Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sebacs2 - zdjęcie

sebacs2

Rejestracja: 19.03.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.08.2014 18:00
*****

#557750 Blokada błędnych wiadomości

Napisane przez Lacostii w 24.07.2013 01:54

żeby ustalić, który plugin wysłał wiadomość; musiałbym złapać hook funkcji z amxx, a do tego brakuje mi doświadczenia z Orpheu

 

Próbuję zidentyfikować błąd w którymś z pluginów już od długa i bez efektu. Jeśli przez minione prawie 2 lata posiadłeś wiedzę tajemną o Orpheu to byś zastanowił się nad modernizacją tego pluginu, na pewno ja i wielu by na tym skorzystało.


  • +
  • -
  • 1


#564669 Blokada błędnych wiadomości

Napisane przez Angel of Death w 18.08.2013 16:47

Odświeżam temat, czy znajdzie się ktoś kto potrafił by edytować plugin tak by pokazywał on z którego pluginu zostaje wysłana błędna wiadomość?
Bardzo by nam to pomogło, szczególnie posiadaczom COD Mod'a gdzie przeszukiwanie setek plików (czasem bez skutku) jest bardzo uciążliwe ;)




#497404 Sprawdanie czy zmienna jest liczbą

Napisane przez speedkill w 04.01.2013 08:04

Zawsze można sprawdzić tak:
get_user_team(id) % 3

new monety = cod_get_user_coins(id);
set_hudmessage(255, 255, (...)
if(get_user_team(id) % 3){
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : i%", Zmiana1, Zmiana2, monety);
}
else{
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : Dolacz do gry aby zobaczyc", Zmiana1, Zmiana2);
}

  • +
  • -
  • 1


#497384 Sprawdanie czy zmienna jest liczbą

Napisane przez xenos w 04.01.2013 00:43

get_user_team(id) == 1 

To jest oznaczenie Teamu Terro więc tutaj mały błąd
dlatego najlepiej będzie pasować 3ka czyli spec jak napisałeś i unnasigned czyli osoby nie przydzielone
get_user_team(id) == 3 // spec
get_user_team(id) == 0 // unnasigned
a co do optymalizacji to jeżeli ma się wyświetlać w 1 miejscu na ekranie to nie ma potrzeby 2x wpisywać w kod set_hudmassage mała, ale jako taka oszczędność



new monety = cod_get_user_coins(id);
set_hudmessage(255, 255, (...)
if(get_user_team(id) == 0 || get_user_team(id) == 3)
{
        
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : Dolacz do gry aby zobaczyc", Zmiana1, Zmiana2);
}
else
{
        
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Zmiana 1 : %s^n Zmienna 2 :%i^nMonety : i%", Zmiana1, Zmiana2, monety);
}


  • +
  • -
  • 1


#497377 Sprawdanie czy zmienna jest liczbą

Napisane przez speedkill w 03.01.2013 23:40

Po najmniejszej lini oporu sprawdzaj aktualny team gracza i wyświetlaj hud: http://amxx.pl/dokum...5/get_user_team
  • +
  • -
  • 1


#497374 Sprawdanie czy zmienna jest liczbą

Napisane przez speedkill w 03.01.2013 23:24

Tak jak Portek napisał, funkcja zwraca liczbę całkowitą. Więc jaki jest sens sprawdzania tego ?

http://amxx.pl/dokum...1394/is_str_num

Sprawdza czy tekst składa się z samych cyfr (tworzy liczbę).


Nie działa Ci to, ponieważ zmienna monety nie jest stringiem.
Składnia: is_str_num(const sString[])

  • +
  • -
  • 2


#497372 Sprawdanie czy zmienna jest liczbą

Napisane przez Portek w 03.01.2013 23:14

Pytanie podstawowe, po co sprawdzać coś co jest pewnikiem? Gdzie tu logika i jakakolwiek kwestia optymalizacji?
  • +
  • -
  • 2


#477152 [ROZWIĄZANE] Sprawadzanie ilosci graczy

Napisane przez radim w 09.11.2012 20:42

Dodaj:
return PLUGIN_CONTINUE;
przed ostatnią klamrą.
  • +
  • -
  • 1


#477137 [ROZWIĄZANE] Sprawadzanie ilosci graczy

Napisane przez radim w 09.11.2012 20:21

Najszybciej to tak:
if(get_playersnum() > 3) {
//code
}

  • +
  • -
  • 1


#462838 [ROZWIĄZANE] Jak sprawdzic czy gracz ma perk ?

