Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Rellik # - zdjęcie

Rellik #

Rejestracja: 27.07.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.08.2015 08:30
-----

Moje posty

W temacie: Jak zrobić serwer Only?

14.07.2015 15:40

Dodałem tylko je, jak wpiszę nextmap wyskakuje mi de_train ;)

W temacie: Crash serwera + błedy pluginu

05.04.2015 14:21

Ale to ten plugin na 100%... Usunąłem go i znów jest git.

W temacie: Crash serwera + błedy pluginu

05.04.2015 13:01

Znowu crashuje serwer, nic to nie dało

W temacie: Crash serwera + błedy pluginu

05.04.2015 08:37

Mam warunek dać tylko w tą jedną linie czy całość publica?

 

Ostatek kodu ma wyglądać tak?: 

 

public Action:OnItemPickup(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) 
{
if(IsValidClient(client))
{
new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); 
} 
new iWeapon = GetPlayerWeaponSlot(client, 2);
new iItem;
 
switch(weapon_choose[client]) {
case 1: if(IsValidEntity(iWeapon) && iWeapon != INVALID_ENT_REFERENCE) 
{RemovePlayerItem(client, iWeapon), RemoveEdict(iWeapon), iItem = GivePlayerItem(client, "weapon_bayonet");}
case 2: if(IsValidEntity(iWeapon) && iWeapon != INVALID_ENT_REFERENCE) 
{RemovePlayerItem(client, iWeapon), RemoveEdict(iWeapon), iItem = GivePlayerItem(client, "weapon_knife_gut");}
case 3: if(IsValidEntity(iWeapon) && iWeapon != INVALID_ENT_REFERENCE) 
{RemovePlayerItem(client, iWeapon), RemoveEdict(iWeapon), iItem = GivePlayerItem(client, "weapon_knife_flip");}
case 4: if(IsValidEntity(iWeapon) && iWeapon != INVALID_ENT_REFERENCE) 
{RemovePlayerItem(client, iWeapon), RemoveEdict(iWeapon), iItem = GivePlayerItem(client, "weapon_knife_m9_bayonet");}
case 5: if(IsValidEntity(iWeapon) && iWeapon != INVALID_ENT_REFERENCE) 
{RemovePlayerItem(client, iWeapon), RemoveEdict(iWeapon), iItem = GivePlayerItem(client, "weapon_knife_karambit");}
case 6: if(IsValidEntity(iWeapon) && iWeapon != INVALID_ENT_REFERENCE) 
{RemovePlayerItem(client, iWeapon), RemoveEdict(iWeapon), iItem = GivePlayerItem(client, "weapon_knifegg");}
case 7: if(IsValidEntity(iWeapon) && iWeapon != INVALID_ENT_REFERENCE) 
{RemovePlayerItem(client, iWeapon), RemoveEdict(iWeapon), iItem = GivePlayerItem(client, "weapon_knife_tactical");}
default: {return;}
}
EquipPlayerWeapon(client, iItem);
 
}
stock bool:IsValidClient(client)
{
return bool:(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client));
}

W temacie: Crash serwera + błedy pluginu

03.04.2015 20:48

Mógłbyś mi podać gotowca?