adminchat.sma 12,25 KB 57 Ilość pobrań
adminchat.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
unlimited
Rejestracja: 29.07.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.07.2016 08:43




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 31
- Odwiedzin: 3 324
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
unlimited nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#725922 Wielkość czcionki say@
Napisane przez NEQU#
w 08.05.2016 14:44
#723347 Problem z klasą cod- nie mozna uzyc rakiety po 15s
Napisane przez DoCzyszczenia
w 24.03.2016 14:41
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const perk_name[] = "Rakieta Balistyczna";
new const perk_desc[] = "Sterujesz Rakieta przez LW sek zadajaca max 165(+0.5 INT),&gdy kierujesz twoja widocznosc to 20/255";
new bool: blokada, bool: predator[26], bool:ma_perk[26], czas[26];
new sprite_blast, cache_trail, wartosc_perku[26], user_controllsem[26], posiadaczy;
public plugin_init(){
register_plugin(perk_name, "1.0", "cypis");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 8, 13);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_touch("predator_ent", "*", "touchedpredator");
register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache(){
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
cache_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");
precache_model("models/cod_predator.mdl");
}
public BlokadaStart(){
blokada = true;
set_task(12.0,"Odblokuj");
new iEnt = find_ent_by_class(-1, "predator_ent");
while(iEnt > 0)
{
remove_entity(iEnt);
iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "predator_ent");
}
for(new id;id <= 25;id++){
if(ma_perk[id])
predator[id] = true;
}
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc){
if(posiadaczy>1)
return COD_STOP;
posiadaczy++
wartosc_perku[id] = wartosc;
predator[id] = true;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id){
posiadaczy--;
predator[id] = false;
ma_perk[id] = false;
}
public Odblokuj(){
blokada = false;
}
public brak_kontroli(id){
id-=6098
if(!ma_perk[id]) remove_task(id+6098)
czas[id]--;
client_print(id,print_center,"** %i **",czas[id]);
if(czas[id]<=0){
attach_view(id, id);
user_controllsem[id] = 0;
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
remove_task(id+6098)
}
}
public cod_perk_used(id){
if(blokada){
client_print(id,print_center,"Rakiety mozna uzyc 10 sek po rozpoczeciu rundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!predator[id]){
client_print(id,print_center,"Rakieta zostala juz zuzyta");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new name[33];
get_user_name(id, name, 32)
if (get_user_team(id) == 1)
ColorChat(0, GREY, "^x04 ~~^x03 Rakieta Balistyczna zostala wystrzelona przez^x04 %s^x03 [TT]",name);
else
ColorChat(0, GREY, "^x04 ~~^x03 Rakieta Balistyczna zostala wystrzelona przez^x04 %s^x03 [CT]",name);
czas[id] = wartosc_perku[id]
client_print(id,print_center,"** %i **",czas[id]);
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
set_task(1.0, "brak_kontroli",id+6098, .flags="b")
new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3];
velocity_by_aim(id, 650, Velocity);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin);
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle);
Angle[0] *= -1.0;
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "predator_ent");
entity_set_model(ent, "models/cod_predator.mdl");
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, 2);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, 5);
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_origin(ent, Origin);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
write_short(ent);
write_short(cache_trail);
write_byte(10);
write_byte(5);
write_byte(205);
write_byte(237);
write_byte(163);
write_byte(200);
message_end();
predator[id] = false;
attach_view(id, ent);
user_controllsem[id] = ent;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PreThink(id)
{
if(user_controllsem[id])
{
new ent = user_controllsem[id];
if(is_valid_ent(ent))
{
new Float:Velocity[3], Float:Angle[3];
velocity_by_aim(id, 500, Velocity);
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle);
}
else
