Super, za tak sprawnie i szybko przeprowadzone śledztwo łap tu zdjęcie banana.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez sharkowy
w 11.04.2015 19:49
Napisane przez Puchate
w 09.09.2014 22:42
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Sn!ff3r" #define DMG_GENERIC 0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeHealth, "player", "client_TakeHealth") } public client_TakeHealth(id, damagebits) { if(!(damagebits & DMG_GENERIC)) return }
Napisane przez Wielkie Jol
w 03.09.2014 18:39
Napisane przez DarkGL
w 04.09.2014 11:31
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; Valve Half-Life/0; ) AppleWebKit/534.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/18.0.989.0 Safari/535.11
alert( 'Napis' )
alert( '' )
confirm( 'test' )
//var printOut = window.open("http://www.google.com","_blank", 'height=200, width=200'); //var printOut = window.open("http&://www.google.com","_parent", 'height=200, width=200'); //var printOut = window.open("http&://www.google.com","_self", 'height=200, width=200'); //var printOut = window.open("http&://www.google.com","_top", 'height=200, width=200'); //var printOut = window.open("http&:///www.google.com","asd", 'height=200, width=200'); //var printOut = window.open("http&://www.google.com","_blank", 'fullscreen=1');Niestety przesuwanie itp. nie działa
printOut.moveTo(500, 100); printOut.focus();_blank daje ciekawy efekt w postaci nowego okna
fullscreen=1nie działało ale już ustawianie height i width tak
document.locationnp.
<meta http-equiv="refresh" content="0;url=http://google.pl?test=1/">lub iframe
<script src="//code.jquery.com/jquery-1.11.0.min.js"></script>
#include #include #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd( "say /testMotd" , "testMotd" ); } public testMotd( id ){ show_motd( id , "testMotdJavascript.txt" , "Testowy motd" ); }Wszystkie ustawienia pokazane w tym wpisie mogą dać inne efekty na innych komputerach.
Napisane przez DarkGL
w 03.09.2014 12:47
Jest to prosty plugin którego zadaniem jest wyświetlanie o możliwości ( oraz typie ) podniesienia broni poprzez użycie klawisza włączania/wyłączania latarki. Ze względu na niemożliwość odczytania klawisza do którego jest przypisana komenda „impulse 100″ w kodzie pluginu zapisałem klawisz F na stałe jak klawisz do podniesienia broni.
http://darkgl.amxx.p...dnym-klawiszem/
Jak to wygląda w grze
Na czym się wzorowałem
Download
pressToPickup.sma 4,11 KB 289 Ilość pobrań
pressToPickup.amxx
Napisane przez Rivit
w 27.08.2014 20:25
Napisane przez speedkill
w 27.08.2014 20:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_ClientKill, "PlayerKill"); } public PlayerKill(id){ if(is_user_alive(id)){ client_print(id, 3, "Nie ma tak latwo ;)"); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }