Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Petpat - zdjęcie

Petpat

Rejestracja: 22.09.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.04.2019 05:33
*****

#750550 Wykonam paczki AMXX !

Napisane przez Robiin w 01.07.2018 14:21

0 postów

0 reputacji

0 informacji o osobie

1 dzień od rejestracji

"nie drogo" -> "niedrogo"

Brak jakichkolwiek argumentów przemawiających za dobrą ofertą

 

Nie zajedziesz daleko tak szybko xD


  • +
  • -
  • 5


#699721 CoD Mod II Wojna Światowa od Epal

Napisane przez Epal w 05.05.2015 16:05

Przedstawiam wam paczke Nowy CoD Mod II Wojna Światowa mojego autorstwa. Paczka jest  zrobiona w atmosferze II Wojny Światowej co pokaże za chwile:

 

opis

 

W paczce znajduje się 54 klas w 4 frakcjach Alianci, Niemcy, ZSRR i Polska. W każdej frakcji jest kilkanaście klas w tym 2 Premium (flaga H).

 

plugins-codmod:

Spoiler

 

 

Opisy klas:

Spoiler

 

 

plugins.ini

Spoiler

 

 

komendy

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - pokazuje komendy

say /resetscore - resetuje statystyki

say /opis - pokazuje opis w motd

 

cvary

//CVARY Call of Duty Mod II Wojna Swiatowa
//-----------------------
 
cod_killxp 10 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 50 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 1 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 350 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 35 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
pallets_wbags_nroundrem 1 // czy kasowac worki po rundzie 1 tak 0 nie, domyślnie 1
pallets_wbags_health 0 // hp workow jesli damy 0 będa niesmiertelne, domyślnie 0
cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta
cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety
cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka 
 
 
//CVARY zalecane
//--------------
 
sv_maxspeed 9999
 
 

screenshot

Zamieniłem też prawie wszystkie modele broni na te z II WŚ

Spoiler

 

Opisy zamienionych broni:

 

Spoiler

 

 

Podmieniłem też modele graczy:

 

Spoiler

 

Dodałem też plugin który po wpisaniu komendy /opis wyświetla w motd opisy broni razem z zdjęciami:

Spoiler

 

instalacja

Wystarczy wszystko skompilować, powrzucać do odpowiednich folderów i dopisać do plugins.ini to

Spoiler

 

 

download

Wszystkie potrzebne pliki są w załączniku odzieliłem tylko modele od pluginów. Gdyby coś brakowało albo było nie tak proszę napisać o tym. Zachęcam także wszystkich do oceniania paczki. :D

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28


#694661 Kombinatoryka - Silnia, Potęgowanie, Wariacje, Permutacje i kombinacje

Napisane przez wiwi249 w 29.03.2015 14:24

Cześć!
Z racji małych nudów, chęci utrwalenia sobie wzorów oraz chęci odpracowania warna stworzyłem niewielki zbiór podstawowych funkcji z dziedziny kombinatoryki w matematyce.
Nie wiem czy komuś się przyda, ale mam nadzieję, że tak :D
Funkcje jakie znajdziemy w bibliotece:

  • Silnia
    _comb_factorial(num)
    
    num to liczba, której silnię chcemy obliczyć. Może to być tylko i wyłącznie naturalny int, jeśli jest to liczba mniejsza od 0, funkcja zwraca -1.
     
     
  • Potęga
    _comb_exponent(n, k)
    
    n - podstawa potęgi
    k - wykładnik potęgi
    n musi być liczbą całkowitą, a k liczbą naturalną.
    Zwraca -1, jeśli wykladnik jest mniejszy od zera.
    00 też da sie policzyć :D
     
  • Wariacja z powtórzeniami
    _comb_variation_r(k, n)
    
    Zwraca liczbę wszystkich k-wyrazowych ciągów elementów zbioru n-elementowego.
    k - liczba wyrazów w ciągu
    n - liczba elementów zbioru
    Zwraca -1, jeśli k lub n sa mniejsze od 1.
     
