Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Rellik # - zdjęcie

Rellik #

Rejestracja: 27.07.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.08.2015 08:30
-----

#691064 Crash serwera + błedy pluginu

Napisane przez Linux' w 02.03.2015 10:19

Stock dodajesz gdzies na koncu pluginu a na poczatku publicu w ktorym pobierasz index dodajesz warunek sprawdzajacy czy gracz jest onlline.

if(IsValidClient(client))
{
// code
}
  • +
  • -
  • 1


#669826 [Zombie Night Mare] By Secretive

Napisane przez Fishu w 11.11.2014 16:25

Paczka Zombie of Nightmare została zakupiona wraz z serwerm zombie od jego właściciela.

To daje mi 100% własność paczki jak i modu.

 

Plugins.ini:

rate_manager.amxx             zp_addon_show_health_armor_human.amxx
zp_informer.amxx
bullet_damage.amxx
zp_descriptive_fire_in_the_hole.amxx
zp_aps_leader.amxx
;amx_daj_ap.amxx
ZP_Addon_QuadDmg.amxx
bind_laser.amxx
connect_ip_client.amxx
GHW_Weapon_Replacement.amxx
ad_manager.amxx
zp_donate_ap.amxx
connect_exec.amxx
CSOzp_addon_zbhealthbar.amxx
Tmdl.amxx
plmenu_ab_base.amxx
mapchooser4.amxx
;lame_connection_punisher.amxx
amx_gore_ultimate.amxx
zp_biohazardiconnwm.amxx
zp_save_ammo.amxx
G_block_name_change.amxx
anti_join_flood_v2.amxx
resetscore.amxx
timelimitvote.amxx
high_ping_kicker.amxx

Plugins ZP-plauge:

; - Quick tips -; * Rename this file to disabled-zplague.ini to turn the mod off
; * Rename it back to plugins-zplague.ini to turn it on
; * Put a semi-colon in front of a plugin to disable it
; * Remove a semi-colon to re-enable a plugin
; * Add the word debug after a plugin to place it in debug mode
Сервер собрал DUBRAVA


; Main plugin
zombie_plague40_new_modes_1-5.amxx


; Default zombie classes


; Add sub-plugins, custom zombie classes, and extra items here


// Server
zp_new_win_msg.amxx
zp_score.amxx
reklamko.amxx
zp_addon_evolution.amxx
zp_addon_dtcm_new.amxx
pgl-zm-stats.amxx
zp_ammochange.amxx
zp_countdown.amxx
zp_addon_grenade_status.amxx
zp_sub_parachute.amxx
advanced_weapon_tracers.amxx
ut_killstreak_adv.amxx
camera.amxx
zp_electro_weapon.amxx
zp_extra_salamander.amxx   
bezglow_zm.amxx
szybkostrzelnosc_bronie.amxx
zp_bazooka_new.amxx
zp_extra_no_recoil.amxx
RegisterSystem.amxx
zveffect3.amxx
ZV_Effect.amxx
zp_addon_in-ef.amxx
zp_addon_bosskilled.amxx
zp_addon_survivor_tracers.amxx
zp_kill_reward.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
zp_addon_respawn_ammo.amxx
Buy_Zone.amxx
Reload_Sounds_ZP.amxx
CustomFlashLight.amxx
zp_extra_plazmagun.amxx
zp_gravity.amxx


// Zombie Classes


zp_zombie_classes_alien.amxx
zp_class_smoker.amxx
zp_zclass_bhzombie.amxx
zp_zclass_heal.amxx
zp_class_ghost.amxx
zp_zclass_energy_balll.amxx
zp_zclass_siren.amxx
zp_classic_zombie.amxx


// Extra Items


zp_extra_jetpack_bazooka32.amxx
zp_extra_human_armor.amxx
zp_extra_sandbags.amxx
zp_extra_item_antidote_fixed.amxx
force_shield_grenade.amxx
zp_extra_unlimited_clip.amxx
zp_teleport.amxx
zp_lasermine_28.amxx
wpn_ethereal.amxx
zp_extra_RockGitar.amxx
zp_extra_tcannon.amxx
azp_weapon_m134ex.amxx
zp_extra_quad-barrel.amxx
zp_extra_crossbow.amxx
zp_extra_goldendg.amxx
zp_extra_goldenak.amxx
zp_extra_playeraura.amxx
zp_extra_pack_grenades.amxx
zp_extra_m4a1.amxx
azp_weapon_watergun.amxx
cs_team_semiclip.amxx
zp_extra_speed_boost.amxx
zp_extra_dragon_cannon.amxx
zp_extra_immunity_v3.1.amxx
nademodes.amxx
zp_extra_knife_blink.amxx
zp_extra_health.amxx
zp_extra_gauss.amxx
zp_extra_item_remover_1.5.amxx
zp_virus.amxx
zp_extra_drag_ability.amxx
zp_extra_hook.amxx
zp_extra_Golden_MP5.amxx
deagle_sniper.amxx
zp_extension_nrl.amxx
1zp_nemskill.amxx
zp_extra_adv_antidotegun.amxx
zp_extra_regen_armor.amxx
zp43_gas_mask.amxx


// VIP


zm_vip.amxx
zm_vip_extra_plasma_rifle.amxx                                
zv_extra_pack_mods.amxx
zm_vip_zkill_bomb_v1-2.amxx
;zp_addon_buy_classes.amxx
Cvary:
// AMX Mod X Configuration Fileecho Executing AMX Mod X Configuration File


// Default access for all non admin players (see users.ini for access details)
//
// Default value: "z"
amx_default_access "z"


// Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this)
// Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_")
// (Example: setinfo _pw "password")
//
// Default value: "_pw"
amx_password_field "_pw"


// Mode of logging to a server
// 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set)
// 1 - normal mode which obey flags set in accounts
// 2 - kick all players not on list
//
// Default value: 1
amx_mode 1


// Show admins activity
// 0 - disabled
// 1 - show without admin name
// 2 - show with name
//
// Default value: 2
amx_show_activity 2


// Frequency in seconds and text of scrolling message
//
// Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
amx_scrollmsg "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600


// Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format)
//
// Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100"
//                 "This server is using AMX ModX\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"
amx_imessage "Welcome to %hostname%" "000255100"
amx_imessage "This server is using AMX Mod X\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"


// Frequency in seconds of colored messages
//
// Default value: 180
amx_freq_imessage 180


// Ban times for the main ban menu (amx_banmenu)
// Use 0 for permanent ban
// Default values: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60


// Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu)
// Slay is automaticall inserted as the first option
// Default values: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5


// Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection)
//
// Default value: 0.75
amx_flood_time 0.75


// Amount of slots to reserve.
//
// Default value: 0
amx_reservation 0


// If you set this to 1, you can hide slots on your server.
// If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command
//
// Default value: 0
amx_hideslots 0


// Displaying of time remaining
// a - display white text on bottom
// b - use voice
// c - don't add "remaining" (only in voice)
// d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice)
// e - show/speak if current time is less than this set in parameter
//
// Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"


// Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable.
//
// Default value: 1
amx_time_voice 1


// Minimum delay in seconds between two voting sessions
//
// Default value: 10
amx_vote_delay 10


// How long voting session goes on
//
// Default value: 10
amx_vote_time 10


// Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable.
//
// Default value: 1
amx_vote_answers 1


// Some ratios for voting success


// Default value: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40


// Default value: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40


// Default value: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40


// Default value: 0.02
amx_vote_ratio 0.02


// Max. time to which map can be extended
//
// Default value: 90
amx_extendmap_max 90


// Step for each extending
//
// Default value: 15
amx_extendmap_step 15


// If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use
// whatever language the server is configured to use.
//
// Default value: 1
amx_client_languages 0


// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 0


// Plugin MultiLingual Debug
// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
// "" means disabled
//
// Default value: ""
amx_mldebug ""


//
// Beginning of Counter-Strike package specific configurations.
//


// Rank mode
// 0 - by nick
// 1 - by authid 
// 2 - by ip
//
// Default value: 1
csstats_rank 1


// Max size of the stats file
//
// Default value: 3500
csstats_maxsize 3500


// Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise.
//
// Default value: 0
csstats_rankbots 0


// Duration of HUD-statistics
//
// Default value: 12.0
amx_statsx_duration 12.0


// HUD-statistics display limit relative round freeze end
// Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended
//
// Default value: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0


rm_maxupdr 101
rm_minupdr 80
rm_maxrate 25000
rm_minrate 25000
rm_exclmaxupdr 101
rm_exclminupdr 80
rm_exclmaxrate 25000
rm_exclminrate 25000
rm_delay 35
rm_deadratio 1
rm_announce 1
rm_hello 1


