Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MruczeQ - zdjęcie

MruczeQ

Rejestracja: 18.09.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.01.2017 11:22
-----

#711055 Zombie Escape v2.2 EDIT

Napisane przez 4motion w 29.08.2015 19:03

Jako że jest bardzo mało serwerów typu Zombie Escape udostępniam wam paczke z mojego serwera, paczka nie została wykonana przeze mnie lecz edytowana i mój wkład w paczke to jakieś 30%. Nie licze na pochwały nie obchodzą mnie hejty ja tylko chce żeby dużo serwerów miało ten mod bo jest MEGA ! i idzie na nim duzo zarobić!

 

Moje edycje to:

 

-Zmiana silnika gry

-Dodanie pluginów

-Dodanie Vipa

-Dodanie Systemu diamentów

-Usunięcie reklam z silnika gry

 

Plugins

; PLUGINS BY 4motion

amxbans_core.amxx		;amxbans
amxbans_main.amxx debug		;amxbans

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer


; TUTAJ dopisuj samodzielnie zainstalowane pluginy:

zombie_escape_v2.2.amxx	; zombie ucieczka
vip.amxx		; vip
;vips_online.amxx	; vipy online
parachute.amxx		; spadochron
kontakt.amxx		; kontakt
statscfg.amxx		; statyczny ban
ad_block.amxx		; blokada reklam
ad_manager.amxx		; reklamy w sayu
admin_spec_esp.amxx	; wh admina
amx_ip.amxx		; ip ludzi w konsoli
;bb_ammopacks.amxx	; ammopacki
FrostNade.amxx		; granaty
ghw_weapon_replacement.amxx	;bronie
imessage.amxx		; wiadomosc
server_menu_v2.amxx	; serwer menu
stop_botom.amxx		; stop botom
;4fun.amxx
;drshop.amxx
;narkotyki.amxx
;unlimited_money.amxx
block_team_flash.amxx
;moneysystem.amxx
;shop.amxx
health_bar.amxx
admin_chat_colors.amxx
;nademodes.amxx
;podpalajacy.amxx
napalm_nades.amxx
cs_player_models_api.amxx
players_models.amxx
target_info.amxx
zglos.amxx
sklep_sms.amxx
;_________________________________________________________________________________________________________
;SYSTEM DIAMENTOW I pluginów ZWIAZANYCH Z DIAMENTAMI     ;Opisy:

system_diamentow_sklep.amxx debug      ;Caly system diamentow + sklep (JESLI WYLACZYC TO PONIZSZE PLUGINY NIE BEDA DZIALAC!)
menu_diamenty.amxx                        ;Glowne menu diamentow say /d lub /diamenty 
Hud_diamenty.amxx                           ;Wyswietla ilosc diamentow pod radarem
dodaj_diamenty.amxx                        ;Admin moze dodawac diamenty komenda w console
wypadajace_diamenty.amxx             ;Z martwego ciala wypadaja diamenty 
regeneracja_diamentow.amxx debug         ;Co 300sekund przegranych na servie kazdemu dodaje diamenty
gracze_diamenty.amxx                      ;Po wpisaniu w say /gracze wyswietla aktywnych graczy i pokazuje kto ile ma diamentow
;zakup_diamenty.amxx                       ;Mozliwosc wymiany dolarow na diament say /zakup
bank.amxx                                            ;Zabezpieczenie przed kradziezami say /bank

;admi_diamenty.amxx                        ;test


Cvary 



;///////////////////smoke zamrazajacy///////////////////

hns_fn_color "0 128 255" - kolor smugi za granatem, wybuchu, koloru ekranu podczas zamro�enia. Zmieni si� na nast�pnej mapie po zmianie cvara!
hns_fn_duration 7.0 - czas trwania zamro�enia w sekundach
hns_fn_delay 1.5 - czas do wybuchu granatu w sekundach
hns_fn_hitself 0 - 1 lub 0 - mo�liwo�� zamro�enia samego siebie
hns_fn_damage 100 - Zadawane obra�enia podczas wybuchu ka�demu zamro�onemu. ( je�li hitself = 1, to zada obra�enia te� samemu sobie )

