Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

#3Skille Grease'M - zdjęcie

#3Skille Grease'M

Rejestracja: 27.09.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.12.2017 23:06
-----

#744794 Witam

Napisane przez heniu1111 w 04.12.2017 18:46

Pochwalony  :cfaniak:


  • +
  • -
  • 1


#744796 Witam

Napisane przez Robiin w 04.12.2017 18:50

Welcome back : )


  • +
  • -
  • 2


#705065 Cvary

Napisane przez Fonebik w 05.07.2015 01:11

hmmm może dodaj te ostatnie linijki do amxx.cfg ?? :crazy:


  • +
  • -
  • 1


#704903 Witam taki problem z stema/nonsteam rozmowy

Napisane przez NoNamE! w 04.07.2015 08:09

Włącz wszystko w configs/modules.ini

Usuń ; przed nazwami.

Usunąłęś i wgrales ręcznie?
  • +
  • -
  • 1


#704914 Witam taki problem z stema/nonsteam rozmowy

Napisane przez NoNamE! w 04.07.2015 08:58

mysql i sqlite też odłącz tzn. usuń średniki. Zaraz Ci podeśle moje pliki ;)
  • +
  • -
  • 1


#704919 Witam taki problem z stema/nonsteam rozmowy

Napisane przez NoNamE! w 04.07.2015 09:01

GG: 51888861, będę za 1h i pomogę.
  • +
  • -
  • 1


#559569 [WinAPI] Generator klas

Napisane przez Unstopp w 30.07.2013 10:07

Przedstawiam Wam taki mój malutki projekt pisany w 2 dni po 3 - 4 godziny. Jest to mianowicie prosty generator klas do COD MOD'a z podstawowymi funkcjami. Jeśli program się przyjmie, będę je oczywiście na bieżąco rozbudowywał.

 

Na razie generator wygeneruje Nam:

 

- własną nazwę klasy

- własny opis klasy

- własne punkty statystyki

- możliwość dania klasie broni głównej, pobocznej, dodatkowej

- możliwość nadania klasie przezroczystości

- możliwość nadania klasie multijumpu

- możliwość nadania klasie flagę premium

- możliwość nadania klasie grawitacji

- możliwość nadania klasie natychmiastowego zabicia z noża

 

Czego natomiast generator nie potrafi (oczywiście będzie to poprawione w kolejnych wersjach)?:

 

- nie potrafi wybrać więcej niż jedną broń z każdego zestawu (głównej, dodatkowej, pobocznej)

- nie ma innych funkcji takich jak rakiety, dynamity, miny etc. (jednak będzie to w wersji 0.2)

- ma brzydki wygląd (jednak w kolejnych wersjach zmienię to)

- generuje tylko kod źródłowy, nie kompilując go (co zrobię z wykorzystaniem cURL'a w następnych wersjach)

 

Tak jak pisałem funkcji jest na razie dość mało, ale to dlatego, że aplikacja jest dopiero w fazie Alpha. Chcę znać Wasze opinie, czy takie coś Wam użytkownikom by się przydało i czy opłaca się to w ogóle kontynuować :D

 

Link do wersji 0.1 Alpha:

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#680862 Trafienie Krytyczne

Napisane przez GeDox w 05.01.2015 00:31

opis
Tzw. critical hit. Był kiedyś na moim serwerze, teraz tylko zalega na dysku. Może komuś się przyda :)
Brak jakichkolwiek efektów wizualnych.

instalacja
Standardowa

wymagane moduly
hamsandwich

konfiguracja
  • crit_enable - int(1, 0) - włączenie / wyłączenie pluginu
  • crit_bullet - Float(>=0.0) - mnożnik obrażeń zadanych bronią (wpisz 0.0 by wyłączyć)
  • crit_bullet_perc - int(100<=, >=1) - szansa na trafienie krytyczne bronią (w procentach)
  • crit_grenade - Float(>=0.0) - mnożnik obrażeń zadanych HE (wpisz 0.0 by wyłączyć)
  • crit_grenade_perc - int(100<=, >=1) - szansa na trafienie krytyczne HE (w procentach)
download
Załączony plik  trafienie_krytyczne.sma   1,27 KB  251 Ilość pobrań
  trafienie_krytyczne.amxx
  • +
  • -
  • 4


#671834 Paczka BaseBuilderv7.4 [EXP][KREDYTY]

Napisane przez Wiktor.? w 24.11.2014 20:13

Witam, przedstawiam wam paczkę basebuilder7.4 by tirant [Wkład w mojej pracy w tą to 10%]

 

OPIS:

Do paczki został dodany mod za kredyty napisany przez tiranta.