attach_view(id, id);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public touchedpredator(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new owner = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
remove_task(owner+6098)
bombs_explode(ent, 171.0 + cod_get_user_intelligence(owner)*0.5 , 340.0);
if(is_user_alive(owner))
attach_view(owner, owner);
user_controllsem[owner] = 0;
set_rendering(owner, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
bombs_explode(ent, Float:zadaje, Float:promien)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin);
entOrigin[2] += 1.0;
new entlist[33];
new team_attacker = get_user_team(attacker)
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", promien, entlist, 32);
for(new i=0; i < numfound; i++)
{
new victim = entlist[i];
if(!is_user_alive(victim) || team_attacker == get_user_team(victim))
continue;
entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin);
fDamage = zadaje - (0.5*get_distance_f(Origin, entOrigin));
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, DMG_BULLET);
}
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(entOrigin[0]));
write_coord(floatround(entOrigin[1]));
write_coord(floatround(entOrigin[2]));
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
remove_entity(ent);
}
#722681 Problem z klasą cod'a
Napisane przez Balian3D
w 11.03.2016 22:43
Nie dałeś biblioteki:
#include <hamsandwich>
i pare razy dałeś
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
Zobacz dokładnie sam co zrobiłeś źle ![]()
Załączone pliki
-
codclass_Pionier.sma 2,78 KB 75 Ilość pobrań
codclass_Pionier.amxx
#689495 CRC 32 i skompresowanie w ssach
Napisane przez DarkGL
w 20.02.2015 09:19
#672810 Prośba o przerobienie pluginu vipa
Napisane przez
^Szeregowy^
w 01.12.2014 02:43
Łap ![]()
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "santaadmins"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kacper"
#define ADMIN ADMIN_KICK
#define VIP ADMIN_LEVEL_H
public plugin_init() {
register_plugin("santadmins", "1.0", "Kacper")
register_event("ResetHUD", "resetModel", "tbz")
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/santa_ct/santa_ct.mdl")
precache_model("models/player/santa_t/santa_t.mdl")
}
public resetModel(id, level, cid) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN || get_user_flags(id) & VIP) {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "santa_t")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "santa_ct")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#define ADMIN ADMIN_KICK(flaga admina) zmieniasz tylko ADMIN_KICK
#define VIP (flaga vipa) zmieniasz tylko ADMIN_LEVEL_H
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
FLAGI JAK BYŚ NIE ZNAŁ,ZAPOMNIAŁ
Spoiler
ADMIN_ALL - wszystkie
ADMIN_IMMUNITY - flaga "a"
ADMIN_RESERVATION - flaga "b"
ADMIN_KICK - flaga "c"
ADMIN_BAN - flaga "d"
ADMIN_SLAY - flaga "e"
ADMIN_MAP - flaga "f"
ADMIN_CVAR - flaga "g"
ADMIN_CFG - flaga "h"
ADMIN_CHAT - flaga "i" *
ADMIN_VOTE - flaga "j"
ADMIN_PASSWORD - flaga "k"
ADMIN_RCON - flaga "l"
ADMIN_LEVEL_A - flaga "m"
ADMIN_LEVEL_B - flaga "n"
ADMIN_LEVEL_C - flaga "o"
ADMIN_LEVEL_D - flaga "p"
ADMIN_LEVEL_E - flaga "q"
ADMIN_LEVEL_F - flaga "r"
ADMIN_LEVEL_G - flaga "s"
ADMIN_LEVEL_H - flaga "t"
ADMIN_MENU - flaga "u"
ADMIN_ADMIN - flaga "y"
ADMIN_USER - flaga "z"Flagi dodatkowe :
ADMIN_FLAG_V - flaga "v"
ADMIN_FLAG_W - flaga "w"
ADMIN_FLAG_X - flaga "x"
ADMIN_IMMUNITY - flaga "a"
ADMIN_RESERVATION - flaga "b"
ADMIN_KICK - flaga "c"
ADMIN_BAN - flaga "d"
ADMIN_SLAY - flaga "e"
ADMIN_MAP - flaga "f"
ADMIN_CVAR - flaga "g"
ADMIN_CFG - flaga "h"
ADMIN_CHAT - flaga "i" *
ADMIN_VOTE - flaga "j"
ADMIN_PASSWORD - flaga "k"
ADMIN_RCON - flaga "l"
ADMIN_LEVEL_A - flaga "m"
ADMIN_LEVEL_B - flaga "n"
ADMIN_LEVEL_C - flaga "o"
ADMIN_LEVEL_D - flaga "p"
ADMIN_LEVEL_E - flaga "q"
ADMIN_LEVEL_F - flaga "r"
ADMIN_LEVEL_G - flaga "s"
ADMIN_LEVEL_H - flaga "t"
ADMIN_MENU - flaga "u"
ADMIN_ADMIN - flaga "y"
ADMIN_USER - flaga "z"Flagi dodatkowe :
ADMIN_FLAG_V - flaga "v"
ADMIN_FLAG_W - flaga "w"
ADMIN_FLAG_X - flaga "x"
/////////////////////////////////////////
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: unlimited
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