;///////////////////he podpalajace///////////////////

napalm_on 1 Włącza/Wyłącza napalm
napalm_override 1 Jak włączone wszystkie Granaty He to napalm
napalm_price 1000 - Koszt napalmu (jeśli napalm_override wyłączony )
napalm_buyzone 0 Jeśli włączony gracz musi być w strefie kupowanie by kupić nade (jeśli napalm_override wyłączony)
napalm_radius 300 Promień działania napalmu
napalm_hitself 0 Jeśli włączone właściciel napalmu też dostaje od niego obrażenia
napalm_spread 1 - Gracze palący się mogą innych zapalić jak ci ich dotkną
napalm_duration 8 - Jak długo pali się napalm w sekundach
napalm_damage 20 - ile ogień zabiera obrażeń co 0.2 sekundy
napalm_cankill 1 - czy ogień może zabić ofiarę napalmu
napalm_slowdown 0.5 - Szybkość palenia się ognia wolno 0.1-0.9 szybko

//SYSTEM DIAMENTOW

db_host //ip bazy danych
db_user //nazwa uzytkownika
db_pass //haslo
db_database //nazwa bazy danych

jb_maxjp "3000" //maksymalna ilosc Diamentow
jb_tt "1" //+Diamentow za zabicie tt
jb_ct "2" //+Diamentow  za zabicie ct
jb_hs "1" //+Diamentow  za zabicie z headshotem
jb_zapis "2" //typ zapisu - 1 = sql, 2 = nvault
jb_hud "2" //0 - off, 1 - status, 2 - hud

//zglos

report_host "" // Host MySQL

report_user "" // Użytkownik MySQL

report_pass "" // Hasło MySQL

report_base "" // Baza MySQL

report_number_shout "3"

report_check_admin "0"

DOWNLOAD:

 

http://www28.zippysh...hwMc4/file.html


  • +
  • -
  • 14


#487930 Diablo Mod Core 1.1.0 PL

Napisane przez DarkGL w 07.12.2012 20:22

Diablo Mod Core 1.1.0 PL by DarkGL

Diablo Mod Core jest całkowicie nowym silnikiem Diablo Mod'a napisanym przezemnie jakiś czas temu ( dawno ^^ )

Dzięki zastosowaniu Forwardów i Natywów uzyskujemy łatwą możliwość rozbudowy moda bez zmian w głównym silnikiem
co przekłada się na możliwość łatwiejszej rozbudowy naszego serwera ( klas , itemów itp. )

Posiada on w sobie funkcje które nie są zaimplementowane w oryginalnej wersji diablomoda a które po prostu muszą być na serwerze DiabloMod

Co możemy znaleźć w silniku
  • Klasy i itemy to odzielne pluginy
  • System zarządzania renderem gracza
  • Nowy system zapisu sql
  • Dynamiczny zapis sql ( klasy mogą być dowolnie dodawane i usuwane )
  • Wbudowane anty kopiowanie leveli
  • Możliwość zapisu na steamid , nick , mieszane ( steamid dla steam i nick dla ns )
  • Prefixy w say
  • Większe możliwości konfiguracji
  • Poprawiony kod kuszy , granatów na ziemi i rzucanych nozy
  • Zestaw natywów i forwardów do rozbudowy moda
  • Wbudowany anty 0 HP Bug
  • Lista itemów
  • Kod jest znacznie lepszy od wersji diablo Micza
  • Dodatkowe opcje w menu rozdawania punktów
  • Informacje o awansie gracza w say
  • Poprawiony wygląd motd
  • Nowy system itemów
  • Wbudowana nowa wymiana itemami
  • Komendy na dawanie itemów i expa
  • Menu moda
  • Szybkie rozdawanie statystyk
  • Obsługa botów
  • Komenda /exp
  • Dwie nowe statystyki Pancerz i Szczescie
  • Event Diablo
  • System frakcji
  • Komendy /daj i /oddaj
  • Ustawianie nazwy gry
  • Zabezpieczenie przeciwko nabijaniu expa ( wymagana ilość graczy na serwerze ustawiane cvarem )
  • Krótkie komendy
  • Damage jest teraz modyfikowane w lepszy sposób niż poprzez event Damage
  • Wytrzymałość itemu
  • Event Diablo jest to tryb w którym wybierany jest jeden gracz i staje się on "Diablo" reszta graczy musi go zabić jeśli to się uda otrzymają oni dodatkowy exp. Oczywiście Diablo ma ułatwienia tzn. dużą ilość hp , fireballe , ma on też inny model
  • I jeszcze kilka innych rzeczy :)
Lista komend
Takie komendy jak
  • /czary
  • /skille
  • /exp
  • /menu
  • /wymiana
  • /wymien
  • /item
  • /przedmiot
  • /klasy
  • /klasa
  • /reset
  • /drop
  • /rune
  • /daj
  • /komendy
  • /event
Krótkie komendy
  • /k
  • /r
  • /d
  • /p
  • /i
  • /g
  • /ru
  • /w
  • /p
  • /h
  • /ko
  • /m
10_screenshots_2012-01-25_00005.jpg

