Pochwalony
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#3Skille Grease'M
Rejestracja: 27.09.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.12.2017 23:06





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 76
- Odwiedzin: 4 893
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Szczecin
-
Zainteresowania
Tworzenie paczek,Webmastering,Koder
#704903 Witam taki problem z stema/nonsteam rozmowy
Napisane przez NoNamE!
w 04.07.2015 08:09
#704914 Witam taki problem z stema/nonsteam rozmowy
Napisane przez NoNamE!
w 04.07.2015 08:58
#704919 Witam taki problem z stema/nonsteam rozmowy
Napisane przez NoNamE!
w 04.07.2015 09:01
#559569 [WinAPI] Generator klas
Napisane przez Unstopp
w 30.07.2013 10:07
Przedstawiam Wam taki mój malutki projekt pisany w 2 dni po 3 - 4 godziny. Jest to mianowicie prosty generator klas do COD MOD'a z podstawowymi funkcjami. Jeśli program się przyjmie, będę je oczywiście na bieżąco rozbudowywał.
Na razie generator wygeneruje Nam:
- własną nazwę klasy
- własny opis klasy
- własne punkty statystyki
- możliwość dania klasie broni głównej, pobocznej, dodatkowej
- możliwość nadania klasie przezroczystości
- możliwość nadania klasie multijumpu
- możliwość nadania klasie flagę premium
- możliwość nadania klasie grawitacji
- możliwość nadania klasie natychmiastowego zabicia z noża
Czego natomiast generator nie potrafi (oczywiście będzie to poprawione w kolejnych wersjach)?:
- nie potrafi wybrać więcej niż jedną broń z każdego zestawu (głównej, dodatkowej, pobocznej)
- nie ma innych funkcji takich jak rakiety, dynamity, miny etc. (jednak będzie to w wersji 0.2)
- ma brzydki wygląd (jednak w kolejnych wersjach zmienię to)
- generuje tylko kod źródłowy, nie kompilując go (co zrobię z wykorzystaniem cURL'a w następnych wersjach)
Tak jak pisałem funkcji jest na razie dość mało, ale to dlatego, że aplikacja jest dopiero w fazie Alpha. Chcę znać Wasze opinie, czy takie coś Wam użytkownikom by się przydało i czy opłaca się to w ogóle kontynuować
Link do wersji 0.1 Alpha:
Załączone pliki
-
Generator klas.rar 51,22 KB 472 Ilość pobrań
#680862 Trafienie Krytyczne
Napisane przez GeDox
w 05.01.2015 00:31

Tzw. critical hit. Był kiedyś na moim serwerze, teraz tylko zalega na dysku. Może komuś się przyda

Brak jakichkolwiek efektów wizualnych.

Standardowa

hamsandwich

- crit_enable - int(1, 0) - włączenie / wyłączenie pluginu
- crit_bullet - Float(>=0.0) - mnożnik obrażeń zadanych bronią (wpisz 0.0 by wyłączyć)
- crit_bullet_perc - int(100<=, >=1) - szansa na trafienie krytyczne bronią (w procentach)
- crit_grenade - Float(>=0.0) - mnożnik obrażeń zadanych HE (wpisz 0.0 by wyłączyć)
- crit_grenade_perc - int(100<=, >=1) - szansa na trafienie krytyczne HE (w procentach)



