adminchat.sma 12,25 KB 53 Ilość pobrań
adminchat.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
unlimited
Rejestracja: 29.07.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.07.2016 08:43





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 31
- Odwiedzin: 3 067
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
unlimited nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#725922 Wielkość czcionki say@
Napisane przez NEQU#
w 08.05.2016 14:44
#723347 Problem z klasą cod- nie mozna uzyc rakiety po 15s
Napisane przez DoCzyszczenia
w 24.03.2016 14:41
Spoiler
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <engine> #include <colorchat> new const perk_name[] = "Rakieta Balistyczna"; new const perk_desc[] = "Sterujesz Rakieta przez LW sek zadajaca max 165(+0.5 INT),&gdy kierujesz twoja widocznosc to 20/255"; new bool: blokada, bool: predator[26], bool:ma_perk[26], czas[26]; new sprite_blast, cache_trail, wartosc_perku[26], user_controllsem[26], posiadaczy; public plugin_init(){ register_plugin(perk_name, "1.0", "cypis"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 8, 13); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_touch("predator_ent", "*", "touchedpredator"); register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0"); } public plugin_precache(){ sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); cache_trail = precache_model("sprites/smoke.spr"); precache_model("models/cod_predator.mdl"); } public BlokadaStart(){ blokada = true; set_task(12.0,"Odblokuj"); new iEnt = find_ent_by_class(-1, "predator_ent"); while(iEnt > 0) { remove_entity(iEnt); iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "predator_ent"); } for(new id;id <= 25;id++){ if(ma_perk[id]) predator[id] = true; } } public cod_perk_enabled(id, wartosc){ if(posiadaczy>1) return COD_STOP; posiadaczy++ wartosc_perku[id] = wartosc; predator[id] = true; ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id){ posiadaczy--; predator[id] = false; ma_perk[id] = false; } public Odblokuj(){ blokada = false; } public brak_kontroli(id){ id-=6098 if(!ma_perk[id]) remove_task(id+6098) czas[id]--; client_print(id,print_center,"** %i **",czas[id]); if(czas[id]<=0){ attach_view(id, id); user_controllsem[id] = 0; set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); remove_task(id+6098) } } public cod_perk_used(id){ if(blokada){ client_print(id,print_center,"Rakiety mozna uzyc 10 sek po rozpoczeciu rundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!predator[id]){ client_print(id,print_center,"Rakieta zostala juz zuzyta"); return PLUGIN_CONTINUE; } new name[33]; get_user_name(id, name, 32) if (get_user_team(id) == 1) ColorChat(0, GREY, "^x04 ~~^x03 Rakieta Balistyczna zostala wystrzelona przez^x04 %s^x03 [TT]",name); else ColorChat(0, GREY, "^x04 ~~^x03 Rakieta Balistyczna zostala wystrzelona przez^x04 %s^x03 [CT]",name); czas[id] = wartosc_perku[id] client_print(id,print_center,"** %i **",czas[id]); set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20); set_task(1.0, "brak_kontroli",id+6098, .flags="b") new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3]; velocity_by_aim(id, 650, Velocity); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin); entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle); Angle[0] *= -1.0; new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "predator_ent"); entity_set_model(ent, "models/cod_predator.mdl"); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, 2); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, 5); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_origin(ent, Origin); entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity); entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle); message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_BEAMFOLLOW); write_short(ent); write_short(cache_trail); write_byte(10); write_byte(5); write_byte(205); write_byte(237); write_byte(163); write_byte(200); message_end(); predator[id] = false; attach_view(id, ent); user_controllsem[id] = ent; return PLUGIN_CONTINUE; } public PreThink(id) { if(user_controllsem[id]) { new ent = user_controllsem[id]; if(is_valid_ent(ent)) { new Float:Velocity[3], Float:Angle[3]; velocity_by_aim(id, 