardowa
Cvary
amx_lotto_koszt 500 (domyślnie) - koszt gry w lotto
Komendy
/lotto - zagraj w lotto
/pula - pokazuje pule nagrod (zawsze 16000)
Wymagane Moduły

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>


Co można wygrać?
Różne ilości takich nagród jak(mogłem pominąć coś :P ):
nic
10$
1$
5$
50$
100$
500$
1000$
5000$
10000$
16000$
W razie jakich błędów/niedociągnięć proszę mnie poinformować ;)
@Aktualizacja - dodanie wiecej możliwości losów

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#383 mapchooser4

Napisane przez bicek w 19.01.2008 03:17

mapchooser4
Czwarta odsłona standardowego pluginu do votowania map. Plugin posiada dużo nowych funkcji, takich jak zapamiętanie pięciu ostatnio granych map i nie wyświetlania ich w głosowaniu. Można także włączyć nominowanie map ;)
*NEW! - Dodano opcję rockthevote i plik z mapami gdy jest mało graczy (poniżej 10)

Instalacja:
Tak jak każdy inny plugin :P
wyłączyć standardowy mapchooser.amxx!

Cvar'y:
dopisujemy oczywiście do amxx.cfg i ustawiamy według uznania :)
amx_mapchooser_type "1"	 	// 0-mapy do votowania wybierane sa z pliku, 1-nominowanie map do votowania, 2-brak votowania
amx_mapchooser_mapsloc "0" 	// 0-używa amx_mapchooser_mapsfile, 1-używa mapcycle, 2-używa folderu z mapami
amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini" // nazwa pliku w amxmodx/configs/ ,używany go kiedy amx_mapchooser_mapsloc ustawione jest na "0"
amx_mapchooser_mapsfile_s "maps_small.ini" // plik użyty kiedy amx_mapchooser_mapsloc jest ustawiony na 0 
i jest poniżej 10 osób na serwerze. Trzeba stworzyć ten plik
amx_nominfromfile "0" 		// 0-gracze mogą nominować wszystkie mapy z folderu map, 1-gracze mogą nominować tylko mapy z amx_mapchooser_mapsfile
amx_maxnominperplayer "1" 	// ile map może nominować jeden gracz
amx_map_history 5 			// Ile ostatnich granych map nie ma być w vote
amx_extendmap_max "10" 		// maksymalny czas dla całkowitego rozszerzenia mapy (w minutach)
amx_extendmap_step "10" 		// z jakim czasem mapa zostanie rozszerzona (czas w minutach)
amx_ext_round_max "1" 		// ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_round_step "1" 		// z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_ext_win_max "1" 		// ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_win_step "1" 		// z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_rtv "1"				// włączyć/wyłączyć opcję rockthevote (wymuszanie głosowania)
amx_rtv_percent "0.6"			// stosunek (%/100) ile graczy musi powiedzieć rockthevote aby wymusić głosowanie
amx_rtv_min_time "10"		// minimalny czas (w minutach) wymagany od rozpoczęcia mapy aby wymusić głosowanie (możliwość użycia opcji rockthevote)
amx_rtv_map_time "10"		// czas pomiędzy sukcesem głosowania na mapie (po rtv) i zmianie mapy (zamiast czekać do końca rundy)

Załączone pliki




#598566 [ROZWIĄZANE] Rysowanie kroków za prowadzącym JB Cypis

Napisane przez Wielkie Jol w 29.12.2013 18:36

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "JBEXTREME"

#define vec_copy(%1,%2)        ( %2[0] = %1[0], %2[1] = %1[1],%2[2] = %1[2])

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
}
public client_PostThink(id)
{
    if(!(get_user_team(id) == 2)  || !is_user_alive(id) ||
    !(entity_get_int(id, EV_INT_flags) & FL_ONGROUND) || entity_get_int(id, EV_ENT_groundentity))
    return PLUGIN_CONTINUE
    
    static Float:origin[3]
    static Float:last[3]
    
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin)
    if(get_distance_f(origin, last) < 32.0)
    {
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    
    vec_copy(origin, last)
    if(entity_get_int(id, EV_INT_bInDuck))
        origin[2] -= 18.0
    else
        origin[2] -= 36.0
    
    
    message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, {0,0,0}, 0)
    write_byte(TE_WORLDDECAL)
    write_coord(floatround(origin[0]))
    write_coord(floatround(origin[1]))
    write_coord(floatround(origin[2]))
    write_byte(105)
    message_end()
    
    return PLUGIN_CONTINUE
}

 

Wycięte z jbextreme, nie wiem czy dobrze to zrobiłem, no ale nic nie zaszkodzi sprawdzić :)


  • +
  • -
  • 3


#1460 Join_Leave

Napisane przez Libre w 19.02.2008 21:35

Jest to plugin który pokazuje nam kto wchodzi i wychodzi z serwera, i podaje także dane o łączu danego gracza...

Instalacja tak jak w zwykłym, standardowym pluginie...

Pozdro

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 21


#608952 [STYL]White-blue edytowany przeze mnie

Napisane przez kdn1337 w 24.01.2014 21:29

Cześć, 

Udostępniam Wam przerobiony przeze mnie styl white-blue pod AmxBansa.

Jeżeli macie jakieś propozycje co do niego lub błędy, problemy piszcie tutaj.

Zakaz wrzucania na inne fora bez mojej zgody!

 

ss.png

2ikwqac.jpg

 

Live demo: http://cs-bsnt.xaa.pl/amxbans

 

download.png

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#669720 Problem z pałką dla svipa Jail break

Napisane przez Dziobak? w 10.11.2014 20:02

Po co tyle tego nasmarowałeś ;d

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Girl Model", "1.0", "unknown")
        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() 
{
        precache_model("models/player/v_pala.mdl")
        precache_model("models/player/p_pala.mdl")

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public CurWeapon(id) 
{
	new wpn = read_data(2)
	if(get_user_team(id) == 1 && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F && wpn == CSW_KNIFE)
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/player/v_pala.mdl")
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/player/p_pala.mdl")
		
	}
        return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1