#671834 Paczka BaseBuilderv7.4 [EXP][KREDYTY]
Napisane przez
Wiktor.?
w 24.11.2014 20:13
Witam, przedstawiam wam paczkę basebuilder7.4 by tirant [Wkład w mojej pracy w tą to 10%]
OPIS:
Do paczki został dodany mod za kredyty napisany przez tiranta.
Co ten mod posiada:
-kredyty
-za kredyty się kupuje nowe bronie, niestety ja to przerobiłem na PLN'y
//Proszę o nie rozdzielanie paczki, od kredytów gdyż niektóre funkcje z kredytów nie ma w tym samym pluginie
//Tutaj link do orginal. tematu BB 7.4 stworzonego przez tiranta
Co posiada VIP:
Posiada klase Dziwny Zombie[VIP] i Nemezis[VIP] (ZOMBIE).</LI><br> Dodatkowe kredyty za zabojstwo 15 (ZOMBIE, BUDOWNICZY). Kolor menu /kolormenu, dzięki czemu mozesz kolorowac klocki (BUDOWNICZY) Zwiekszone DMG o 10% (BUDOWNICZY, ZOMBIE) Nowy wyglad VIP'a(BUDOWNICZY) Dodatkowe +70HP na start (BUDOWNICZY) Pokazuje vipy na serwerze /vipy (BUDOWNICZY, ZOMBIE) Przywitanie ,gdy vip wchodzi na serwer (BUDOWNICZY, ZOMBIE)
#654308 [Poradnik] Jak naprawić menu z generatora Vip'a?
Napisane przez Drago36
w 02.08.2014 15:56
• co z tego że menu zadziała jak w połowie przypadków broń zostanie błędnie dodana (głównie chodzi o to że bez ammo) chodzi o to iż funkcja find_ent_by_owner zazwyczaj nie działa gdy dopiero co stworzyliśmy byt chodzi mi o to:
Spoiler
w ogóle to funkcja find_ent_by_owner jest niepotrzebna gdyż funkcja give_item zwraca id stworzonego bytu...
Nie do tematu.. opisałem jak naprawić menu, nie jak "lepiej" dodać broń - nie ja pisałem vip'a generatora.
• jaki nie mądry człek (bardzo bardzo ... bardzo ładnie mówiąc) nauczył cię by poprzez 3 argument funkcji menu_additem przekazywać nr. przycisku?? To jest mega, mega błąd. Mogłeś również zrobić globalną tablicę gdyż to wygląda identycznie... Po to w uchwycie menu (public menu_handler(id, menu, item)) ma się zmienną item by można było szybko się dowiedzieć który był przycisk naciśnięty a ty to robisz tak: wpakowujesz do każdego przycisku jego liczbę, następnie w uchwycie pobierasz z wciśniętego przycisku tą liczbę... Po co? Przecież wiesz który przycisk został naciśnięty
No tu masz rację. Zara poprawie.
• nawet nie opisałeś sposobu by jedne zestawy były dla CT a inne dla TT (a to jest w generatorze vip'a), tak samo brak licznika rund (a on jest wbudowany w generatorze wystarczy warunek zrobić), wszystko jest za free w menu super!! Gracze się ucieszą (ale tylko vip'y) tzn. nie będzie zabierać kasy jak w generatorze ustawisz by zabierało
Wcześniej te warunki się generowały w menu_%i_handler, dlatego nie opisywałem tego. No cóż teraz nie. Oczywiście dodam.
Twój cały tut można zamienić na coś takiego:
1. Zamienić to:
public menu_callback(id, menu, item){
return ITEM_DISABLED;
}
Na to:
public menu_callback(id, menu, item) return ITEM_ENABLED
2. Zamienić to:
public menu_handler(id, menu, item){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Na to:
public menu_handler(id, menu, item)
{
if(item != MENU_EXIT)
{
new func[20]
formatex(func,charsmax(func),"menu_%i_handler",item+1)
callfunc_begin_i(get_func_id(func))
callfunc_push_int(id)
callfunc_end()
}
menu_destroy(menu)
}
I osoba czytająca nie musi już robić niczego inteligentnego, wystarczy że będzie kopiowac i wklejać a uzyska taki sam efekt jak u ciebie tylko że tu sie nie namęczy, a co ważniejsze nie pomyli... (można by było też callbacki wyrzucić bo nic nie robią ale to pikuś)
No i Benio miał rację. Nie sprawdzasz co dodajesz i wskazujesz ludziom błędy. Tak niech kopiują twoją opcję i narzekają , że nadal nie działa
Rozumiem że CheQ to wymusił (hahahaha) ale bez przesady, jeśli miał by ktoś napisać tuta jak naprawić wszystkie błędy w generatorze to napisał by conajmniej książkę (jak nie całą sagę). Mogły by osoby mające dostęp do kodu generatora to sprawnie naprawić lub chociaż umieścić to na git'cie amxx'a / w dziale dla supporta, zajeli byśmy się nim i to odpowiednio
Chodziło tylko o menu , a ty robisz z igły widły aby robić niby tutki na naprawę całego generatora eh
#654312 [Poradnik] Jak naprawić menu z generatora Vip'a?
Napisane przez BlackPerfum
w 02.08.2014 16:19
Nie "lepiej"! Przeczytaj jeszcze raz mój post! Chodziło mi o to iż ludzie nadal będą się czepiać iż im coś z menu nie działa (a dokładnie ammo do broni czasem nie bedzie dodawane).Nie do tematu.. opisałem jak naprawić menu, nie jak "lepiej" dodać broń - nie ja pisałem vip'a generatora.
To nie był błąd, a jedynie szybszy sposób twojego tut'a. Poza tym to działa!!! Sprawdź jak nie wierzysz. Przykładowy kod vip'a:No i Benio miał rację. Nie sprawdzasz co dodajesz i wskazujesz ludziom błędy. Tak niech kopiują twoją opcję i narzekają , że nadal nie działa


