Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Łączenie logevent'ów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 TheDarkDez

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Nisko
Offline

Napisano 07.02.2015 13:36

To co w temacie.

 

Jak połączyć w pary te zdarzenia?:

Ten "CTs_Win" z "All_Hostages_Rescued",

"CTs_Win" z "Defused_The_Bomb",

"Terrorists_Win" z "Hostages_Not_Rescued"

 i "Terrorists_Win" z "Target_Bombed"

 

PS. Chodzi mi o numery parametrów, które mają być przeszukiwane.

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 07.02.2015 14:34

Czegoś nie rozumiem, po co chcesz to łączyć, sam event All_Hostages_Rescued jest równoznaczny z CTs_Win, bo nie może być sytuacji, że Zakładnicy zostali ocaleni, a CT nie wygrywa. Analogiczne wydają się pozostałe pary.


  • +
  • -
  • 3

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 07.02.2015 21:25

A co jeśli czas minie tym samym terroryści wygrają a po czasie jeszcze CT zdąży uratować hosty?


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 07.02.2015 21:33

A co jeśli czas minie tym samym terroryści wygrają a po czasie jeszcze CT zdąży uratować hosty?

Wygrywają terroryści, tak samo jak z podłożeniem bomby po czasie.

 

L 02/07/2015 - 22:04:04: [Untitled.amxx] Koniec rundy - TT wygralo dzięki temu, ze czas uplynal *** Czas upłynął, potem uratowałem hosty.
L 02/07/2015 - 22:04:58: [Untitled.amxx] Koniec Rundy - CT wygralo przez uratowanie hostow --- Uratowałem hosty.
L 02/07/2015 - 22:04:58: [Untitled.amxx] Koniec rundy - TT wygralo dzięki temu, ze czas uplynal --- Uratowałem hosty.
 

radim (08.02.2015 23:36):
Tak wiem. Tylko chciałem zaznaczyć i sprostować to co napisał grankee że nie zawsze All_Hostages_Rescued jest równoznaczny z CTs_Win chociażby w przypadku który podałem.

Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 07.02.2015 22:08

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 TheDarkDez

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Nisko
Offline

Napisano 07.02.2015 22:34

Wiem, wiem może to debilne i niepotrzebne, ale mam dwa powody dlaczego chcę się tego dowiedzieć.

 

Po 1. Chciałbym się tego nauczyć.

Po 2. Chcę mieć pewność że np. CT wygra poprzez uratowanie hostów.


  • +
  • -
  • 0

#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 07.02.2015 23:31

To nie możesz stworzyć sobie zwykłej zmiennej i w nowej rundzie ustawiać ją na 0, a przy wywolaniu Hostage_Rescued zmieniać na True? I teraz jeśli wywoła się CT_win, a zmienna dalej będzie równa 0, bbędzie to oznaczało, że CT wygrało poprzez ubicie TT
  • +
  • -
  • 0

#7 TheDarkDez

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Nisko
Offline

Napisano 08.02.2015 00:09

Chyba temat trochę odbiegł od tematu, bo chciałem dowiedzieć jak się łączy logeventy, a nie sprawdzać czy te połączone eventy mają sens.

 

^

||    Ja pierdykam masło maślane!


Użytkownik TheDarkDez edytował ten post 08.02.2015 00:30

  • +
  • -
  • 0

#8 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 08.02.2015 01:13

Sprawdź kto wygrał rundę i czy cele mapy ( paka wybuchła / hosty odprowadzone ) zostały wykonane. Jeżeli tak, no to znaczy, że tak.

np.

new bool: zmienna[2];

event_dzwieku_wygranej_tt
event_dzwieku_wygranej_ct
event_hostow // hosty uratowane

event_hostow()
zmienna[0] = true; // hosty uratowane
event_dzwieku_wygranej_ct()
zmienna[1] = true; // odtworzyl sie dzwiek wygranej CT

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#9 TheDarkDez

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Nisko
Offline

Napisano 08.02.2015 11:29

 

Sprawdź kto wygrał rundę i czy cele mapy ( paka wybuchła / hosty odprowadzone ) zostały wykonane. Jeżeli tak, no to znaczy, że tak.

np.

new bool: zmienna[2];

event_dzwieku_wygranej_tt
event_dzwieku_wygranej_ct
event_hostow // hosty uratowane

event_hostow()
zmienna[0] = true; // hosty uratowane
event_dzwieku_wygranej_ct()
zmienna[1] = true; // odtworzyl sie dzwiek wygranej CT

 

Dzięki, za to, ale dalej nie dowiedziałem się jak się łączy logeventy.


  • +
  • -
  • 0

#10 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Offline

Napisano 08.02.2015 13:43

Ale o co Ci chodzi? O te parametry w register_logevent? Można zarejestrować osobne logeventy ale spiąć je jedną funkcją.
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#11 TheDarkDez

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Nisko
Offline

Napisano 08.02.2015 15:34

Coś takiego:

register_logevent("logevent_ct_host_win", ?, "3=CTs_Win", "2=Defused_The_Bomb")

i co ja mam wpisać zamiast znaku zapytania.


  • +
  • -
  • 0

#12 TheDarkDez

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Nisko
Offline

Napisano 08.02.2015 23:47

Temat do zamknięcia, już się dowiedziałem jak to robić.


  • +
  • -
  • 0

#13 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 09.02.2015 09:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych