Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Biometr - zdjęcie

Biometr

Rejestracja: 30.10.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.07.2016 03:14
-----

#711500 Silnik chowany.amxx bez reklam

Napisane przez Biometr w 06.09.2015 11:39

@tytusek Jak najbardziej, nie ma tutaj reklam serwerów / sieci lecz szczerze już bym wolał wyświetlać adres www niż nicki dwóch script kiddie.

 

 

Co do pluginu aby uniknąć offtop, nie wydaje mi się aby to była ciekawa propozycja jeśli chodzi o silniki chowanego.

 

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 1


#694108 Błąd zapytania SQL

Napisane przez Biometr w 24.03.2015 23:51

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <sqlx>

Po co ładujesz wszystko, zostaw tylko to czego używasz a problem zniknie.

 


  • +
  • -
  • -1


#692221 [ROZWIĄZANE] Modele broni na dana FLAGE

Napisane przez Biometr w 11.03.2015 11:09

Po co ładujesz wszystko co możliwe to po pierwsze ...

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <regex>
#include <nvault>
#include <sockets>
#include <geoip>
#include <csx>

I co to w ogóle jest ...

ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H

/

if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

----------------------------

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H


public plugin_init(){
	register_plugin("Plugin", "0.1", "mucek181")
	
	// nasluchiwacze
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache(){
	// Wczytanie modeli broni
		precache_model("models/vip/v_awpvip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
		precache_model("models/vip/v_deaglevip2.mdl");
		precache_model("models/vip/v_knifevip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_uspvip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_glock18vip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_p90vip.mdl");

}

public CurWeapon(id)
{

	new weapon = read_data(2);

	if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_DEAGLE && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_deaglevip2.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_knifevip.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_USP && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_uspvip.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_GLOCK18 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_glock18vip.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_P90 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_p90vip.mdl")

	}
}

Tak i tak podmiana w taki sposób modeli nie jest zbyt .... Optymalna :)

 

Załączony plik  mucek181.sma   2,02 KB  161 Ilość pobrań
  mucek181.amxx


  • +
  • -
  • 2


#668542 [ROZWIĄZANE] Nakładanie się wiadomości HUD

Napisane przez Biometr w 01.11.2014 03:32

No tak tak tylko problem w tym iż dhud podobno nie ma kanałów a ja idiota wstawiłem dodatkowo zły kod .... 

set_dhudmessage( 255, 255, 255,  0.03, 0.45, 0, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5 );

Tak to wygląda obecnie próbowałem zrobić zmienna przy napisaniu wiadomości następna miała by mieć 

 

set_dhudmessage( 255, 255, 255,  0.03, 0.47, 0, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5 );

Lecz nie wydaje mi się to zbyt optymalnie takie cudowanie :)

 

 

@EDIT

Koniec końców załatwiłem to w ten sposób...

 

public hook_say(id){
	if(get_user_vip_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
	{
		new Msg[256];
		
		read_args(Msg,charsmax(Msg));
		remove_quotes(Msg);
		
		if(Msg[0] == '#'  && Msg[1])
		{
			replace(Msg,charsmax(Msg),"#","");
			
			new Nick[64];
			get_user_name(id,Nick,charsmax(Nick));
			
			for(new i=1;i<33;i++)
			{
				if(is_user_connected(i))
				{
					if (++zmiana > 6 || zmiana < 3)
					{
						zmiana = 3
					}
					
					new Float:pozycja = (0.45) + float(zmiana) / 35.0	
					set_dhudmessage( 255, 255, 255, 0.03, pozycja, 0, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5 );
					show_dhudmessage(i, "[VIP] %s : %s",Nick, Msg);
				}
			}
			log_amx("HUD: ^"%s^" vip_say ^"%s^"", Nick, Msg)
			return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


Dziękuje za wszelką udzieloną pomoc, temat można zamknąć pozdrawiam :)


  • +
  • -
  • 1