To zapytam się Ciebie.Skoro problem nie występował na nowszych binarkach to dlaczego przerzuciłeś się na stare?
Po to są właśnie aktualizowane te pliki, by wyeliminować jak najwięcej błędów wynikających chociażby z samego silnika gry HLDS.
Ponieważ na binarkach z ery SteamCMD orpheu nie trybi tak jak powinno (głównie mam na myśli struktury AirAccelerate).
Edytowałem Twój post i wstawiłem numery linii, dla 1 bloku kodu wygląda to tak:
[ code=auto:363 ]printInfo(id, const szInfo[], ...){
Wystarczy zamiast 0 wpisać numer linii od którego ma się zaczynać numeracja, w tym przypadku 363. Czytelność znacznie poprawia i umożliwia innym odniesienie się do sąsiadujących linii w łatwy sposób. Proszę na przyszłość używać.
Co do błędu, podaj z pliku lang frazę RUNNING_TIME.
RUNNING_TIME = Your time