500, Velocity); entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle); entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity); entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle); } else attach_view(id, id); } return FMRES_IGNORED; } public touchedpredator(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new owner = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); remove_task(owner+6098) bombs_explode(ent, 171.0 + cod_get_user_intelligence(owner)*0.5 , 340.0); if(is_user_alive(owner)) attach_view(owner, owner); user_controllsem[owner] = 0; set_rendering(owner, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); return PLUGIN_CONTINUE; } bombs_explode(ent, Float:zadaje, Float:promien) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin); entOrigin[2] += 1.0; new entlist[33]; new team_attacker = get_user_team(attacker) new numfound = find_sphere_class(ent, "player", promien, entlist, 32); for(new i=0; i < numfound; i++) { new victim = entlist[i]; if(!is_user_alive(victim) || team_attacker == get_user_team(victim)) continue; entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin); fDamage = zadaje - (0.5*get_distance_f(Origin, entOrigin)); ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, DMG_BULLET); } message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(floatround(entOrigin[0])); write_coord(floatround(entOrigin[1])); write_coord(floatround(entOrigin[2])); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); remove_entity(ent); }
#722681 Problem z klasą cod'a
Napisane przez Balian3D
w 11.03.2016 22:43
Nie dałeś biblioteki:
#include <hamsandwich>
i pare razy dałeś
public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; }
Zobacz dokładnie sam co zrobiłeś źle
Załączone pliki
-
codclass_Pionier.sma 2,78 KB 69 Ilość pobrań
codclass_Pionier.amxx
#689495 CRC 32 i skompresowanie w ssach
Napisane przez DarkGL
w 20.02.2015 09:19
#672810 Prośba o przerobienie pluginu vipa
Napisane przez
^Szeregowy^
w 01.12.2014 02:43
Łap
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "santaadmins"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kacper"
#define ADMIN ADMIN_KICK
#define VIP ADMIN_LEVEL_H
public plugin_init() {
register_plugin("santadmins", "1.0", "Kacper")
register_event("ResetHUD", "resetModel", "tbz")
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/santa_ct/santa_ct.mdl")
precache_model("models/player/santa_t/santa_t.mdl")
}
public resetModel(id, level, cid) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN || get_user_flags(id) & VIP) {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "santa_t")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "santa_ct")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#define ADMIN ADMIN_KICK(flaga admina) zmieniasz tylko ADMIN_KICK
#define VIP (flaga vipa) zmieniasz tylko ADMIN_LEVEL_H
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
FLAGI JAK BYŚ NIE ZNAŁ,ZAPOMNIAŁ
Spoiler
ADMIN_ALL - wszystkie
ADMIN_IMMUNITY - flaga "a"
ADMIN_RESERVATION - flaga "b"
ADMIN_KICK - flaga "c"
ADMIN_BAN - flaga "d"
ADMIN_SLAY - flaga "e"
ADMIN_MAP - flaga "f"
ADMIN_CVAR - flaga "g"
ADMIN_CFG - flaga "h"
ADMIN_CHAT - flaga "i" *
ADMIN_VOTE - flaga "j"
ADMIN_PASSWORD - flaga "k"
ADMIN_RCON - flaga "l"
ADMIN_LEVEL_A - flaga "m"
ADMIN_LEVEL_B - flaga "n"
ADMIN_LEVEL_C - flaga "o"
ADMIN_LEVEL_D - flaga "p"
ADMIN_LEVEL_E - flaga "q"
ADMIN_LEVEL_F - flaga "r"
ADMIN_LEVEL_G - flaga "s"
ADMIN_LEVEL_H - flaga "t"
ADMIN_MENU - flaga "u"
ADMIN_ADMIN - flaga "y"
ADMIN_USER - flaga "z"Flagi dodatkowe :
ADMIN_FLAG_V - flaga "v"
ADMIN_FLAG_W - flaga "w"
ADMIN_FLAG_X - flaga "x"
ADMIN_IMMUNITY - flaga "a"
ADMIN_RESERVATION - flaga "b"
ADMIN_KICK - flaga "c"
ADMIN_BAN - flaga "d"
ADMIN_SLAY - flaga "e"
ADMIN_MAP - flaga "f"
ADMIN_CVAR - flaga "g"
ADMIN_CFG - flaga "h"
ADMIN_CHAT - flaga "i" *
ADMIN_VOTE - flaga "j"
ADMIN_PASSWORD - flaga "k"
ADMIN_RCON - flaga "l"
ADMIN_LEVEL_A - flaga "m"
ADMIN_LEVEL_B - flaga "n"
ADMIN_LEVEL_C - flaga "o"
ADMIN_LEVEL_D - flaga "p"
ADMIN_LEVEL_E - flaga "q"
ADMIN_LEVEL_F - flaga "r"
ADMIN_LEVEL_G - flaga "s"
ADMIN_LEVEL_H - flaga "t"
ADMIN_MENU - flaga "u"
ADMIN_ADMIN - flaga "y"
ADMIN_USER - flaga "z"Flagi dodatkowe :
ADMIN_FLAG_V - flaga "v"
ADMIN_FLAG_W - flaga "w"
ADMIN_FLAG_X - flaga "x"
/////////////////////////////////////////
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: unlimited
- Regulamin