  • Wariacja bez powtórzeń
    _comb_variation(k, n)
    
    Zwraca liczbe wszystkich k-wyrazowych ciagow roznych elementow zbioru n-elementowego.
    k - ilosc wyrazow ciągu
    n - ilosc elementow zbioru
    Zwraca -1, jeśli k lub n sa mniejsze od 1 lub k jest wieksze od n
     
  • Permutacja bez powtórzeń
    _comb_permutation(n)
    
    Zwraca liczbę permutacji bez powtórzeń zbioru n-elementowego.
    n - ilość elementów zbioru
    Zwraca -1, jeśli n jest mniejszy od 0.
     
  • Kombinacja z powtórzeniami
    _comb_combination_r(k, n)
    
    Zwraca liczbe k-elementowych kombinacji z powtórzeniami zbioru n-elementowego
    n - liczba elementów zbioru
    k - liczba elementów kombinacji
    Zwraca -1, jeśli k jest mniejsze od 0 lub n jest mniejsze od 1 lub k jest wieksze od n
     
  • Kombinacja bez powtórzeń
    _comb_combination(k, n)
    
    Zwraca liczbe kombinacji z n po k
    n, k - parametry kombinacji wedlug definicji kombinacji w powyzszej kolejnosci
    Zwraca -1, jeśli k lub n sa mniejsze od 0 lub k jest wieksze od n.

     

Z czasem może będę aktualizował i ulepszał bibliotekę. Sprawdzałem ją, ale jeśli ktoś znajdzie jakieś błędy to śmiało piszcie.
Spodziewam się hejtów, ale może komuś się to kiedyś przyda :D
Pozdrawiam!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#693675 [ROZWIĄZANE] Co wcześniej się wykonuje ?

Napisane przez sebul w 21.03.2015 11:01

Takie coś najlepiej jest robić w trochę inny sposób
#include <amxmodx>

public plugin_init(){
	register_plugin("Test dla petpata", "1.0", "Ossal")
}

public plugin_cfg()
	log_amx("plugin_cfg: %f", get_gametime());

public plugin_precache()
	log_amx("plugin_precache: %f", get_gametime());
I wtedy w logach amxx masz czasy wywołania każdej z funkcji. Jak się łatwo domyśleć, można tutaj dodać wiele innych funkcji, żeby sprawdzić w jakiej kolejności się wywołują.
  • +
  • -
  • 1


#693659 [ROZWIĄZANE] Co wcześniej się wykonuje ?

Napisane przez Ossal w 20.03.2015 23:58

Wystarczyło troszkę pomyśleć (mi wpadniecie na ten pomysł zajęło sekundę :D)

#include <amxmodx>

new test=0
public plugin_init(){
	register_plugin("Test dla petpata", "1.0", "Ossal")
	register_clcmd("say /test","Pokaz")
}
public plugin_cfg()
	if(!test) test=2
public plugin_precache()
	if(!test) test=1
public Pokaz(id){
	if(test==1) client_print(id,3,"Pierwsze jest precache")
	else client_print(id,3,"Pierwsze jest cfg")
}

plugin precache jest pierwsze :)

//Sprawdzane na lokalu

Edit: dla pewności sprawdziłem Ci to jeszcze na serwie, efekt taki sam, pozdrawiam :)


  • +
  • -
  • 2


#214596 Explode

Napisane przez DarkGL w 10.02.2011 21:36

http://darkgl.pl/2014/01/24/explode/


stock explode(const string[],const character,output[][],const maxs,const maxlen){
new iDo = 0;
new len = strlen(string);
new oLen = 0;
do
{
oLen += (1+copyc(output[iDo++],maxlen,string[oLen],character))
}
while(oLen < len && iDo < maxs)
}

działanie podobne do funkcji explode znanej z php

explode(const string[],const character,output[][],const maxs,const maxlen)
string - nasz string
character - na podstawie jakie znaku ma dzielić
output - tablica do ktorej funkcja zwraca części podzielonego stringu
maxs - ile maksymalnie podziałów
maxlen - maksymalna długość jednej części



new out[3][64];
explode("Najlepsza klasa IA",' ',out,3,63)

out[0] => Najlepsza
out[1] => klasa
out[2] => IA
  • +
  • -
  • 17


#693202 [ROZWIĄZANE] Pobieranie nazwy pliku skompilowanego

Napisane przez DarkGL w 17.03.2015 15:49

W kodzie pluginu ? chodzi o nazwę pliku który którego kod jest wykonywany ?