Opisy klas
http://amxx.pl/topic...549-opisy-klas/

Jak napisałem wcześniej siłą tego moda jest możliwość konfiguracji więc teraz zajmiemy się tym

Najpierw konfiguracja w sma

#define HUD_TEXT ""
#define SQL_TABLE "diablo_nowe_klasy"
#define MAX_LEN_NAME 128
#define MAX_LEN_DESC 256
#define MAX_LEN_NAME_PLAYER 64
#define MAX_LEN_FRACTION 128
#define MAX 32
#define MAX_LEVEL 200
#define MAX_SKILL 100
#define BASE_SPEED 250.0
#define TASK_DEATH 100
#define TASK_RENDER 200
#define THROW_KNIFE_MODEL "models/diablomod/w_throwingknife.mdl"
#define THROW_KNIFE_CLASS "throwing_knife"
#define CLASS_NAME_CORSPE "fakeCorpse"
#define XBOW_ARROW "xbow_arrow"
#define TIME_HUD 1.0
#define GAME_DESCRIPTION "Diablo Mod"
#define ADMIN_FLAG_GIVE ADMIN_IMMUNITY
#define HELP_TASK_ID 91321
#define DIABLO_EVENT_SOUND "sound/diablo_taunt.mp3"
jest tego trochę ale najważniejsze dla nas to

HUD_TEXT
w którym ustawiamy czy jakiś tekst ma się wyświetlić nad hudem z informacjami gracza ( klasa etc. )
możemy tu dodać np. "Forum Serwera www.xyz.pl"

SQL_TABLE
Nazwa tabeli w sql

MAX
Ilość slotów dzięki tej opcji oszczędzimy pamięć serwerowi a i mod będzie działał lepiej

MAX_LEVEL
Maksymalny level

MAX_SKILL
Maksymalny poziom skilli ( umiejętności zręczność etc. )

ADMIN_FLAG_GIVE
Flaga którą musi mieć admin aby używać komend na dawanie Expa i Itemów

#define BOTY
//#define DEBUG
#define DEBUG_LOG "addons/amxmodx/logs/debug.log"
#define BOTY
zakomentuwujemy jeśli nie mamy botów na serwerze
usuwamy komentarz jeśli mamy ( komentarz czyli // )

#define DEBUG
Tryb debug dostajemy więcej informacji co aktualnie robi mod używane raczej tylko jeśli coś nie działa
jeśli wszystko jest ok lepiej to zakomentować

Możemy znaleźć jeszcze coś takiego

#define PREFIX_SAY "^x04[ DiabloMOD ]^x01"
jest to prefix jaki mają wiadomości wysyłane przez mod

Cvary
//sql
diablo_host host
diablo_user user
diablo_pass pass
diablo_db db
//typ zapisu 1 - nick 2 - steam id 3 - steamid lub nick zalezy czy gracz ma steam czy nie
diablo_save_type 3
//sredni level dla nowego gracza
diablo_avg 1
//ustawienia maga
flashlight_custom 1
flashlight_drain 1.0
flashlight_charge 0.5
flashlight_radius 8
flashlight_decay 90
//minimalna ilosc graczy aby dostawac exp
diablo_player_num 2
//ilosc dmg aby dostac 1 exp'a
diablo_dmg_exp 20
//xpbonus
diablo_xpbonus 5
/xpbonus2
diablo_xpbonus2 100
//ustawienia nekromanty czas odradzania
diablo_revival_time 3
//hp po ozywieniu ( + inteligencja wskrzeszajacego )
diablo_revival_health 25
//minimalny dystans od zwlok
diablo_revival_distance 70.0
//szybkosc rzuconego noza
diablo_knife_speed 1000
//dmg zadawane przez rzucony noz
diablo_knife 80.0
//dmg strzaly z kuszy
diablo_arrow 120.0
//mnoznik dla inteligencji przy obliczaniu dmg
diablo_arrow_multi 2.0
//szybkosc strzaly z kuszy
diablo_arrow_speed 1500
//ilosc wytrzymalosci itemu zabieranej przy zginieciu
diablo_durability 10
//koszt expa w rune
diablo_exp_price 14500
//koszt losowego przedmiotu w rune
diablo_random_price 9000
//koszt ulepszenia w rune
diablo_upgrade_price 5000
//koszt w /daj
diablo_price_daj 5000
//event on/off
diablo_event 1
//ilosc wymaganych dropow
diablo_drop_need 100
//hp diablo ( mnozone przez ilosc graczy )
diablo_diablo_hp 1000
//ilosc xp rozdzielane na tych ktozy zabija diablo
diablo_event_exp 10000
//kamera przy diablo 1 - widok zza plecow
diablo_camera 1
//ilosc punktow do rozdania za lvl
diablo_points 2
//ile hp za jeden punkt sily
diablo_strength_power 2
//ile reduckji za jeden punkt zrecznosci
diablo_reduce_power 0.03
//Miejsce wyświetlania informacji o klasie itemie etc. 0 - standardowy lewy dolny róg 1 - informacja hud ( podobnie jak w cod mod )
diablo_hud_mode 1
Cvary ustawiamy w pliku diablomod.cfg

