Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ahm137 - zdjęcie

ahm137

Rejestracja: 27.08.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.12.2016 22:09
-----

#697005 Rozjaśnienie DarkQ - Hitu "GO:MOD"

Napisane przez sharkowy w 11.04.2015 19:49

Super, za tak sprawnie i szybko przeprowadzone śledztwo łap tu zdjęcie banana.

 

banan-1.jpg


  • +
  • -
  • 12


#662922 [ROZWIĄZANE] Jak przechwycic zadawane obrażenia przez tigger_hurt

Napisane przez Puchate w 09.09.2014 22:42

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define DMG_GENERIC 0

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_TakeHealth, "player", "client_TakeHealth")
}

public client_TakeHealth(id, damagebits) {
	
	if(!(damagebits & DMG_GENERIC))
		return
	
	
	
}

  • +
  • -
  • 1


#662012 [FILM] Uważaj komu zajeżdżasz drogę! Może to Cię drogo kosztować!

Napisane przez Wielkie Jol w 03.09.2014 18:39

Dawno się tak nie uśmiałem oglądając filmik xD akcja od 30 sekundy xD Rosja to stan umysłu

 


  • +
  • -
  • 7


#662061 Wykorzystanie JavaScript w motd na steam – lokalizacja gry , dostęp do plików

Napisane przez DarkGL w 04.09.2014 11:31

http://darkgl.amxx.pl/index.php/2014/09/04/wykorzystanie-javascript-w-motd-na-steam/

W jednej z aktualizacji CS 1.6 zmienione przeglądarkę używana w okienku motd ( widżet Internet Explorera ) na dużo nowocześniejszą.
Obsługującą Javascript , daje nam to kilka ciekawych możliwości.

Sama przeglądarka posługuje się takim user agentem

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; Valve Half-Life/0; ) AppleWebKit/534.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/18.0.989.0 Safari/535.11
10_screenshots_2014-09-03_00010

User agent może być inny na innych komputerach.

Jednak widać ze gra korzysta tutaj z najnowszej wersji Chrome i Silnika WebKit co daje nam dostęp do JS i HTML5 ;).

Używając alert z javascript możemy uzyskać daw ciekawe efekty
Kiedy alert jest wyświetlany wraz z jakąś treścią np.
alert( 'Napis' )
10_screenshots_2014-09-03_00003

jednak użycie alert z pustym ciągiem znaków daje jeszcze ciekawszy efekt

alert( '' )
Untitled1231231312

Warto zauważyć że jest to osobne okno nie połączone z oknem cs'a które łapie focus i staje się aktywnym aktualnie oknem , w przeciwieństwie do alert z ciągiem znaków gdzie okno alertu jest wbudowane w gui gry.

I jeszcze confirm
confirm( 'test' )
10_screenshots_2014-09-03_00004

prompt nie udało mi się uruchomić

http://www.w3schools.com/js/js_popup.asp

warto zauważyć że wykorzystując alert możemy zmusić gracza do nie zamykania okna motd , po prostu trzeba wyświetlać ciągle alert za każdym razem kiedy gracz go zamknie , kiedy alert jest wyświetlany nie można zamknąć okna motd przyciskiem OK dopóki box alerta jest widoczny.

HTML5 oraz Javascript posiada w sobie możliwości obsługi plików ( odczytywanie itp. ) tak zwany file api ( http://www.html5rocks.com/en/tutorials/file/dndfiles/ ).

Niestety mimo że Javascript posiada w sobie obiekty

  • window.File

  • window.FileReader

  • window.FileList

  • window.Blob



To dodanie takiego kodu html


powoduje taki efekt

10_screenshots_2014-09-03_00011

dlatego nie możemy wybrać pliku do wczytania , warto zauważyć ze przy próbie wybrania pliku CS zaczynał dziwnie się zachowywać i musiałem restartować całego steam'a.

Javascript pozwala na otwieranie nowy okien/kart poprzez window.open( http://www.w3schools.com/jsref/met_win_open.asp ) i to akurat działa co daje ciekawe efekty ;).

Kilka testowanych przeze mnie ustawień ( komentarze są specjalnie )
//var printOut = window.open("http://www.google.com","_blank", 'height=200, width=200');
			
//var printOut = window.open("http&://www.google.com","_parent", 'height=200, width=200');
			
//var printOut = window.open("http&://www.google.com","_self", 'height=200, width=200');
			
//var printOut = window.open("http&://www.google.com","_top", 'height=200, width=200');
			
//var printOut = window.open("http&:///www.google.com","asd", 'height=200, width=200');
			
//var printOut = window.open("http&://www.google.com","_blank", 'fullscreen=1');
Niestety przesuwanie itp. nie działa
printOut.moveTo(500, 100);
printOut.focus();
_blank daje ciekawy efekt w postaci nowego okna
10_screenshots_2014-09-03_00008
motd można wtedy zamknąć a okno zostaje
10_screenshots_2014-09-03_00006

10_screenshots_2014-09-03_00005

_parent , _self , _top i własna nazwa odswieża po prostu strone w standardowym miejscu w motd

10_screenshots_2014-09-03_00007

fullscreen=1
nie działało ale już ustawianie height i width tak

Wykorzystując Javascript możemy też odczytać gdzie na dyskuj znajduje się jego folder gry poprzez
document.location
np.
2014-09-04_00001

Możemy też wysłać tą wartość do np. skryptu php przez otworzenie nowej karty sposobem wyżej( window.open ) z odpowiednimi parametrami GET.

Lub możemy użyć
<meta http-equiv="refresh" content="0;url=http://google.pl?test=1/">
lub iframe



Dzięki dostępowi Javascript możemy też ładować JQuery
np.
<script src="//code.jquery.com/jquery-1.11.0.min.js"></script>


Niestety zapytania ajax nie działają.
Plugin którego używałem do testowania był bardzo prosty.
#include 
#include 

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd( "say /testMotd" , "testMotd" );
}

public testMotd( id ){
	show_motd( id , "testMotdJavascript.txt" , "Testowy motd" );
}

Wszystkie ustawienia pokazane w tym wpisie mogą dać inne efekty na innych komputerach.

  • +
  • -
  • 7


#661933 Press To Pickup – Podnoszenie broni jednym klawiszem

Napisane przez DarkGL w 03.09.2014 12:47

Jest to prosty plugin którego zadaniem jest wyświetlanie o możliwości ( oraz typie ) podniesienia broni poprzez użycie klawisza włączania/wyłączania latarki. Ze względu na niemożliwość odczytania klawisza do którego jest przypisana komenda „impulse 100″ w kodzie pluginu zapisałem klawisz F na stałe jak klawisz do podniesienia broni.

 

http://darkgl.amxx.p...dnym-klawiszem/

 

Jak to wygląda w grze

2014-09-03_00001.jpg

2014-09-03_00002.jpg

 

Na czym się wzorowałem

CoDWaW-2012-09-09-22-38-04-25.png

 

Download

Załączony plik  pressToPickup.sma   4,11 KB  289 Ilość pobrań
  pressToPickup.amxx


  • +
  • -
  • 9


#660605 [ROZWIĄZANE] Komenda kill

Napisane przez Rivit w 27.08.2014 20:25

https://forums.allie...ead.php?t=71212

To łapie komende kill.
  • +
  • -
  • 1


#660603 [ROZWIĄZANE] Komenda kill

Napisane przez speedkill w 27.08.2014 20:24

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_forward(FM_ClientKill, "PlayerKill");
}

public PlayerKill(id){
	if(is_user_alive(id)){
		client_print(id, 3, "Nie ma tak latwo ;)");
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 3