Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ESTCOBS - zdjęcie

ESTCOBS

Rejestracja: 06.03.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.07.2010 02:20
-----

Moje tematy

Spadochron za 2500$

02.05.2010 16:10

Witam,
Prosiłbym o przerobienie pluginu Spadochron (Parachute).
Spadochron można nabyć kupując go za 2500$ lub mając admina [flaga d]

Moje próby przerobienia pluginu kończą się na kompilacji ... z błędami :D

Pozdrawiam
ESTcobs

Ładowanie funkcji tylko na mapach DE_

29.04.2010 21:38

Witam,
kiedyś natknąłem się na kod który sprawdzał czy obecna mapa zaczyna się na de_ lub cs_ - jeśli tak wykonywał funkcję, w przeciwnym razie nie :D
Czy mógłby ktoś napisać mi coś w tym stylu ?

Pozdrawiam
ESTcobs

Pierwsza runda

02.04.2010 12:39

Witam,
jak zrobić by mój tajemniczy plugin X nie włączał się w pierwszej rundzie - ale po pierwszej rundzie już mógł [czyli w 2,3,4...16,17... etc.]

Z góry dzięki za kod
Wesołych świąt

[Modyfikacja] AMX SSban

01.04.2010 15:22

Witam.
Prosiłbym o przerobienie pluginu AMX SSBan
Co należy zrobić :
+ dodanie bazy danych [zapisywanie IP, nicku gracza, nicku admina oraz daty [DDMMRR - HH:MM] wykonania screenshotów || baza ustalona w sql.cfg, tabela pt. screenshots]
+ brak pytania o powód - automatyczny powód "Wrzuć SS'y na forum"
// Opcjonalnie
+ opcje DestroyHDD - robić tyle SS'ów aby zająć jak najwięcej dysku twardego
+ całkowite usunięcie kodu zwykłego banowania, tylko banowanie w stylu AmxBans

Z góry dziękuje za pomoc
ESTcobs

27 marzec 2010 - 21:20:
*** BUMP *** [a nie nabicie posta]
Pomoże ktoś?

28 marzec 2010 - 15:53:
*** BUMP ***

29 marzec 2010 - 16:51:
*** BUMP ***

30 marzec 2010 - 07:48:
*** BUMP ***

31 marzec 2010 - 20:09:
*** BUMP ***
CZY TO AŻ TAKIE TRUDNE ? (o_O)

01 kwiecień 2010 - 16:22:
*** BUMP ***

[POMOCY] Nowa zmienna

06.09.2009 21:20

Witajcie :D
Potrzebuje pomocy - nie mogę/nie umiem ( :D ) dodać nowej zmiennej w tym kodzie :
// AMX client exec v0.3
// By v3x
// If you wish to use any of my code below, please credit me for it! Thanks.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

// amx_show_activity <2|1|0>
// Look in amxx.cfg for more details

public plugin_init() {

	register_plugin("AMX Client Exec","0.03","v3x")
	register_clcmd("amx_exec","doExec",ADMIN_RCON,"<nick,@TEAM,*(all),@SERVER>")
	register_srvcmd("amx_exec","doExec")
}

new bool:isAll
new bool:isTeam
new bool:isServ
// For messages

public doExec(id,level,cid) 
{

	if(!cmd_access(id,level,cid,3)) 
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}

	new arg[32]
	new command[64]
	new players[32]
	new player,num,i

	read_argv(1,arg,31)
	read_argv(2,command,63)

	remove_quotes(command)
	
	while(replace(command,63,"'","^"")) { } // Credited to OLO

	new activity = get_cvar_num("amx_show_activity")

	new admin[32]
	get_user_name(id,admin,31)

	if(arg[0]=='@') {

		if(equali(arg[1],"A") 
		|| equali(arg[1],"ALL")) 
		{
			isAll = true
			isTeam = false
			isServ = false
			get_players(players,num,"c")
		}
		
		if(equali(arg[1],"TERRORIST") 
		|| equali(arg[1],"T") 
		|| equali(arg[1],"TERROR") 
		|| equali(arg[1],"TE") 
		|| equali(arg[1],"TER")) 
		{
			isAll = false
			isTeam = true
			isServ = false
			get_players(players,num,"ce","TERRORIST")
		}
		
		if(equali(arg[1],"CT")
		|| equali(arg[1],"C") 
		|| equali(arg[1],"COUNTER")) 
		{
			isAll = false
			isTeam = true
			isServ = false
			get_players(players,num,"ce","CT")
		}
		
