Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CRC 32 i skompresowanie w ssach


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 unlimited

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.02.2015 15:53

Witam Serdecznie,

 

Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje taka możliwość żeby na ssach był ten sam kod CRC 32 i skompresowanie te same. Czytałem gdzieś że w przypadku CRC 32 jest to funkcja kolizyjna i że dwa różne pliki mogą mieć ten sam kod. Tak samo w przypadku skompresowania że chodzi tu o rozmiar pliku i może się zdarzyć że będzie takie same(mało prawdopodobne ale możliwe) co w przypadku innego pliku.

 

No i moje pytanie brzmi tak czy oba pliki mogą mieć CRC 32 i skompresowanie identyczne kody i rozmiar z wyniku laga gracza podczas robienia ssów lub lag serwera?

 

  • +
  • -
  • 0
76561198033309204.pngAddFriend.png

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.02.2015 09:19

Tak


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych