Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Derek5 - zdjęcie

Derek5

Rejestracja: 18.07.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.08.2014 19:42
-----

#654519 Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Napisane przez Derek5 w 03.08.2014 21:18

Pobrałem czyste sma i takie errory

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team


metin2mod_2.00b9rc1.smax(212) : error 001: expected token: ";", but found "new"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(218) : error 001: expected token: ";", but found "new"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(287) : error 001: expected token: ";", but found "new"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(493) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(494) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(495) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(496) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(497) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(498) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(500) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(503) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(506) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(552) : error 001: expected token: ";", but found "}"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(1430) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(1431) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(1436) : error 001: expected token: ";", but found "}"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(1441) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(1442) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(1446) : error 001: expected token: ";", but found "}"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(1451) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(1452) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(1457) : error 001: expected token: ";", but found "}"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(1462) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(1463) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(1467) : error 001: expected token: ";", but found "}"
metin2mod_2.00b9rc1.smax(1471) : error 001: expected token: ";", but found "}"


Compilation aborted.
26 Errors.

W kompilacji lokalnej to samo , a pobranie .amxx nie jest możliwe ^^

 

Ps. Sorki za odkop ale teraz temat jest do kosza bo plugin całkowicie zepsuty ;)

 


  • +
  • -
  • -1


#653146 Prośba o przerobienie itemów z zombie moda na Basebuilder

Napisane przez Derek5 w 27.07.2014 09:29

   g_szybk = zp_register_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

 

chodzi o to że itemid musi się równać temu co jest przed zp_register_extra_item czyli jak jest tak dajesz

 

    if (itemid == g_szybk)

 

Ale do itemów do ammopacków by GoQ dajemy przed tym "item" czyli wygląda to tak

 

   item = zp_register_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

 

a niżej:

 

    if (itemid == item)

 

Oczywiście te zp_register_extra_item musi być zamienione na dodaj_extra_item bo tak jest w ammopackach by GoQ :)

 

Powiem ci teraz na przykładzie electro mp5. U góry dajesz również zamiast <zombieplague> to <basebuilder>

W electro mp5 jest tak:

 

    g_item = zp_register_extra_item("Electro MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

 

I tak jak wcześniej początek zamieniasz na "item"

 

    item = zp_register_extra_item("Electro MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

 

A to dalej jak wcześniej:

 

    item = dodaj_extra_item("Electro MP5", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

 

Zamiast ZP_TEAM_HUMAN dajesz liczby , 1-zombie , 2-ludzie , Ostatecznie:

 

    item = dodaj_extra_item("Electro MP5", 15, 2)

 

Szukasz tego:

 

 

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
    if (itemid == g_item)
    {
        Color(player,"!g[ZP] !nKupiles Elektryczna Bron!")  
        
        g_electroweapon[player] = true
        
        strip_user_weapons(player)
        
        give_item(player, "weapon_mp5navy")
        
        cs_set_user_bpammo(player, CSW_MP5NAVY, 120)  
        
        set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0)
        show_hudmessage(player, "Energetyczna Moc aktywna!!")
        
    }
}
 

Teraz g_item zamieniasz na item i powinno być gotowe.

 

Jeszcze bym zapomniał , w każdym zmieniasz w "+50% Szybkostrzelnosci z broni" masz na początku:

 

new g_szybk zamieniasz na

 

new item

 

Tak samo w electro tym w electro jest

 

new g_item

 

zamieniasz na

 

new item

 

Myślę , że dobrze wytłumaczyłem , ja zabardzo tłumaczyć nie umiem.


  • +
  • -
  • 1


#653097 Prośba o przerobienie itemów z zombie moda na Basebuilder

Napisane przez Derek5 w 26.07.2014 20:55

Powiem ci jak się przerabia itemy.

1. U góry #include <zombieplague> zamieniasz na #include <basebuilder>

2. W tej linijce:

    g_szybk = zp_register_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

Robisz tak:

    item=dodaj_extra_item("Opis",koszt,team)

np.:

    item=dodaj_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, 2)   , 1=zombie , 2=ludzie chyba tak  to było :D

3. Szukasz tego , zp_extra_item_selected zamieniasz na wybrano_item

 

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
    if (itemid == tutaj_jest_coś_i_zamieniasz_to_na_to_co_jest_przed dodaj_extra_item , czyli zawsze dajesz w tutaj item)
    {
[...]

 

public wybrano_item(player, itemid)
{
    if (itemid == item)
    {

[...]

 

I to tyle , zamieniasz u góry include , ten zp_register_extra_item i ten public i powinno działać :D


  • +
  • -
  • 2