Co ten mod posiada:

-kredyty

-za kredyty się kupuje nowe bronie, niestety ja to przerobiłem na PLN'y 

 

//Proszę o nie rozdzielanie paczki, od kredytów gdyż niektóre funkcje z kredytów nie ma w  tym samym pluginie :)

//Tutaj link do orginal. tematu BB 7.4 stworzonego przez tiranta

 

Co posiada VIP:

Posiada klase Dziwny Zombie[VIP] i Nemezis[VIP] (ZOMBIE).</LI><br>
Dodatkowe kredyty za zabojstwo 15 (ZOMBIE, BUDOWNICZY).
Kolor menu /kolormenu, dzięki czemu mozesz kolorowac klocki (BUDOWNICZY)
Zwiekszone DMG o 10% (BUDOWNICZY, ZOMBIE)
Nowy wyglad VIP'a(BUDOWNICZY)
Dodatkowe +70HP na start (BUDOWNICZY)
Pokazuje vipy na serwerze /vipy (BUDOWNICZY, ZOMBIE)
Przywitanie ,gdy vip wchodzi na serwer (BUDOWNICZY, ZOMBIE)
 
CVARY:
-Takie same jak z 6.5 (troszkę zmienione)
 
POBIERZ:
 
 
 
 



#654308 [Poradnik] Jak naprawić menu z generatora Vip'a?

Napisane przez Drago36 w 02.08.2014 15:56


• co z tego że menu zadziała jak w połowie przypadków broń zostanie błędnie dodana (głównie chodzi o to że bez ammo) chodzi o to iż funkcja find_ent_by_owner zazwyczaj nie działa gdy dopiero co stworzyliśmy byt chodzi mi o to:
Spoiler
w ogóle to funkcja find_ent_by_owner jest niepotrzebna gdyż funkcja give_item zwraca id stworzonego bytu...

Nie do tematu.. opisałem jak naprawić menu, nie jak "lepiej" dodać broń - nie ja pisałem vip'a generatora.

 

 


• jaki nie mądry człek (bardzo bardzo ... bardzo ładnie mówiąc) nauczył cię by poprzez 3 argument funkcji menu_additem przekazywać nr. przycisku?? To jest mega, mega błąd. Mogłeś również zrobić globalną tablicę gdyż to wygląda identycznie... Po to w uchwycie menu (public menu_handler(id, menu, item)) ma się zmienną item by można było szybko się dowiedzieć który był przycisk naciśnięty a ty to robisz tak: wpakowujesz do każdego przycisku jego liczbę, następnie w uchwycie pobierasz z wciśniętego przycisku tą liczbę... Po co? Przecież wiesz który przycisk został naciśnięty

No tu masz rację. Zara poprawie.

 


• nawet nie opisałeś sposobu by jedne zestawy były dla CT a inne dla TT (a to jest w generatorze vip'a), tak samo brak licznika rund (a on jest wbudowany w generatorze wystarczy warunek zrobić), wszystko jest za free w menu super!! Gracze się ucieszą (ale tylko vip'y) tzn. nie będzie zabierać kasy jak w generatorze ustawisz by zabierało

Wcześniej te warunki się generowały w menu_%i_handler, dlatego nie opisywałem tego. No cóż teraz nie. Oczywiście dodam.

 


Twój cały tut można zamienić na coś takiego:

1. Zamienić to:

public menu_callback(id, menu, item){
return ITEM_DISABLED;
}

Na to:

public menu_callback(id, menu, item) return ITEM_ENABLED

2. Zamienić to:

public menu_handler(id, menu, item){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Na to:

public menu_handler(id, menu, item)
{
if(item != MENU_EXIT)
{
new func[20]
formatex(func,charsmax(func),"menu_%i_handler",item+1)
callfunc_begin_i(get_func_id(func))
callfunc_push_int(id)
callfunc_end()
}
menu_destroy(menu)
}

I osoba czytająca nie musi już robić niczego inteligentnego, wystarczy że będzie kopiowac i wklejać a uzyska taki sam efekt jak u ciebie tylko że tu sie nie namęczy, a co ważniejsze nie pomyli... (można by było też callbacki wyrzucić bo nic nie robią ale to pikuś)

No i Benio miał rację. Nie sprawdzasz co dodajesz i wskazujesz ludziom błędy. Tak niech kopiują twoją opcję i narzekają , że nadal nie działa :X

 


Rozumiem że CheQ to wymusił (hahahaha) ale bez przesady, jeśli miał by ktoś napisać tuta jak naprawić wszystkie błędy w generatorze to napisał by conajmniej książkę (jak nie całą sagę). Mogły by osoby mające dostęp do kodu generatora to sprawnie naprawić lub chociaż umieścić to na git'cie amxx'a / w dziale dla supporta, zajeli byśmy się nim i to odpowiednio

Chodziło tylko o menu , a ty robisz z igły widły aby robić niby tutki na naprawę całego generatora eh


  • +
  • -
  • 1


#654312 [Poradnik] Jak naprawić menu z generatora Vip'a?