Komendy admina
  • amx_giveexp - daje exp graczowi Użycie amx_giveexp <nick> <ile>
  • amx_giveitem - daje item graczowi Użycie amx_giveitem <nick> <iditemu>
Komendy techniczne
  • diablomod_version - zwraca używana wersję diablomoda
Opis komend
  • /klasy - otwiera listę klas
  • /klasa - otwiera menu klas do wyboru
  • /reset - resetuje rozdane punkty umiejętności
  • /drop - wyrzuca aktualnie posiadany przedmiot
  • /item - opis aktualnie posiadanego przedmiotu
  • /przedmiot - takie samo działanie jak /item
  • /gracze - lista graczy wraz z ich levelami i klasami
  • /czary - twoje statystyki
  • /skille - tak jak /czary
  • /rune - menu gdzie można kupić różne rzeczy
  • /wymiana - wymiana itemami
  • /wymien - tak jak /wymiana
  • /daj - oddaj item za kasę
  • /pomoc - krotka notatka o modzie
  • /komendy - ta lista
  • /exp - informacje o stanie twojego expa
  • /menu - menu moda
  • diablomod_version - wersja diablomoda używana na serwerze
Najważniejsza zmiana to umieszczenie item i klas w odzielnnych pluginach nowe pluginy dopisujemy do plugins-diablomod.ini w folderze configs
Jeżeli ktoś jest zainteresowany tworzeniem nowych itemów , klas lub dodatków radzę zapoznać się z dostepnymi sma i plikiem diablo_nowe.inc gdzie znajdziecie opis natywów i forwardów.

