Witam, mam pytanko.
Co może być przyczyną tego, że wszystkie pluginy na serwerze normalnie działają, a główny silnik nie?
Używam silnika Cypisa 1.0.6a - serwer świeżo po reinstalacji.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 




 
						
					
				 Mężczyzna
 Mężczyzna
		
	
		
	
		
Kalyente nie posiada znajomych
07.02.2015 14:47
Witam, mam pytanko.
Co może być przyczyną tego, że wszystkie pluginy na serwerze normalnie działają, a główny silnik nie?
Używam silnika Cypisa 1.0.6a - serwer świeżo po reinstalacji.
05.02.2015 15:52
http://amxx.pl/topic...ów-innych-osób/
Czy można przerobić ten plugin tak żeby tylko CT miało wyciszone strzały?
Jeśli tak to proszę o pomoc 
01.02.2015 07:46
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
register_plugin("Ozywianie graczy", "1.0", "naXe")
register_clcmd("amx_ozyw", "OzywMenu")
}
public OzywMenu(id) {
if(!is_user_connected(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)) return 1
new nick[64], menu = menu_create("Wybierz gracza do ozywienia", "HandleOzywMenu")
for(new i = 1; i <= 32; i++) {
if(is_user_alive(i) || i == id) continue
new num[3]
get_user_name(i, nick, 63)
num_to_str(i, num, 2)
menu_additem(menu, nick, num)
}
menu_setprop(menu, 2, "Poprzednia strona")
menu_setprop(menu, 3, "Nastepna strona")
menu_setprop(menu, 4, "Wyjdz")
menu_display(id, menu)
return 1
}
public HandleOzywMenu(id, menu, item) {
if(item == -3) return
new data[3], acces, kogo
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, _, _, kogo)
kogo = str_to_num(data)
if(!is_user_alive(kogo)) {
new admin[64]; get_user_name(id, admin, 63)
new nick[64]; get_user_name(kogo, nick, 63)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, kogo)
client_print(0, 3, "Admin: %s ozywil gracza: %s", admin, nick)
log_amx("Admin: %s <%s> ozywil gracza: %s", admin, nick)
}
OzywMenu(id)
}
Mam problem z pluginem, mianowicie menu do ożywiania wyłapuje HLTV, gdy nacisne na HLTV to automatycznie crashuje się serwer.
Czy można to jakoś naprawić?
31.01.2015 09:07
public ColorMenu(id) {
        new sub = menu_create("\rWybierz kolor", "ColorMenu_Handle")
        menu_additem(sub, "Czerwony")
        menu_additem(sub, "Niebieski")
        menu_additem(sub, "Bialy")
        menu_additem(sub, "Zielony")
        menu_additem(sub, "Zolty")
        menu_additem(sub, "Rozowy")
        menu_additem(sub, "Blekitny")
        menu_additem(sub, "Usun kolor")
        menu_setprop(sub, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
        menu_setprop(sub, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
        menu_display(id, sub)
        return PLUGIN_HANDLED
}
public ColorMenu_Handle(id, sub, item) {
        if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
                return PLUGIN_HANDLED
        if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) {
                switch(item) {
                        case 0: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor CZERWONY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 1: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor NIEBIESKI", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 2: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BIALY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 3: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZIELONY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 4: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZOLTY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 5: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 180, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ROZOWY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 6: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 255, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BLEKITNY/AQUA", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 7: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s prowadzacy usunal ci kolor", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 9: return PLUGIN_HANDLED
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED
}
			12.12.2014 15:02
Przychodzę z pytaniem/prośbą, czy można ten plugin przerobić tak, aby gold ak-47 miał tylko prowadzący strażnik z flagą n (czyli supervip)?
Jeśli tak, to proszę o pomoc, z góry dziękuje.



 
			 Moja zawartość
    Moja zawartość