  • +
  • -
  • 1


#689777 [ROZWIĄZANE] Wykonywanie skryptu php poprzez serwer

Napisane przez GwynBleidD w 21.02.2015 22:57

Albo inaczej .. Jest możliwość automatycznego zamknięcia motd po określonym czasie ? Czy ... niestety trzeba zamknąć to "manualnie"


Nie, możliwości takiej nie ma, pojawia się ona dopiero w silniku source (chyba... na pewno się pojawia tam możliwość załadowania MOTD w tle, dzięki czemu kod się wykonuje ale MOTD nie wyskakuje).

Odnośnie głównego pytania: najlepszą i jednocześnie najgorszą metodą są sockety... Najlepszą bo dość prostą, a najgorszą bo słabo niestety zaimplementowaną w AMXModX i trzeba wiedzieć jak to zrobić dobrze. Pokaż kod, bo skoro masz laga to coś robisz z tym socketem źle.
  • +
  • -
  • 1


#143833 Odczyt z pliku .vault

Napisane przez R3X w 13.06.2010 00:28

Kod został przeniesiony do PHP z programu AMXX NVault Reader for Windows By P34nut

Załączona klasa odczytuje zawartość pliku .vault i przechowuje ją w tablicy. Składa się ona z pól indeksowanych nazwą klucza, a wartości i znaczniki czasu są przechowywane w obiekcie z polami Value i iTimeStamp.

Przykładowy wynik:
Array
(
    [Entry 1] => Vault Object
        (
            [iPointer] => 10
            [iKeyLen] => 7
            [iValLen] => 29
            [Value] => This is the value for entry 1
            [iTimestamp] => 1202241361
        )

    [Entry 2] => Vault Object
        (
            [iPointer] => 53
            [iKeyLen] => 7
            [iValLen] => 29
            [Value] => This is the value for entry 2
            [iTimestamp] => 1202241363
        )
)

Klasa realizuje poniższy interfejs:
interface inVaultRead_PL{
	/**
	 *  Odczytana wersja Vaulta $iMajorVer.$iMinorVer
	 */
	//public $iMinorVer, $iMajorVer;
	
	/**
	 *  Tablica wpisów
	 */
	//public $Entries;
	
	/**
	 *  Otwiera plik .vault, sprawdza istnienie i poprawność formatu pliku
	 *
	 *	@param file ścieżka do pliku
	 *	@return true w przypadku powodzenia
	 */
	public function Open($file);
	
	/**
	 * Zoptymalizowana funkcja do pełnego odczytu
	 */
	public function fullLoadEntries();
	
	/**
	 * Odczytuje listę kluczy ich pozycji w pliku
	 * Po wywołaniu tej funkcji $obj->Entries jest tablicą kluczy jako jej indexy
	 * a $obj->Entries['MojKluczNVault']->iPointer zawiera pozycję danych w pliku.
	 * 
	 * Uwaga
	 * 	$obj->Entries['MojKluczNVault']->Value nie jest w tym momencie ustawiana!
	 *
	 * $liczbaWpisow = count($obj->Entries);
	 *
	 * @return true w przypadku powodzenia
	 */
	public function LoadEntries();
	
	/**
	 *	Wypełnia pola Value i Timestamp w pojedynczym wpisie.
	 *	Użyj kiedy nie chcesz odczytywać całego pliku, a jedyny wartości spod konkretnyc kluczy.
	 *
	 *	@param entry klucz nVault, index tablicy
	 */
	public function getEntry($entry);
	
	/**
	 * Wypełnia całą tablicę wpisów danymi z pliku .vault
	 */
	public function getAllEntries();
	 
	 /**
	  * Wyświetla listę wpisów (debug)
	  */
	 public function print_r();
};

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 13


#687364 [ROZWIĄZANE] Respawn przejście z trybu spec do CT lub TT

Napisane przez Rivit w 10.02.2015 08:13

A co jest napisane w konsoli serwera podczas crashu?