amx_mapchooser_type "1"   // 0-mapy do votowania wybierane sa z pliku, 1-nominowanie map do votowania, 2-brak votowania
amx_mapchooser_mapsloc "1"  // 0-używa amx_mapchooser_mapsfile, 1-używa mapcycle, 2-używa folderu z mapami
amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini" // nazwa pliku w amxmodx/configs/ ,używany go kiedy amx_mapchooser_mapsloc ustawione jest na "0"
amx_mapchooser_mapsfile_s "maps_small.ini" // plik użyty kiedy amx_mapchooser_mapsloc jest ustawiony na 0 i jest poniżej 10 osób na serwerze. Trzeba stworzyć ten plik
amx_nominfromfile "1"  // 0-gracze mogą nominować wszystkie mapy z folderu map, 1-gracze mogą nominować tylko mapy z amx_mapchooser_mapsfile
amx_maxnominperplayer "1"  // ile map może nominować jeden gracz
amx_map_history 5  // Ile ostatnich granych map nie ma być w vote
amx_extendmap_max "10"  // maksymalny czas dla całkowitego rozszerzenia mapy (w minutach)
amx_extendmap_step "10"  // z jakim czasem mapa zostanie rozszerzona (czas w minutach)
amx_ext_round_max "1"  // ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_round_step "1"  // z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_ext_win_max "1"  // ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_win_step "1"  // z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_rtv "1" // włączyć/wyłączyć opcję rockthevote (wymuszanie głosowania)
amx_rtv_percent "0.6" // stosunek (%/100) ile graczy musi powiedzieć rockthevote aby wymusić głosowanie
amx_rtv_min_time "10" // minimalny czas (w minutach) wymagany od rozpoczęcia mapy aby wymusić głosowanie (możliwość użycia opcji rockthevote)
amx_rtv_map_time "10" // czas pomiędzy sukcesem głosowania na mapie (po rtv) i zmianie mapy (zamiast czekać do końca rundy)


amx_gore "abcd"

Download:https://mega.co.nz/#!4UY1VbpC!h8sTEy1tyJQSDdib0ZiBtPRdbBikXEc4DmHh4gkGYCI

 

 

Wrzuciłem na hosting podany wyżej gdyż paczka spakowana waży ponad 300mb~~ Max 50mb na hostingu zippyshare.

 


  • +
  • -
  • 9


#669235 Bonusy wypadające z graczy.

Napisane przez Qes w 06.11.2014 16:39

Tak

    if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))

{

if(random_num(1,4)==1)

        create_itm(vid, 0)

}

  • +
  • -
  • 1


#668661 Sklep Cod Mod by Play [Aktualizacja 02.08.2016]

Napisane przez Dziobak? w 02.11.2014 14:51

Nie mogę edytować posta powyżej . : /...

 

Chodzi o to, abyś usunął sklep za zioło całkowicie... I udostępnił tutaj, była by taka opcja? Nie każdy chciałby to z ziołem mieć, wykorzystuje PreThink, który jest wymagający dla serwera.. :)

 

Proszę i tak w next wersjach mam zamiar to albo całkiem skasować albo jakoś lepiej to przerobić  :) Ale o tym się jeszcze pomyśli

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#666827 Sklep Cod Mod by Play [Aktualizacja 02.08.2016]

Napisane przez Dziobak? w 12.10.2014 19:48

Sklep Cod Mod by Play po aktualizacji

 

opis.png

 

Siema, chciałbym się z wami podzielić moim sklepem który miałem przez pewien okres u siebie na serwerze i bardzo dobrze się sprawował i gracze byli zadowoleni. Od dawna chciałem go udostępnić ale jakoś nie było czasu albo mi się nie chciało.

 

Ważne informacje:

Rakiety i inne umiejętności używamy klawiszem E

Nazwę waluty możemy zmienić szukając w *sma

new const say_dolar[]="dolarow";

Jeżeli chcemy zmienić walute to w *sma szukamy:

#define set_waluta  cs_set_user_money
#define get_waluta  cs_get_user_money(id)

i zmieniamy, przykładowo na

#define set_waluta  cod_set_user_coins
#define get_waluta  cod_get_user_coins(id)

dodatkowo pod spodem musimy dodać:

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

Gdy zmienimy walutę w przedstawionym wyżej mini poradniku wymagany będzie poniższy plugin.

https://amxx.pl/topi...3-system-monet/

 

ss.png

 

Stara Wersja

Spoiler

 

Po aktualizacji

amxx_1470128149__20160802104323_1.pngamxx_1470128176__20160802104323_2.pngamxx_1470128220__20160802104323_3.pngamxx_1470128250__20160802104323_4.pngamxx_1470128280__20160802104323_5.png

 

 

 

komendy.png

/Sklep
/Shop

inneinformacje.png

 

02.08.2015

  • Załadowana aktualizacja pluginu, 
  • zostały skasowane zbędne rzeczy,
  • wyeliminowane bugi jakie w poprzedniej wersji były,
  • wiele więcej....

