Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Szyfrant - zdjęcie

Szyfrant

Rejestracja: 31.03.2009
Aktualnie: Przegląda temat Organizacja AMXX.pl na GitHub
Poza forum Ostatnio: 02.07.2020 21:39
****-

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Zapis Nvault ZapiszDane(id) - CoDMoD Stary

01.05.2014 18:02

Wszystkie publicki niżej wymienione prowadzą do ZapiszDane(id)
 

L 05/01/2014 - 12:13:09: [AMXX] Run time error 3: stack error
L 05/01/2014 - 12:13:09: [AMXX] [0] Untitled.sma::ZapiszDane (line 4594)
L 05/01/2014 - 12:13:09: [AMXX] [1] Untitled.sma::SprawdzPoziom (line 4866)
L 05/01/2014 - 12:13:09: [AMXX] [2] Untitled.sma::Eksploduj (line 8339)
L 05/01/2014 - 12:13:09: [AMXX] [3] Untitled.sma::Death (line 3020)

 



 

public ZapiszDane(id)
{
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
    formatex(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], gGrawitacja[id], gNiewi[id], gZdolnosc[id], refleks_gracza[id], critic_gracza[id]);
    nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
    
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
    formatex(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], gGrawitacja[id], gNiewi[id], gZdolnosc[id], refleks_gracza[id], critic_gracza[id]);
    nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
    
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    
    new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], grawitacjagracza[32], niewigracza[32], zdolnosc[32], refleksgracza[32], criticgracza[32];
    
    parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, grawitacjagracza, 31, niewigracza, 31, zdolnosc, 31, refleksgracza, 31, criticgracza, 31);
    
    doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
    poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
    inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
    zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
    wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
    kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
    gGrawitacja[id] = str_to_num(grawitacjagracza);
    gNiewi[id] = str_to_num(niewigracza);
    gZdolnosc[id] = str_to_num(zdolnosc);
    refleks_gracza[id] = str_to_num(refleksgracza);
    critic_gracza[id] = str_to_num(criticgracza);
    punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-gGrawitacja[id]-gNiewi[id]-gZdolnosc[id]-refleks_gracza[id]-critic_gracza[id];
} 

Zwykłe zwiększenie tablicy wystarczy?

Tabelka serwerów - nieprawidłowo wyswietane procenty

08.01.2014 14:22

Posiadam modyfikację http://forum.invisio...33-server-list/

 

E tabelce serwerów procenty wyświetlają się nieprawidłowo a mianowicie zawsze jest 0%

 

Oto kawałek kodu:

			while( $row = $this->DB->fetch() )
			{
				$data = $row;
				$data['percent'] = round($data['players_num']*100/$data['players_max'], 2);
				$data['players'] = json_decode($data['players'],1);
				/*if($data['players']['time']>0) { $data['players']['czas'] = sec2hms($data['players']['time']);}
				else if($data['players']['sec']>0) { $data['players']['czas'] = sec2hms($data['players']['sec']);}
				else { $data['players']['czas'] = '--';}*/
				if(!empty($data['players']['0']['time']) || !empty($data['players']['1']['time'])) {$game_server = true;}
			
			}

Pozdrawiam.