Napisane przez Klakier w 29.09.2012 22:49

Jeżeli nie ma perku:
if(!cod_get_user_perk(id))


Chyba ta
  • +
  • -
  • 1


#378449 GmAMXBans 1.6 Utracone połączenie z bazą danych tuż po instalacji

Napisane przez Gość w 10.03.2012 20:16

Od 2 tygodni się męczyłem i męczyłem i nie mogłem nigdzie znaleźć rozwiązania, ale w końcu wziąłem sprawę w swoje ręce i tak przy instalacji należy podać jako host: localhost zamiast 127.0.0.1
Wówczas instalacja przebiegnie pomyślnie. Ponadto, po zainstalowaniu, pojawi nam się komunikat:

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111 in /home/cs16/www/bany/include/config.inc.php on line 46
Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111


Aby naprawić ten błąd, nie trzeba zmieniać żadnych ustawień, bug jest w pliku config.inc.php w folderze include, należy linijkę

$config->db_host=getipbyhost($config->db_host);

zamienić na

$config->db_host='localhost';//getipbyhost($config->db_host);

Nie zgłaszałem tego, jako bug, bo i tak 99% osób korzysta ze źle skonfigurowanych serwerów z adresem 127.0.0.1 zamiast localhost. Informację kieruję do osób, które także będą męczyć się z tym błędem, a wystarczy pogooglać, jest ich mnóstwo. Rozwiązanie publikuję, by oszczędzić innym czasu i nerwów nieudolnego napisania linijki 46. pod źle skonfigurowane serwery.

Mam nadzieję, że temat nie zostanie usunięty z powodu uznania przez niektórych moderatorów, że przecież 127.0.0.1 jest poprawną konfiguracją.
Prosiłbym również o, w miarę możliwości, dodanie tego jako naprawa buga dla poprawnie skonfigurowanych serwerów dedykowanych (tj. z adresem lokalnym localhost, a nie 127.0.0.1), bo linikja 46. nie zakłada tej jedynej, bezpiecznej możliwości.

Dziękuję.

edit. Zdaję sobie sprawę, że sprawa dotyczy niewielu osób, ale pomoże ona zaoszczędzić, jak napisałem, mnóstwo czasu, więc liczę, że temat się przyda.


#452270 [ROZWIĄZANE] Menu sklepu nie zniaka po wyborze

Napisane przez pfkers w 27.08.2012 14:48

Spoiler


sprawdz


#417909 Ikonka statusu

Napisane przez Gość w 04.06.2012 22:32

Ode mnie obrazki wszystkich sprite`ów wraz z nazwami:
Half-life 1 event :: StatusIcon :: sprites [images] [ALL]



#405578 Oberon Boss!!

Napisane przez Gość w 03.05.2012 11:23

Zanim pobawisz się w przechwytywanie zabójcy Oberona, to trzeba go odbugować.
Nie wiem, czy się zajmę Oberonem, bo ma mnóstwo błędów.

Nie jestem pewien, czy to, że miny wybuchają w powietrzu, powoduje crash,
niejednokrotnie bowiem Oberon rzucał mi bomby, wisząc w powietrzu.

BTW. @=ToRRent= Proszę bardzo: Oberon v. 1.2, w a nim:

+ v. 1.2 + Added Changelog
+ Dodano CVARy:
	  oberon_hp 40000 // zycie Oberona
	  oberon_killer_frags 3 // liczba fragow dla zabojcy Oberona
$ Poprawiono wyswietlanie liczby zycia Oberona po jego zgladzeniu
+ Dodano informacje o zabojcy Oberona

Załączony plik  oberon.sma   25,51 KB  121 Ilość pobrań
  oberon.amxx

PS. U mnie komenda /zniszczbossa crashuje natychmiast serwer.


<div class="noticeui111 noticeui111-info" style="width: 700px"><h5>Ograniczenie odpowiedzialności</h5><p>Autorem Oberona jest Dias. Ja jedynie dodałem 2 cvary i poprawiłem to, co widoczne jest w changelogu.

Nie przyjmuję więc żadnych zgłoszeń o zbugowanym Oberonie, a tym bardziej
nie będę się z nich tłumaczył ani udzielał jakiegokolwiek wsparcia technicznego.</p><span></span></div>


#407981 kompilacja przeróbki questow

Napisane przez grzesiu131 w 07.05.2012 21:10

Dwa razy było to samo..

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1