Sklep w wersji 1.3 jest naprawdę świetny, już nie mówiąc o kontakcie z autorem - "Takich ludzi na świecie potrzeba"!
Polecam tem sklep.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez LooneY
w 01.11.2013 21:22
Napisane przez Wielkie Jol
w 05.02.2015 22:39
A czym to się niby różni kod pierwszy od drugiego, jak i tak musisz użyć koniunkcji?
Dlatego proponuję napisać prostą funkcję, która sprawi, że jedyne co będziesz musiał zrobić to wywołać ją z aktualnymi parametrami. I jest to chyba najkrótsze rozwiązanie, bo nei dość, że nie wypisujesz 100000000 razy if cos to cos, tylko jeden jedyny raz, przy tworzeniu funkcji.
Napisane przez Alelluja
w 28.01.2015 17:34
Napisane przez speedkill
w 28.01.2015 18:53
Napisane przez Wielkie Jol
w 26.12.2014 11:57
Losowanie VIP'a/SVIP'a w X rundzie w zależności od liczby graczy na serwerze
Jako, że święta już trwają, doszedłem do wniosku, że dam się ponieść Magii Świąt i udostępnię jeden z pluginów, który zrobiłem kiedyś.
Polega on na tym, że w X rundzie ( wybranej przez nas ) odbywa się losowanie na vipa w zależności od liczby graczy. Może to być VIP lub SVIP.
Ja na swoim serwerze przykładowo miałem vipa od 15 osób, zaś svipa od 28 i losowanie w 3 rundzie ( takie też są wartości podstawowe ).
Vip przyznawany jest na okres jednej mapy ( aktualnej ), 30s przed jej końcem jest zabierany.
Jeżeli zostanie wylosowana osoba z vipem, wtedy losowanie przepada na tą mapę.
Oczywiście podane są informacje, kto wylosował vipa w hud i say poprzez moduł colorchat.
Co 120 sekund jest informacja o tym, że taki plugin istnieje i będzie losowany vip co mapę.
Domyślnie VIP - ADMIN_LEVEL_H ( flaga t )
Domyślnie SVIP - ADMIN_LEVEL_G ( flaga s )
Ważne - przyznawana jest flaga od vipa/svipa a nie svip/vip!
Dodałem drugą wersję, losowanie tylko na jedną flagę ( nie na dwie ) - załącznik losowanievip
Jedyne co musisz zrobić to wrzucić plugin na serwer, no i w zależności od vipa jakiego używasz ( a zakładam, że vipa z vipgeneratora, będzie trzeba w nim dokonać trochę zmian, gdyż ten z generatora przyznaję vipa tylko raz, no a skoro w moim pluginie vip jest przyznawany w 3 rundzie to mamy problem ) - bo co ważne, przyznawana jest sama flaga, na którą zwykle są vipy.
Niedługo dodam post, w którym wytłumaczę co trzeba zrobić.
#define LOSOWANIE_VIP_OD 15 #define LOSOWANIE_VIP_DO_SVIP_OD 28 #define LOSOWANIE_W_KTOREJ_RUNDZIE 3 #define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_H #define FLAGA_SVIP ADMIN_LEVEL_G
Mamy 5 takich "definicje" na górze pluginu, które jasno opisują, która za co odpowiada ( zmieniamy tylko liczbę )!
Przy flaga_vip podajemy naszą flagę vipowska (domyślnie T)
Przy flaga_Svip podajemy naszą flagę svipowską ( domyślnie S)
Kompatybilność z vipem z generatora
Przypadek nr 1. Nie mamy w vipie żadnego dodatku dla gracza uruchamiającego się w X rundzie
1. Dodajemy jedną zmienną, która będzie się nazywała przykładowo: gRunda;
2. Dodajemy do plugins_init() ten oto kod
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
3. Na samym dole kodu dajemy taką o to funkcję
public Poczatek_Rundy(){ if(++gRunda == 3){ for(new i=1; i<=32; i++){ if(is_user_connected(i) && !g_Vip[i] && get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H) g_Vip[i] = true; } } }
Przypadek nr 2. Mamy w vipie dodatek, który uruchamia się dla gracza od X rundy.
Zamieniamy w funkcji public event_new_round()
Podmieniamy ++gRound na taki oto kod:
if(++gRound == 4){ // dajmy flage po rundzie, w ktorej zostal rozlosowany vip, czyli jezeli masz losowanie w 3, tutaj daj 4. for(new i=1; i<=32; i++){ if(is_user_connected(i) && !g_Vip[i] && get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H) // tutaj wlasna flaga dowolna dla vipa ( ADMIN_LEVEL_H) g_Vip[i] = true; } } }
Wesołych Świąt!
Napisane przez Wielkie Jol
w 26.12.2014 11:59
Napisane przez Wielkie Jol
w 26.12.2014 12:19
Napisane przez Wielkie Jol
w 27.12.2014 12:32
Napisane przez Wielkie Jol
w 07.01.2015 16:41
Napisane przez Wielkie Jol
w 27.01.2015 17:33
Napisane przez IntelCom
w 19.01.2015 19:44
Napisane przez XXL
w 13.01.2015 16:42
Napisane przez Wielkie Jol
w 27.12.2014 12:16
Jako, że kilka osób się pytało o te kroki za prowadzącym w silniku Cypisa, to skleiłem kod z JBEXTREME, dodałem dwa warunki i wuala.
Dodałem możliwość wyłączenia/włączenia kroków u prowadzącego za pomocą cvara.
jail_kroki(0/1)(off/on)
Napisane przez Rivit
w 29.12.2014 14:59
Napisane przez Rivit
w 29.12.2014 13:34