Napisane przez BlackPerfum w 02.08.2014 16:19

Nie do tematu.. opisałem jak naprawić menu, nie jak "lepiej" dodać broń - nie ja pisałem vip'a generatora.

Nie "lepiej"! Przeczytaj jeszcze raz mój post! Chodziło mi o to iż ludzie nadal będą się czepiać iż im coś z menu nie działa (a dokładnie ammo do broni czasem nie bedzie dodawane).
 

No i Benio miał rację. Nie sprawdzasz co dodajesz i wskazujesz ludziom błędy. Tak niech kopiują twoją opcję i narzekają , że nadal nie działa

To nie był błąd, a jedynie szybszy sposób twojego tut'a. Poza tym to działa!!! Sprawdź jak nie wierzysz. Przykładowy kod vip'a:
Załączony plik  Vip.sma   2,19 KB  235 Ilość pobrań
  Vip.amxx
 

Chodziło tylko o menu , a ty robisz z igły widły aby robić niby tutki na naprawę całego generatora eh

Nie rozumiesz czegoś, jeśli zrobisz tut'a o menu który nie będzie w pełni sprawiał iż menu bedzie poprawnie działać to ludzie nadal bedą robić tematy zwiazane z vip'em bo coś im tam nie działa. Dlatego wniosłem pomysł:

Mogły by osoby mające dostęp do kodu generatora to sprawnie naprawić lub chociaż umieścić to na git'cie amxx'a / w dziale dla supporta, zajeli byśmy się nim i to odpowiednio

Mówiąc to miałem na myśli by nie robić żadnego tut'a!!! W dziale support'u lub na git'cie to raz zrobić by działało i bedzie spokój z tematami związanymi z vip'em
  • +
  • -
  • 1


#654327 [Poradnik] Jak naprawić menu z generatora Vip'a?

Napisane przez G[o]Q w 02.08.2014 17:41

@up czepiasz sie i Ci nie wychodzi

 

on napisał jak naprawić to co  nie dziala w generatorze (po cholere w ogóle ten generator?) a ty go obwiniasz o to że generator generuje wg ciebie slaby kod jakby to Drago go pisał

 

a co do przekazywania paremetru przy dodawaniu opcji to czy jesli mamy kilka stron menu to co jest w parametrze item? (pytam bo nie pamietam xD) no albo jak by chcial zrobic menu graczy czy cos to ta praktyka jest odpowiednia (nie wiem co mial na mysli autor kodu ale piszesz tak jakby to zawsze byl blad)

 

programik typu amxx-studio to wg mnie jaki kolwiek edytor który będzie kolorować skladnie w pliku sma wiec to lepsze okreslenie niż dowolny edytor textu

 

Nie rób z siebie gwiazdy i nie obrazaj (dodatkowo uzywajac jakiegos poke-jezyka) bo gwiazdy maja to do siebie ze lubią spadać

 

 


  • +
  • -
  • 2


#654330 [Poradnik] Jak naprawić menu z generatora Vip'a?

Napisane przez BlackPerfum w 02.08.2014 18:06

on napisał jak naprawić to co  nie dziala w generatorze (po cholere w ogóle ten generator?) a ty go obwiniasz o to że generator generuje wg ciebie slaby kod jakby to Drago go pisał

Nie obwiniam i tez jestem za tym żeby go wogóle nie bylo ale jeśli już jest to wypadałoby by działał. Twierdzę jedynie iż ten temat nie zakończy serii tematów o problemach z vip'em

co jest w parametrze item?

1,2,3,...,97,98,99 itd

jak by chcial zrobic menu graczy czy cos to ta praktyka jest odpowiednia (nie wiem co mial na mysli autor kodu ale piszesz tak jakby to zawsze byl blad)

W menu graczy nie przesyłał by sztywnych cyfer a serial id danego gracza a to jest duża różnica

(nie wiem co mial na mysli autor kodu ale piszesz tak jakby to zawsze byl blad)

Ten sposób działania nad przekazywaniem i odbieraniem numeru przycisku jest błędny ale nikt nie mówi że inne sposoby są złe

Nie rób z siebie gwiazdy

Wtf? Sory ale nie świecę :(

nie obrazaj

gdzie ja tu go obraziłem?
  • +
  • -
  • 1


#655012 [Poradnik] Jak naprawić menu z generatora Vip'a?

Napisane przez MonsterLevel w 05.08.2014 20:32

Działać działa ale menu daje już w 1 rundzie, ktoś wie jak to zmienić?


  • +
  • -
  • 1


#655302 [Poradnik] Jak naprawić menu z generatora Vip'a?

Napisane przez MonsterLevel w 07.08.2014 11:32

Eh wiem, że masz swoje życie ale to dla Ciebie kilka minut pisania a dla mnie kolejny dzień głowienia się nad tym :/
  • +
  • -
  • -1