mam problem bo nie chce mi sięskomplikować
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>#include <codmod>#include <fun>#include <cstrike>#include <hamsandwich>#define DMG_BULLET (1<<1)new const nazwa[] = "Black Agent";new const opis[] = "+ 30 dmg z M4A1.";new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);new const zdrowie = 0;new const kondycja = 0;new const inteligencja = 0;new const wytrzymalosc = 15;new bool:ma_klase[33];public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")}public cod_class_enabled(id){give_item(id, "weapon_hegrenade");give_item(id, "weapon_flashbang");cs_set_user_nvg(id, 1);ma_klase[id] = true;}public cod_class_disabled(id){ma_klase[id] = false;public plugin_precache(){precache_model("models/cod/w_m4a1.mdl");precache_model("models/cod/p_m4a1.mdl");precache_model("models/cod/v_m4a1.mdl");//powyżej zmieniasz ścieżki do nowych modeli}}public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){if(!is_user_connected(idattacker))return HAM_IGNORED;if(!ma_klase[idattacker])return HAM_IGNORED;if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits);return HAM_IGNORED;}public CurWeapon(id){new weapon = read_data(2);if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk{if(weapon == CSW_M4A1){set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_m4a1.mdl")//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m4a1.mdl")//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_}}}public fw_SetModel(entity, model[]){if(!pev_valid(entity))return FMRES_IGNOREDif(!equali(model, "models/w_m4a1.mdl")) //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienićreturn FMRES_IGNORED;new entityowner = pev(entity, pev_owner);if(!ma_klase[entityowner]) //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klasereturn FMRES_IGNORED;engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m4a1.mdl")return FMRES_SUPERCEDE}