Natywy
  • rejestruje klase
    diablo_register_class(const szNazwa[],const iHealth,const szOpis[] = "" , iFlags = FLAG_ALL , const szFraction[] = "");
  • zwraca klase gracza
    diablo_get_user_class(id);
  • nazwe klasy pobiera
    diablo_get_class_name(classID , Return[] , len);
  • zwraca level
    diablo_get_user_level(id);
  • zwraca exp
    diablo_get_user_exp(id);
  • zwraca points
    diablo_get_user_points(id);
  • zwraca punkty agi
    diablo_get_user_agi(id);
  • zwraca punkty str
    diablo_get_user_str(id);
  • zwraca punkty dex
    diablo_get_user_dex(id);
  • zwraca punkty int
    diablo_get_user_int(id);
  • czy klasa gracza to klasa z tego pluginu
    diablo_is_class_from(id);
  • ustawia rendering graczowi
    diablo_set_user_render(id, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 , Float:fTime = 0.0 )
  • diablo_add_extra_str( id , iIle );
  • diablo_add_extra_int( id , iIle );
  • diablo_add_extra_agi( id , iIle );
  • diablo_add_extra_dex( id , iIle );
  • czy ma taka klase
    diablo_is_this_class(id,szClass[]);
  • dodawanie speed graczowi
    diablo_set_speed(id,Float:fAmount);
  • ustawianie speed
    diablo_add_speed(id,Float:fAmount);
  • pobranie speed
    Float:diablo_get_speed(id)
  • pobranie dodatkowe speed
    Float:diablo_get_speed_extra(id);
  • diablo_reset_speed( id );
  • zadanie dmg
    diablo_damage(iVictim,iKiller,Float:fDamage,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zabij
    diablo_kill(iVictim,iKiller,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zadanie dmg w zasiegu
    diablo_create_explode(iKiller,Float:fOrigin[3],Float:fDamage,Float:fDist,bool:bExplode);
  • dodaje hp
    diablo_add_hp(id,iHp);
  • czy jest freezetime
    diablo_is_freezetime();
  • uruchom write hud
    diablo_write_hud_(id);
  • diablo_get_xpbonus();
  • diablo_get_xpbonus2();
  • daje xp
    diablo_add_xp(id,ile);
  • zabiera xp
    diablo_take_xp(id,ile);
  • dodaje noze
    diablo_add_knife(id,iIle);
  • diablo_set_user_grav(id,Float:fGrav);
  • diablo_add_user_grav(id,Float:fGrav);
  • Float:diablo_get_user_grav(id)
  • diablo_reset_grav( id );
  • diablo_give_user_trap(id,bool:give = true);
  • diablo_give_user_bow(id,bool:give = true);
  • diablo_show_hudmsg( id , Float:fTime , const szMessage[] , any:... );
  • diablo_render_cancel( id );
  • diablo_display_icon( id , enable , szNameIcon[] , red , green , blue );
  • diablo_display_fade( id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha );
  • diablo_give_xp( id , ile );
  • diablo_add_max_hp( id , ile );
  • diablo_register_item( Name[] , durability = 250 );
  • diablo_screen_shake( id , amplitude , duration , frequency );
  • diablo_set_max_hp( id , ile );
  • diablo_get_max_hp( id );
Forwardy
  • gdy klasa zostanie wybrana
    diablo_class_enabled(id);
  • gdy klasa zostanie zmieniona
    diablo_class_disabled(id);
  • przy zmianie broni
    diablo_weapon_deploy(id,wpnID,weaponEnt);
  • czyszczenie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_clean_data(id);
  • ustawianie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_set_data(id);
  • prethink gracza
    diablo_preThink(id);
  • diablo_preThinkItem(id);
  • posthink gracza
    diablo_postThink(id);
  • podczas zmiany renderu wysylany do wszystkich pluginów
    diablo_render_change(id);
  • zwracasz czas call cast 0.0 powoduje zatrzymanie
    Float:diablo_cast_time(id,Float:standardTime );
  • call cast wykonany niech plugin dziala
    diablo_call_cast(id);
  • ustawiania speed
    diablo_speed_change(id);
  • przy spaawnie klasy
    diablo_class_spawned(id);
  • przy zabiciu klasy
    diablo_class_killed(id);
  • przy exp killu zwracaj 0 jak nic nie robisz
    diablo_kill_xp(id,iIle);
  • przy exp damage 0 jak nic nie robisz
    diablo_exp_damage(id,iIle);
  • przy uzyciu skillu klasy
    diablo_class_skill_used(id);
  • when cast stop can return diablo_stop
    diablo_cast_stop(id);
  • can move when cast
    diablo_cast_move(id);
  • write hud
    diablo_hud_write(id,szMessage[],iLen);
  • damage
    diablo_damage_taken_post(iKiller,iVictim,iDamage);
  • diablo_damage_taken_pre(iKiller , iVictim , &Float:fDamage );
  • zmiana damage klasy dostaje
    diablo_damage_class_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • zmiana damage klasy zadaje
    diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • gracz zespawnowany
    diablo_player_spawned(id);
  • diablo_user_change_class( id , class )
  • diablo_death(iKiller , killerClass , iVictim , victimClass );
  • diablo_item_give( id , szRet[] , iLen );
  • diablo_item_reset( id );
  • diablo_item_drop( id );
  • diablo_item_info( id , szMessage[] , iLen , bool:bList );
  • diablo_upgrade_item( id );
  • diablo_item_set_data( id );
  • diablo_damage_item_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_damage_item_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_item_skill_used( id );
  • diablo_item_player_spawned( id );
  • gravity zmieniona
    diablo_grav_change(id);
  • diablo_new_round();
  • wymiana itemami
    diablo_copy_item( iFrom , iTo );
W paczce znajdziemy też dwa dodatkowe pluginy ( znajdują się one w folderze dodatki )
  • Diablo Questy
  • Exp od godzinny
Działają one tak samo jak te opublikowane już na forum więc nie będę się rozpisywał o konfiguracji

Instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików z paczki na serwer

Jeżeli doceniasz ilość pracy włożoną w ten mod nie usuwaj drobnej informacji o autorze wyświetlanej graczowi , dla osób które chcą to ukryć podpowiadam linijka 4719
Zapraszam też na DarkGL Blog | Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping oraz Kanał użytkownika GitzZz14 - YouTube ewentualnie DarkGL3 - YouTube ;)

TutorialeZałączony plik  Diablo Mod Core.rar   6,91 MB  4202 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 87


#728117 COD MOD KLASA

Napisane przez HadesSoul w 10.07.2016 14:11

Jak kolega napisał wyżej aby klasa działa poprawnie trzeba wgrać mocmedyka bo inaczej nie będzie ci czytaj spójności klasy 

 

Tu masz linka jak to wygląda i tam masz kalse i  moc 

 

https://amxx.pl/topi...anie-do-medyka/


  • +
  • -
  • 1


#728115 COD MOD KLASA

Napisane przez NNK w 10.07.2016 09:46

Co do klasy - moze dlatego nie dziala ze nie masz tego pluginu :

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#727683 Problem z pluginem cod

Napisane przez NNK w 26.06.2016 21:53

Sluchaj prosta sprawa, majac te wszystkie funkcje w hudmessage w srodku miales adres,

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp: %i | %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[Cod EvolutioN [501]|[Nocny Exp]|[Twoja-Strona.pl]^n[Item : %s]|[Zdrowie : %i]|[Monety : %i]^n[Wytrzymalosc Itemu : %i]|[Godzina : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, cod_get_user_coins(id), cod_get_perk_durability(id), Time);

 Noi chodzi o to ze raz ten adres jest za dlugi a dwa musisz go dawac na koniec hudu gdyz tak jak np do klasy jest potem , nazwy_klas[klasa_gracza[id]] tak do nazwy forum nie ma i przestawia sie kolejnosc. Dalem na koniec skrocilem nazwe i jest bez najmniejszego provlemu. Trzymaj sma, zmien sobie nazwe forum i skompiluj

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0


#726224 problem z vipem

Napisane przez LulzSec. w 15.05.2016 12:13

Zrobiłem sobie vipa w generatorze i nie działa.. powoduje crash serwera... 

A dokładnie? Jakieś logi/errory?


  • +
  • -
  • 1


#726233 problem z vipem

Napisane przez NacpanyKsiaze w 15.05.2016 16:09

Sprawdzałeś czy po wyłączeniu plugina na VIP'a crashe nadal wystepują?

Error logi nie wskazują na VIP o ile są w ogóle kompletne.


  • +
  • -
  • 1


#726003 problem z klasą premium

Napisane przez Robiin w 10.05.2016 17:55

Po wypowiedzi wnioskuję, że próbowałeś coś wykombinować, ale Ci nie wyszło, dlatego nie dam gotowca, ale tipa ;>

 

 

https://amxx.pl/topi...zombie-premium/


  • +
  • -
  • 1


#726007 problem z klasą premium

Napisane przez NEQU# w 10.05.2016 18:31

Sprawdź, jeżeli nie zadziała to wrzuć includy od zombie moda.

 

Załączony plik  banchee premium.sma   10,77 KB  83 Ilość pobrań
  banchee premium.amxx


  • +
  • -
  • 1


#444224 Jak zrobić klasę zombie (premium)

Napisane przez ELOS w 10.08.2012 22:31

Modyfikacja: Zombie Plaque 4.3

Nazwa Modyfikacji: Premium Klasa Zombi

Stan: Testowany

Autor: [AvP] ELOS


Pliki do edycji
  • zombieplague.inc - edycja natywu
  • zombie_plague40.sma - edycja kodu
  • zp_zclasses40.sma && Własne Klasy Zombie - edycja natywu rejestrującego klasę zombi oraz dopisanie kodu.
Inne informacje:
Temat został napisany do działu ZombieMod.

W tym temacie dowiecie się jak dodać klasę zombie na daną flagę. Dołączam do tego poradnik na 2 sposoby wyglądu klasy premium.

zombie_plague40.sma


Zaczynając od początku, powinniśmy stworzyć zmienne na których będziemy pracować.