 

download.png

Załączony plik  cod_shop.sma   30,17 KB  339 Ilość pobrań
  cod_shop.amxx

Załączony plik  sklep.cfg   2,27 KB  204 Ilość pobrań

 

Załączony plik  Sklep 2.5.rar   172,03 KB  673 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 15


#414821 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez sebul w 26.05.2012 22:47

Postanowiłem poprawić trochę zapis oraz odczyt z pliku vault, dodałem także automatyczne usuwanie nie używanych kont co 30 dni (można zmienić) oraz staty z expem mniejszym niż 1, nie zapisują się. Teraz raczej już nikomu się nie przydarzy coś takiego jak samoistne usuwanie statów, bo powodem jest zbyt duży plik vault. Do tego chyba większość wie, że im większy plik vault, tym bardziej obciąża serwer, więc takie usuwanie na pewno jest dobrym rozwiązaniem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 27


#668579 Losowe wybieranie dźwięku na awans poziomu

Napisane przez MAGNET w 01.11.2014 15:28

Najprościej użyć switch i random_num.
Coś takiego:
switch(random_num(1,3))
{
case 1: odtwarzasz dźwięk x
case 2: odtwarzasz dźwięk y
case 3: odtwarzasz dźwięk z
}
Pisane z tel.
  • +
  • -
  • 1


#668587 Losowe wybieranie dźwięku na awans poziomu

Napisane przez Wielkie Jol w 01.11.2014 16:13

Pamiętając o tym, że w tym momencie odtwarzasz pliki .wav, nie mp3. Do mp3 służy

mp3 play -ścieżka-

  • +
  • -
  • 1


#668571 Usuwanie lvl co x dni

Napisane przez Dziobak? w 01.11.2014 14:50

http://amxx.pl/topic...zebnych-danych/

 

 

A tu masz przez sebul poprawiony zapis nvault i dodaną tą opcję.

http://amxx.pl/topic...-15#entry414821


  • +
  • -
  • 1


#650670 Cod Mod by Alelluja

Napisane przez Alelluja w 17.07.2014 10:53

Witam was jest To moja Pierwsza paczka wystawiona na Waszym Forum. Chciałbym wam ją zaprezentować Mi Się ogólnie podoba ale nie wiem jak wam.Zapraszam do Oceniania i Krytykowania.
 
opis.png

Jest tutaj 23 klas Zwykłych, 5 klas Premium, 4 klasy S.Premium

cvary.png
To są cvary z codmod.cfg
 
Spoiler

 
inneinformacje.png
 
Plugins.ini
 
Spoiler

 
Plugins-CodMod.ini
 
Spoiler

 
Aha i Jeszcze w QTM_CodMod zmiencie To jak macie forum
 
Spoiler
Zmiencie Nazwe Forum
 
 
Update:
 
Usunięcie Modeli Broni.
 
Usunięcie Map.
 
Dodanie KillStreak
 
Dodanie Sklepu na Monety i Dolary
 
Poprawienie Silnika
 
download
 
Link: http://www28.zippysh...KScp1/file.html
  • +
  • -
  • 8


#665151 [ROZWIĄZANE] VTC - Kodek dźwiękowy; warning błąd.

Napisane przez tytusek w 25.09.2014 18:12

Czyli:

+exec +server.cfg

?

nie

 

+exec server.cfg

tak


  • +
  • -
  • 1


#664070 [ROZWIĄZANE] VTC - Kodek dźwiękowy; warning błąd.

Napisane przez ex0 w 16.09.2014 19:10

voicecodec isn't speex
irectly set to voice_speex.

Uczymy się Angielskiego ! 

Twoje kodeki dźwięku ustawione w .cfg to nie voice_speex, a drugi komunikat odnosi się, żebyś ustawił te kodekę :)


  • +
  • -
  • 1


#662075 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić zapis z nVault na MySQL w silniku COD'a

Napisane przez MAGNET w 04.09.2014 14:10

Zgłaszam się do napisania tematu "Przerobienie nvault na MySQL specjalnie pod silnik CoDa"...
Bazuj na QTM_CodMod od R3X'a, przyuważ co się pozmieniało w odniesieniu do czystego pejotowego silnika i wprowadź stosowne modyfikacje.
  • +
  • -
  • 1


#661816 CreateNade - Stwórz skrzynki na mapie!

Napisane przez Gromek98 w 02.09.2014 15:22

Żeby skompilować potrzebny jest plik bmod.inc i kompilować lokalnie

 

bmod.inc załączam

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  bmod.inc   6,28 KB  219 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#661740 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić zapis z nVault na MySQL w silniku COD'a

Napisane przez MAGNET w 01.09.2014 20:55

http://amxx.pl/topic...czym-to-sie-je/

 

Niestety, musisz poruszać trochę mózgownicą i poprzerabiać to i tamto. Albo uczysz się ustanawiania połączenia MySQL-Serwer, albo kopiujesz co trzeba stąd: http://amxx.pl/topic...hl= codmod sql

 

Tercium non datum


  • +
  • -
  • 1