		if(equali(arg[1],"S") 
		|| equali(arg[1],"SERV") 
		|| equali(arg[1],"SERVER")) 
		{
			isAll = false
			isTeam = false
			isServ = true
			server_cmd(command)
		}
		
		if(!(num) && !(isServ)) 
		{
			console_print(id,"[AMXX] No players on such team!")
			return PLUGIN_HANDLED
		}

		if(!isServ) 
		{
			
			for(i=0;i<num;i++) 
			{

				player = players[i]

				if(!is_user_connected(player)) continue
				
				else if(player) 
				{

					if(!(get_user_flags(player) & ADMIN_IMMUNITY)) 
					{
						client_cmd(player,command)
					}
				}
			}
		}

		if(isAll==true) 
		{

			switch(activity) 
			{

				case 1: 
				{
					client_print(0,print_chat,"ADMIN: Command line ^"%s^" has been used on everyone",command)
					server_print("ADMIN: Command line ^"%s^" has been used on everyone",command)
				}
				case 2: 
				{
					client_print(0,print_chat,"ADMIN %s: Command line ^"%s^" has been used on everyone",admin,command)
					server_print("ADMIN %s: Command line ^"%s^" has been used on everyone",admin,command)
				}
			}
		}

		if(isTeam==true) 
		{

			switch(activity) 
			{

				case 1: 
				{
					client_print(0,print_chat,"ADMIN: Command line ^"%s^" has been used on the %ss",command,arg[1])
					server_print("ADMIN: Command line ^"%s^" has been used on the %ss",command,arg[1])
				}
				case 2: 
				{
					client_print(0,print_chat,"ADMIN %s: Command line ^"%s^" has been used on the %ss",admin,command,arg[1])
					server_print("ADMIN %s: Command line ^"%s^" has been used on the %ss",admin,command,arg[1])
				}
			}
		}

		if(isServ==true) 
		{

			switch(activity) 
			{

				case 1: 
				{
					client_print(0,print_chat,"ADMIN: Command line ^"%s^" has been exectuted into the server",command)
					server_print("ADMIN: Command line ^"%s^" has been exectuted into the server",command)
				}
				case 2: 
				{
					client_print(0,print_chat,"ADMIN %s: Command line ^"%s^" has been exectuted into the server",admin,command)
					server_print("ADMIN %s: Command line ^"%s^" has been exectuted into the server",admin,command)
				}
			}
		}
	}

	else if(arg[0]=='*') 
	{

		get_players(players,num,"c")

		for(i=0;i<num;i++) 
		{

			player = players[i]

			if(!is_user_connected(player)) continue

			else if(player) 
			{

				if(!(get_user_flags(player) & ADMIN_IMMUNITY)) 
				{
					client_cmd(player,command)
				}
			}
		}
		

		
		switch(activity) 
		{

			case 1: 
			{
				client_print(0,print_chat,"ADMIN: Command line ^"%s^" has been used on everyone!",command)
				server_print("ADMIN: Command line ^"%s^" has been used on everyone!",command)
			}
			case 2: 
			{
				client_print(0,print_chat,"ADMIN %s: Command line ^"%s^" has been used on everyone!",admin,command)
				server_print("ADMIN %s: Command line ^"%s^" has been used on everyone!",admin,command)
			}
		}
	}

	else 
	{
		new target = cmd_target(id,arg,3)
		new name[33]

		if(!is_user_connected(target)) 
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}

		get_user_name(target,name,32)

		if(!(get_user_flags(target) & ADMIN_IMMUNITY)) 
		{
			client_cmd(target,command)
		}

		switch(activity) 
		{
			case 1: 
			{
				client_print(0,print_chat,"ADMIN: Command line ^"%s^" has been used on %s!",command,name)
				server_print("ADMIN: Command line ^"%s^" has been used on %s!",command,name)
			}
			case 2: 
			{
				client_print(0,print_chat,"ADMIN %s: Command line ^"%s^" has been used on %s!",admin,command,name)
				server_print("ADMIN %s: Command line ^"%s^" has been used on %s!",admin,command,name)
			}
		}
	}

	return PLUGIN_HANDLED
}
Chodzi mi o to żeby plugin nie korzystał z amx_show_activitiy ale z własnej zmiennej amx_exec_activity
Z góry dzięki za pomoc

ESTCOBS