Za
new Array:g_zclass_kb // knockback
dodajemy zmienną która będzie przetwarzać naszą flagę w natywie
new Array:g_zclass_flags // flaga

Następną częścią naszej modyfikacji jest edycja natywu w naszym silniku
a więc zamieniamy
public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)
na nasz nowy natyw
public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback, flags)
następnie przechodzimy do plugin_precache
gdzie za
g_zclass_kb = ArrayCreate(1, 1)
dodajemy
g_zclass_flags = ArrayCreate(1, 1)
Następnym krokiem będzie edycja
public native_register_zombie_class
za
Float:knockback
musimy dodać
, flags
a więc nasz kod wygląda tak
public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback, flags)
Gdy edytowaliśmy już funkcje naszego publica należy edytować go w zawartości a więc w publicu
native_register_zombie_class
za
ArrayPushCell(g_zclass_kb, knockback)
należy dodać
ArrayPushCell(g_zclass_flags, flags)

Edycje silnika mam już prawie skończoną pozostaje nam edycja kodu odpowiadającego za wyświetlanie naszej klasy

a więc przechodzimy do
show_menu_zclass(id)
oraz do
static menuid, menu[128], class, buffer[32], buffer2[32]
dodajemy
, flaga
a więc ma wyglądać to tak
static menuid, menu[128], class, buffer[32], buffer2[32], flaga
Za
ArrayGetString(g_zclass_info, class, buffer2, charsmax(buffer2))
dodajemy
flaga = ArrayGetCell(g_zclass_flags, class)
edytujemy
menu_additem(menuid, menu, buffer)
na
menu_additem(menuid, menu, buffer, flaga)
Jeżeli chcesz aby był widoczny napis (Premium) naciśnij Spoiler
Spoiler

zombieplague.inc

.

A więc przejdźmy do edycji pliku inc.
Szukamy oraz
native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)
za
Float:knockback
dodajemy
, flags
Kod ma wyglądać tak
native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback, flags)

Funkcje mamy już gotową pozostaje nam edytować nasze klasy Zombie.

zp_zclasses40.sma && Własne Klasy Zombie


Pozostaje nam edycją zp_zclasses40 oraz naszym własnych klas zombie powinniśmy edytować również klasy które nie posiadają premium w innym wypadku klasy nie będą działać a w przypadku zp_zclasses40 nie będzie działał nasz zombie mod.

W każdej klasie za
const Float:zclass_knockback = 1.0 // knockback
należy dodać (gdy chcemy premium)
const zclass_flags = NASZA_FLAGA
w przypadku zwykłych klas
const zclass_flags = 0
następnie trzeba edytować naszą rejestracje natywu a więc do każdego
zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
trzeba dodać
, flags
Wygląda to tak
zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback, zclass_flags)

Mam nadzieje że modyfikacja wam się spodobała włożyłem w nią trochę mojego czasu a w poradniku starałem się opisać wszystko dokładnie.


Gdy powstanie dział ZombieMod moderatora proszę o przeniesienie.
  • +
  • -
  • 8


#725773 Tesla

Napisane przez Robiin w 04.05.2016 17:23

g_effect_time = register_cvar("zp_zclass_eb_effecttime", "5.0")

tak przypuszczam, że to odpowiada za efekt paraliżu, a to:

g_surv_effect_time = register_cvar("zp_zclass_eb_surveffecttime", "0.1") 

odpowiada za to samo, tylko że w przypadku survivora.


  • +
  • -
  • 1


#725692 Tesla

Napisane przez Robiin w 03.05.2016 10:27

Sma daj ;P


  • +
  • -
  • 1


#725709 Tesla

Napisane przez Robiin w 03.05.2016 16:29

gCvarDamageMultiplier = register_cvar( "zp_iron_dmg_multiplier", "0.60" )

  • +
  • -
  • 1


#684276 jak zmienić ustawienia banowania czyli czas itd

Napisane przez Faceto w 22.01.2015 18:26

czyli chcesz zeby byly inne czasy tylko??

 

np 30 60 160 min??

 

to zmienia sie w pliku amxx.cfg (cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg)

 

znajdz ta linijke :

 

// Ban times for the main ban menu (amx_banmenu)
// Use 0 for permanent ban
// Default values: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60

 

 

czas dodaj w default values i amx_plmenu_bantimes

 

np. 120 200 itd.

 

 

 


  • +
  • -
  • 1


#669957 Szukam pluginu który dodaje spadochron na serwerze

Napisane przez XXL w 12.11.2014 16:32

http://amxx.pl/topic...hron-parachute/

 

http://amxx.pl/topic...on-by-hredzone/


  • +
  • -
  • 1