Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Yoyo98 - zdjęcie

Yoyo98

Rejestracja: 12.07.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.01.2015 13:09
-----

Moje tematy

Modyfikacja klasy

08.01.2015 15:48

Witam chciał bym aby moja klasa posiadała teleport pod przyciskiem e

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Bruce Lee";
new const opis[]    = "Teleport, MultiJump, 1/1 z PPM";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = -15;
new const kondycja  = 65;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
    
new skoki[33];


new ostatnio_prawym[33];


new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");




RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");


}


public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;


}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;


return FMRES_IGNORED;
}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}


public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}


public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}


 

Chce aby miała taki teleport jak ta klasa : http://amxx.pl/topic...siada-teleport/

GunXpMod zwiększenie levela

07.12.2014 21:33

Chciał bym zwiększyć level z 23 do 41.

Tzn aby wszystkie rimary weapons były podwójnie 

Np jest Famas [Zepsuty] i Famas[Nowy].

Te bronie nie muszą mieć zwiększony dmg tylko aby było więcej leveli :D.
Pomoże ktoś ? 

Daję + za każdą pomoc.

Po Survivalu odradzam sie jako survival

11.08.2014 18:03

witam.
Mam problem otóż gdy jest mod survival i kiedy on sie skończy to w następnej rundzie dalej posiada sie survivala

wersja zombie plague 5.0.5

Proszę o pomoc.