Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AveCS - zdjęcie

AveCS

Rejestracja: 02.10.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.12.2014 13:57
-----

#667612 Zmiana modeli broni dla klas/perków

Napisane przez AveCS w 20.10.2014 10:02

mam problem bo nie chce mi sięskomplikować

 

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Black Agent";
new const opis[]    = "+ 30 dmg z M4A1.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
 
new bool:ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_nvg(id, 1);
        ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/w_m4a1.mdl");
precache_model("models/cod/p_m4a1.mdl");
precache_model("models/cod/v_m4a1.mdl");
//powyżej zmieniasz ścieżki do nowych modeli
}
 
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}
 
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
 
if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_M4A1)
 
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity)) 
return FMRES_IGNORED
 
if(!equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))  //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić
return FMRES_IGNORED;
 
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
 
if(!ma_klase[entityowner])   //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klase
return FMRES_IGNORED;
 
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m4a1.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}

 


  • +
  • -
  • -1