1: Wiec zaczynamy na poczatek menu.
Spoiler
2: Teraz zmiany ulatwiajace nam edycje kodu ogranicza sie to w zasadzie do uzycia funkcji sizeof
a) Szukamy funkcji
i w niej zamieniamycreate_klass(id)
for(new i=1;i<9;i++)na
for(new i=1;i<sizeof(race_heal);i++)uzylem race_heal dlatego ze jest to tablica jednowymiarowa i majaca tyle elementow ile mamy klas (nie mialem czasu sprawdzic jak dziala sizeof na wielowymiarowych)

LoadAVG()
c) teraz podmieniamy funkcje
select_class_query(id) i select_class_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
na
Spoiler
3. W zasadzie mozemy na tym poprzestac ale chcac jeszcze bardziej ulatwic dodawanie klas mozemy zamienic
new player_class_lvl[33][9]na
new player_class_lvl[33][33]oraz
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}na
new srv_avg[33]
wiem ze to troche nieoptymalne wiec mozna ten etap opuscic jesli jednak chcemy kontynuowac to do plugin_init dodajemy
for(new i=0;i<sizeof(race_heal);i++) srv_avg[i]=1
i to by bylo wszystko trzeba pamietac ze po dodaniu klas potrzebny reset tabeli
zeby dodac klase dodajemy nazwe klasy po przecinku do
new Race[][] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }//zmienione zakresy tablic na [][]oraz do
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }// bez ""i dodajemy hp startowe
new race_heal[] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }
EDIT
w zalaczniku daje gotowe sma.