Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Paradise. - zdjęcie

Paradise.

Rejestracja: 09.07.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.07.2014 19:21
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Prośba o dodanie do afk guard blokady kickowania ludzi z flagą a (immunitet)

20.07.2014 21:59

Siema. Czy ktoś mógłby mi tutaj dodać linijke aby afk guard nie wykopywał graczy z flagą a czyli immunitetem. Bo co chwile mi wywala hltv. Zresztą jak jakiś admin bedzie na kogoś patrzył to też go wywali. Proszę o zmianę w pliczku .sma

 

Wklejka 1s5tf9j7j1jub(afk) dodana przez Paradise., 20.07.2014 21:59
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
 
#define PLUGIN "m_afk_guard"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Miczu"
 
new Float: p_time[33]
new Float: angle[33]
 
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
	register_cvar("m_afk_kontrol_mode","2")		//0 - off
							//1 - afk time -> kick
							//2 - afk time -> spec ->afk time 2 ->kick		
	register_cvar("m_afk_kontrol_time","45")
	register_cvar("m_afk_kontrol_time2","255")
 
	register_think("Afk_Guard","g_think")
	make_guard()
}
 
public make_guard()
{
	new ent = create_entity("info_target")
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname,"Afk_Guard")
	entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 1.0)
}
 
public client_PreThink(id)
{
	if(get_user_button(id)!=get_user_oldbutton(id)) p_time[id]=get_gametime()
}
 
public g_think(ent)
{
 
	if(get_cvar_num("m_afk_kontrol_mode"))
	{
		new players[32],num
		new time1 = get_cvar_num("m_afk_kontrol_time")
		new time2 = get_cvar_num("m_afk_kontrol_time2")
		new mode = get_cvar_num("m_afk_kontrol_mode")
 
		get_players(players,num)
 
		for(new i=0;i<num;i++)
		{
			if(!is_user_connected(players[i]) || is_user_bot(players[i])) continue
 
			new Float:a[3]
			entity_get_vector(players[i],EV_VEC_angles,a)
 
			if(a[0]!=angle[players[i]]) p_time[players[i]] = get_gametime()
 
			angle[players[i]] = a[0] 
 
			if((p_time[players[i]]+time1)<get_gametime())
			{
 
				if(mode==1) remove_him(players[i])
				else
				{
					if(cs_get_user_team(players[i])!= CS_TEAM_SPECTATOR)
					{
						if(is_user_alive(players[i])) user_silentkill(players[i])
						cs_set_user_team(players[i],CS_TEAM_SPECTATOR)
					}
					else if((p_time[players[i]]+time1+time2)<get_gametime())
					{
						remove_him(players[i])
 
					}
 
				}
			}
		}
		entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,get_gametime() + 1.0)
	}
	else entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 10.0)
}
 
public remove_him(id)
{
	server_cmd("kick #%d", get_user_userid(id))
}
 
public client_putinserver(id)
{
	p_time[id] = get_gametime()
}
 

GHW Weapon Replacement brak możliwości wgrania dźwięków.

17.07.2014 08:26

A więc co do samych modeli to jest cudnie. Wszystko ładnie się podmienia. Natomiast dźwięków po prostu nie potrafie wgrać.. Tyle czasu juz sie meczylem i dalej nic. Tutaj podam moje new_weapons.ini 

Wklejka 16vzi3osucnwi dodana przez Paradise., 17.07.2014 08:26
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
"models/v_ak47.mdl" "models/new/v_ak472.mdl"
"models/v_m3.mdl" "models/new/v_m32.mdl"
"models/p_m3.mdl" "models/new/p_m32.mdl"
"models/w_m32.mdl" "models/new/w_m32.mdl"
"sound/weapons/ak47_boltpull.wav" "sound/weapons/1ak47_safety.wav"
"sound/weapons/ak47_clipin.wav" "sound/weapons/1ak47_clipin.wav"
"sound/weapons/ak47_clipout.wav" "sound/weapons/1ak47_clipout.wav"
"sound/weapons/ak47-1.wav" "sound/weapons/1ak47-1.wav"
"sound/weapons/ak47-2.wav" "sound/weapons/1ak47-2.wav"

Problem z niespodziewanymi restartami mapy.

17.07.2014 03:42

Od wczoraj na serwerze zaczęło się dziać coś dziwnego .. Gramy, gramy a tu nagle "Game Commencing" i zeruje staty i od nowa 20 minut mapy.. Denerwująca sprawa. proszę o pomoc z tym błedem. 

Za duzo expa

14.07.2014 11:39

Siema. Mam problem. W cvarach exp ustawiony mam na : 25 za zabojstwo, 1 za 20 dmg, 25 za wygranie rundy. Dodatkowo mam plugin na asysty i zemsty i sa ustawione po 5 expa. No i jest jeszcze vip ustawiony rzekomo na flage m (chociaz jak teraz w niego zajrzalem nie widze takowego wpisu). No wiec graczowi bez vipa powinno leciec ok 30 expa.. A leci 60. Natomiast z vipem powinno byc ok 35. Ustawilem na takie male poniewaz wczesniej dostawalo sie po 80+ expa.. Jezeli znajdzieje powod przez ktory tak sie dzieje będę mogl ustawic na 50 i 60 dla vipa. ;)

Klasa nie wyświetla się we frakcji. czyt. nie można jej wybrać

12.07.2014 21:37

Proszę o sprawdzenie tej klasy bo nie wyswietla mi sie we frakcji "klasy Mega Premium" i o ew. dopisanie czegoś. Frakcje mam w cod_frakcje

 

Tutaj jest .sma klasy

 

Wklejka 13oathsn273m(general) dodana przez Paradise., 12.07.2014 20:42
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const nazwa[]   = "General";
new const opis[]    = "Ma 1/2 z awp, obra