Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

VeticK. - zdjęcie

VeticK.

Rejestracja: 14.07.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.07.2014 08:28
-----

Moje tematy

Prośba o dodanie eliminatora rozrzutu do klasy Rambo i 1/1 z He (Premium)

21.07.2014 11:35

Tak jak w temacie. To .sma klasy:

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[]   = "[Mega Premium] Rambo";
new const opis[]    = "Posiada AWP i z niego 1/1, AK47 oraz M4A1 i z nich o 300 dmg wiecej, Deagle i z niego 1/6, He i z niego 1/1, fhesh 6 skokow w powietrzu";
new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 700;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 0;


new ma_klase[33];


new skoki[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[Mega Premium (Rambo)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id]=true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id]=false;
}
public CmdStart(id, uc_handle)


{


if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])


return FMRES_IGNORED;






new flags = pev(id, pev_flags);






if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])


{


skoki[id]--;


new Float:velocity[3];


pev(id, pev_velocity,velocity);


velocity[2] = random_float(265.0,285.0);


set_pev(id, pev_velocity,velocity);


}


else if(flags & FL_ONGROUND)


skoki[id] = 5;






return FMRES_IGNORED;


}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;


if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 300.0, 1.0, idinflictor, damagebits);


if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 300.0, 1.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}

 

Dodanie 1/2 z Noża do klasy Scouter

15.07.2014 07:58

Tak jak w temacie. Oto .sma klasy:

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Scouter";
new const opis[]    = "Posiada Scouta i z niego 1/2";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 350;
new const kondycja  = 400;
new const inteligencja = 150;
new const wytrzymalosc = 0;


new ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,


damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);


if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 &&


random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,


float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,


damagebits);


}


return HAM_IGNORED;
}

 

Proszę o Perk Mini Nanosuit

14.07.2014 13:37

Nazwa: Mini Nanosuit

Opis: jesteś widoczny w 20%, ale za to nie tracisz startowego HP

Dodanie Multi Jump

14.07.2014 10:42

Proszę dodać do tej klasy Multi Jump:

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1) 
        
new const nazwa[]   = "[Mega Premium] Xtreme XLL";
new const opis[]    = "Posiada Scout i z niego 1/1, 18 procent z inteligencji z XM1014, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z Noza (PPM), podczas kucania malo widoczny, 2 miny";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie   = 700;
new const kondycja  = 200;
new const inteligencja = 400;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"


new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];


new ma_klase[33];
new oneonone[33][31]


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);


register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");


register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");


RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


}


public plugin_precache()
{


precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");


}


public client_disconnect(id)
{


new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}


}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Mega Premium (Xtreme XLL)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}


ilosc_min_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;
    oneonone[id][CSW_SCOUT] = 1
ma_klase[id] = 1;


return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_SCOUT] = 0
}


public cod_class_skill_used(id)
{
        
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{


ilosc_min_gracza[id]--;


new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);


new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);


entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-18.0,-18.0,0.0},Float:{18.0,18.0,2.0});


drop_to_floor(ent);


set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}




//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;


new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 1;
}


public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;


new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);


new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);


message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();


new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);


for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];


if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;


cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}


public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;


new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
new weapon = get_user_weapon(idattacker);


if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && damagebits & DMG_BULLET)
         cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.18, idinflictor, damagebits);  


if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}


return HAM_IGNORED;
}
 

Prośba o klasę Scouter (Zwykła)

14.07.2014 10:40

new const nazwa[]   = "Scouter";
new const opis[]    = "Posiada Scout i z niego 1/2, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza (PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 350;
new const kondycja  = 400;
new const inteligencja = 150;
new const wytrzymalosc = 0;