 

 

I spróbuj na tej funkcji przejść ze SPEC.

public AutoRespawn(id){
	if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)){
                cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T);
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#687400 [ROZWIĄZANE] Respawn przejście z trybu spec do CT lub TT

Napisane przez Rivit w 10.02.2015 12:09

Próbowałeś tej funkcji mojej?

 

Podrzuć kod to się coś poradzi...


  • +
  • -
  • 1


#686824 [ROZWIĄZANE] jak wykorzystac sockety w praktyce

Napisane przez GwynBleidD w 07.02.2015 03:56

^r to nie tabulacja, to również jest nowa linia.

Trochę teorii... Jako, że świat nie kręci się wyłącznie wokół Windowsa (kiedyś DOSa), a na dodatek w zamierzchłych czasach rozwiązania microsoftu ustępowały Unixom, jest dość spora rozbieżność przy znakach końca linii. Otóż systemy Unixowe używają znaku ^n, jabłużka (OS X) używają ^r a windowsy i dosopodobne obu tych znaków w kolejności ^r^n. No i standard windowsowy nie dość, że daje największą kompatybilność (zrozumie go każdy system, bo zarówno Unix jak i OS X zignorują dodatkowy znak) to został przyjęty jako "niemy" standard w stronach WWW, bo kiedyś najpopularniejsza przeglądarka, Internet Explorer, rozumiała tylko tą sekwencję znaków końca linii.

Po drugie: to, co odbiera Twoja przeglądarka i co możesz podglądnąć przez kliknięcie gdzieś prawym przyciskiem na stronie i wybranie "pokaż źródło" zostało pozbawione przez przeglądarkę kilku linii, które są ważne właściwie tylko dla niej. Nagłówków mianowicie. Nagłówki te muszą posiadać konkretny format i niosą ze sobą takie informacje, jak ciasteczka, dane przesłane przez formularz, typ zawartości, kodowanie znaków i wiele innych. Nagłówki zaczynają się zawsze od linii określającej metodę żądania, adres i protokół, w następnych liniach zawierają się odpowiednio sformatowane dane.

Jakby tego było mało, przeglądarka gdy chce uzyskać jakąś stronę internetową, również wysyła nagłówki w takiej samej formie do serwera, tyle że tym razem zamiast treści strony albo nie ma nic, albo są jakieś dodatkowe dane, np przesyłane formularzem pliki.

Przypomnij sobie teraz, że ani format, ani formatex nie dodają na końcu stringa nowej linii, więc musisz ją dodać "ręcznie" poprzez właśnie ^r^n na końcu pierwszej i każdej następnej linii.

Jednak to nie wszystko... Nagłówki od treści żądania lub odpowiedzi zawsze musi oddzielać jedna pusta linia, dlatego ostatnia linia nagłówków posiada 2x ^r^n. Ta pusta linia musi się znaleźć tam nawet, gdy żądanie jest puste.
  • +
  • -
  • 2


#686865 [ROZWIĄZANE] Łączenie logevent'ów

Napisane przez grankee w 07.02.2015 14:34

Czegoś nie rozumiem, po co chcesz to łączyć, sam event All_Hostages_Rescued jest równoznaczny z CTs_Win, bo nie może być sytuacji, że Zakładnicy zostali ocaleni, a CT nie wygrywa. Analogiczne wydają się pozostałe pary.


  • +
  • -
  • 3


#686823 [ROZWIĄZANE] Zamykanie menu

Napisane przez GwynBleidD w 07.02.2015 03:42

Można nadpisać innym, np pustym menu.

I menu_destroy nie zamyka menu, usuwa ono tylko wszelkie dowiązania po stronie serwera - co skutkuje brakiem wykonania jakiejkolwiek akcji gdy gracz coś z menu wybierze.
  • +
  • -
  • 1


#686838 [ROZWIĄZANE] Zamykanie menu

Napisane przez Rivit w 07.02.2015 08:41

Przepraszam, że się wtrące.

A co z menu_cancel? Do czego ono służy?

I czy jeżeli nie zniszcze menu to ono będzie ciągle "aktywne" ?
  • +
  • -
  • 1