Nie rozumiesz czegoś, jeśli zrobisz tut'a o menu który nie będzie w pełni sprawiał iż menu bedzie poprawnie działać to ludzie nadal bedą robić tematy zwiazane z vip'em bo coś im tam nie działa. Dlatego wniosłem pomysł:Chodziło tylko o menu , a ty robisz z igły widły aby robić niby tutki na naprawę całego generatora eh
Mówiąc to miałem na myśli by nie robić żadnego tut'a!!! W dziale support'u lub na git'cie to raz zrobić by działało i bedzie spokój z tematami związanymi z vip'emMogły by osoby mające dostęp do kodu generatora to sprawnie naprawić lub chociaż umieścić to na git'cie amxx'a / w dziale dla supporta, zajeli byśmy się nim i to odpowiednio
#654327 [Poradnik] Jak naprawić menu z generatora Vip'a?
Napisane przez G[o]Q
w 02.08.2014 17:41
@up czepiasz sie i Ci nie wychodzi
on napisał jak naprawić to co nie dziala w generatorze (po cholere w ogóle ten generator?) a ty go obwiniasz o to że generator generuje wg ciebie slaby kod jakby to Drago go pisał
a co do przekazywania paremetru przy dodawaniu opcji to czy jesli mamy kilka stron menu to co jest w parametrze item? (pytam bo nie pamietam ) no albo jak by chcial zrobic menu graczy czy cos to ta praktyka jest odpowiednia (nie wiem co mial na mysli autor kodu ale piszesz tak jakby to zawsze byl blad)
programik typu amxx-studio to wg mnie jaki kolwiek edytor który będzie kolorować skladnie w pliku sma wiec to lepsze okreslenie niż dowolny edytor textu
Nie rób z siebie gwiazdy i nie obrazaj (dodatkowo uzywajac jakiegos poke-jezyka) bo gwiazdy maja to do siebie ze lubią spadać
#654330 [Poradnik] Jak naprawić menu z generatora Vip'a?
Napisane przez BlackPerfum
w 02.08.2014 18:06
Nie obwiniam i tez jestem za tym żeby go wogóle nie bylo ale jeśli już jest to wypadałoby by działał. Twierdzę jedynie iż ten temat nie zakończy serii tematów o problemach z vip'emon napisał jak naprawić to co nie dziala w generatorze (po cholere w ogóle ten generator?) a ty go obwiniasz o to że generator generuje wg ciebie slaby kod jakby to Drago go pisał
1,2,3,...,97,98,99 itdco jest w parametrze item?
W menu graczy nie przesyłał by sztywnych cyfer a serial id danego gracza a to jest duża różnicajak by chcial zrobic menu graczy czy cos to ta praktyka jest odpowiednia (nie wiem co mial na mysli autor kodu ale piszesz tak jakby to zawsze byl blad)
Ten sposób działania nad przekazywaniem i odbieraniem numeru przycisku jest błędny ale nikt nie mówi że inne sposoby są złe(nie wiem co mial na mysli autor kodu ale piszesz tak jakby to zawsze byl blad)
Wtf? Sory ale nie świecęNie rób z siebie gwiazdy

gdzie ja tu go obraziłem?nie obrazaj
#655012 [Poradnik] Jak naprawić menu z generatora Vip'a?
Napisane przez MonsterLevel
w 05.08.2014 20:32
#655302 [Poradnik] Jak naprawić menu z generatora Vip'a?
Napisane przez MonsterLevel
w 07.08.2014 11:32
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: #3Skille Grease'M
- Regulamin