Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Tro16 - zdjęcie

Tro16

Rejestracja: 11.10.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.01.2017 10:44
-----

#734616 FAKEMETA] Invalid entity

Napisane przez Skull. w 14.01.2017 17:03

Plik w załączniku, sprawdź czy działa i daj znać.

 

 

Ps.Nie mogłem już edytować tematu, to jestem zmuszony dodaj post pod postem. Proszę Moderatora o połączenie postów.

Ps2. Nie wiem co to za bugi, ponieważ widzę że w poprzednim poście również dodało załącznik, i to dwa razy...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#734614 FAKEMETA] Invalid entity

Napisane przez Skull. w 14.01.2017 16:25

1. Nie obiecuj plusów za pomoc, ponieważ moderatorzy jak o zobaczą to się zwarnują.

2. Podaj wycinek z konsoli po wpisaniu komendy meta list

3. Podaj informacje skąd posiadasz ten plugin, oraz było coś w nim zmieniane przed tym błędem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#485014 [ROZWIĄZANE] HUD na prawą stronę ekranu

Napisane przez MATTT w 30.11.2012 10:31

Siema !
chcę przenieść hud z lewej do prawej zrobi mi to ktoś ??




Oto kod co w nim zmienić ??
 set_hudmessage(255, 255, 255, 0.17, 0.01, 0, 6.0, 12.0);




Proszę o pomoc Dam PLUSIKA :)
  • +
  • -
  • 1


#670875 Podmiana dźwięków broni na serwerze.

Napisane przez psilocybe w 17.11.2014 23:54

W razie potrzeby mam MDL Decompiler i inne softy ale pewnie wszystko jest na GB.

 

Ja chwilę się nie bawiłem i wypadło mi z głowy jak dokładnie się podmieniało dźwięk. Wielkie Jol może ty mi przypomnisz?

 

Mam tu interesujący nas kawałek pliku v_deagl2.qc

// 6 animation sequence(s)
$sequence "idle1" "idle1" fps 16 
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 40 { event 5001 0 "31" } 
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 40 { event 5001 0 "31" } 
$sequence "shoot_empty" "shoot_empty" fps 40 { event 5001 0 "21" } 
$sequence "reload" "reload" fps 30 {
  { event 5004 12 "weapons/de_clipout.wav" } 
  { event 5004 38 "weapons/de_clipin.wav" } 
  { event 5004 49 "weapons/de_slideback.wav" } 
 }
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 15 "weapons/de_deploy.wav" } 

// End of QC script.

No i widzimy że sekwencje shoot1 i shoot2 nie mają podanej ścieżki do pliku tylko "31".

 

Więc jeżeli dobrze pamiętam to powinno być mniej więcej tak:

$sequence "shoot1" "shoot1" fps 40 { event 5004 0 "weapons/deagle-3.wav" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 40 { event 5004 0 "weapons/deagle-4.wav" } 

Pomijam samą podmianę modeli na serwerze pluginem i precache podmienionych dźwięków bo to pamiętam, tylko czy dobrze pamiętam edycje pliku QC? Ktoś ogarnia?

 

Edit: Dobra tak jak pisałem tak jest, powyższy sposób działa.

 

Do podmiany modeli używam GHW Weapon Replacement i przy okazji podmieniam w nim pliki dźwięków weapons/*.wav


  • +
  • -
  • 1


#670688 problem z kompilacją bf2rank

Napisane przez he1st w 16.11.2014 18:01

Sprawdź jeszcze raz i upewnij się, że w folderze "bf2" masz drugi folder "include", bo innego rozwiązania nie widzę. Jeżeli kompilator nie widzi tego pliku to znaczy, że po prostu go tam nie ma.


  • +
  • -
  • 1