Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Klemens - zdjęcie

Klemens

Rejestracja: 18.08.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.12.2014 16:00
-----

Moje tematy

Proszę o zmodyfikowanie klasy - "Mag"

29.12.2014 12:35

Witam!

O wa klasa posiada FireBall pod klawiszem "E" a moja prośba tyczy się tego aby gracz posiadał na nożu ładowanie paska i gdy ten sie naładuje wylatuje nam FireBall ;) Chyba zrozumiale napisałem.

stock createBarTime(id, Float:fTime, startprogress = 0)
{
    static barTime2;
    
    if(!barTime2)    barTime2    =    get_user_msgid("BarTime2");
    
    message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
    write_short( floatround( fTime ) );
    write_short( startprogress );
    message_end();
    
}

Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")- Błąd z silnikiem

28.12.2014 12:58

Logi:

L 12/28/2014 - 12:58:35: Expected 0 parameters, got 2
L 12/28/2014 - 12:58:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_klemens.amxx")
L 12/28/2014 - 12:58:35: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 12/28/2014 - 12:58:35: [AMXX]    [0] cod_klemens.sma::UstawNowaKlase (line 343)
L 12/28/2014 - 12:58:35: [AMXX]    [1] cod_klemens.sma::UsunUmiejetnosci (line 520)
L 12/28/2014 - 12:58:35: [AMXX]    [2] cod_klemens.sma::client_disconnect (line 513)

 

[KOSZ] [Problem] Nie wyswietla informacji w hud

27.12.2014 20:46

Witam!

Na serwerze nic nie działa a o to logi:

L 12/27/2014 - 20:45:21: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_klemens.amxx")
L 12/27/2014 - 20:45:21: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 12/27/2014 - 20:45:21: [AMXX]    [0] cod_klemens.sma::UstawNowaKlase (line 366)
L 12/27/2014 - 20:45:21: [AMXX]    [1] cod_klemens.sma::UsunUmiejetnosci (line 529)
L 12/27/2014 - 20:45:21: [AMXX]    [2] cod_klemens.sma::client_disconnect (line 522)
L 12/27/2014 - 20:45:21: Expected 0 parameters, got 2

Problem z wyświetlaniem wiadmośc w hud

25.12.2014 01:52

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
    
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
            
        new bool:czyVip = bool:(get_user_flags(target) & FLAGA_VIPA);
        
        new hp = get_user_health(target);
            
        new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
        new Float:fProcent = 0.0;
        fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
            
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "= |Klasa : %s^n= |Poziom : %i(%0.1f%%)^n= |Perk : %s^n= |Artefakt : %s^n= | VIP: %s | HP: %d^n^n= |www.CsFanta.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], czyVip ? "TAK" : "NIE", hp);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
    new Float:fProcent = 0.0;
    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
    new hp = get_user_health(id);
    
    set_hudmessage(0, 255, 255, 0.0, 0.18, 0, 6.0, 12.0)
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n [Zycie : %d | %i%%]^n [Zloto: %i | Mana: %i]^n [Przedmiot : %s]^n [Wytrzymalosc : %i ", hp, floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100), cod_get_user_zloto(id), cod_get_user_mana(id), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id]);
        
    set_hudmessage(0, 255, 255, 0.0, 0.18, 0, 6.0, 12.0)
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n Klasa: %s [ %i - %0.1f%%% ] Artefakt: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);      
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Logi:

L 12/25/2014 - 01:49:29: HudSyncObject -1 is invalid
L 12/25/2014 - 01:49:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_beta.amxx")
L 12/25/2014 - 01:49:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 12/25/2014 - 01:49:29: [AMXX]    [0] float.inc::operator*(Float:,_:) (line 108)
L 12/25/2014 - 01:49:29: [AMXX]    [1] cod_beta.sma::PokazInformacje (line 1156)

[KOSZ] Czasowa wytrzymałośc perku

24.12.2014 22:14

Witam.

Chcę przerobić aby:

  1. Perk | posiadał wytrzymałości 100 i za kazdy ded zabierało 10 (Ten efekt już został osiągniety
  2. Perk || posiada wytrzymałośc 1h

Proszę o mały tut.