Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Cold_Fire - zdjęcie

Cold_Fire

Rejestracja: 05.07.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.04.2016 15:39
-----

#724496 Błąd z używaniem strony

Napisane przez DaFFyy w 09.04.2016 23:59

WTF?! :D 

 

Errory dotyczą błędów tworzenia tabel w bazie danych... Tabele już istnieją czyli najprawdopodobniej amxbans jest już zainstalowany. Jeżeli nadal nie działa usuń bazę danych lub ją wyczyść i utwórz nową, potem zainstaluj jeszcze raz wgrywając od nowa pliki amxbansa.


  • +
  • -
  • 0


#708747 Problem z ReasonKicker'em

Napisane przez Linux' w 06.08.2015 21:31

Ten plugin nie posiada wyjatku dla takiego cvaru. Usunalem wyswietanie nicku admina w hud.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#708160 Jak zmienić wygląd amxbans.

Napisane przez Haq. w 30.07.2015 16:06

Wchodzisz do folderu z Bansem i potem folder Templates czy coś takiego :D I tam wrzucasz Folder ze stylem.

 

A potem styl zmieniasz w AmxBans już wchodzisz w Strefa Adminów, Strona, Ustawienia i szukasz :D


  • +
  • -
  • 1


#706937 Dziwny problem z AMXBansem

Napisane przez devil11 w 19.07.2015 21:21


L 07/19/2015 - 21:23:49: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Wiadomosc: Host '193.33.177.30' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts' (1129)
 
 
Ktoś gdzieś blokuje połączenie z bazą

  • +
  • -
  • 1


#706944 Dziwny problem z AMXBansem

Napisane przez xenos w 19.07.2015 21:43

Mam dziwne przeczucie że masz serwer na pukawce i po dzisiejszej awarii zaczął pojawiać się błąd.
W momencie awarii zostało "coś" wysłane do mysqla co spowodowało przekroczenie limitu błędów(domyślnie 20).

Jeżeli masz vpsa wystarczy że zresetujesz mysqla bądz wykonasz poprzez konsole ssh(z konta root): mysqladmin -u root -p flush-hosts
Jeżeli nie masz dostępu do ssh najlepiej napisz do hostingu z bazą czy mogli by wykonać czyszczenie- wkleisz im komunikat.

U mnie z powodu tej awarii wygenerowało 7k błędnych zapytań, nie wiem czemu trudno stwierdzić.


  • +
  • -
  • 1


#677713 Losowanie VIP'a/SVIP'a w X rundzie w zależności od liczby graczy na s...

Napisane przez Wielkie Jol w 26.12.2014 11:57

Losowanie VIP'a/SVIP'a w X rundzie w zależności od liczby graczy na serwerze

 

 

Jako, że święta już trwają, doszedłem do wniosku, że dam się ponieść Magii Świąt i udostępnię jeden z pluginów, który zrobiłem kiedyś.

  :święta:  :święta:  :święta:

 

 

opis

 

Polega on na tym, że w X rundzie ( wybranej przez nas ) odbywa się losowanie na vipa w zależności od liczby graczy. Może to być VIP lub SVIP.

Ja na swoim serwerze przykładowo miałem vipa od 15 osób, zaś svipa od 28 i losowanie w 3 rundzie ( takie też są wartości podstawowe ).

Vip przyznawany jest na okres jednej mapy ( aktualnej ), 30s przed jej końcem jest zabierany.

Jeżeli zostanie wylosowana osoba z vipem, wtedy losowanie przepada na tą mapę.

Oczywiście podane są informacje, kto wylosował vipa w hud i say poprzez moduł colorchat.

Co 120 sekund jest informacja o tym, że taki plugin istnieje i będzie losowany vip co mapę.

Domyślnie VIP - ADMIN_LEVEL_H ( flaga t )

Domyślnie SVIP - ADMIN_LEVEL_G ( flaga s )

Ważne - przyznawana jest flaga od vipa/svipa a nie svip/vip!

 

Dodałem drugą wersję, losowanie tylko na jedną flagę ( nie na dwie ) - załącznik losowanievip

 

instalacja

 

Jedyne co musisz zrobić to wrzucić plugin na serwer, no i w zależności od vipa jakiego używasz ( a zakładam, że vipa z vipgeneratora, będzie trzeba w nim dokonać trochę zmian, gdyż ten z generatora przyznaję vipa tylko raz, no a skoro w moim pluginie vip jest przyznawany w 3 rundzie to mamy problem xD ) - bo co ważne, przyznawana jest sama flaga, na którą zwykle są vipy.

Niedługo dodam post, w którym wytłumaczę co trzeba zrobić.

 

konfiguracja

#define LOSOWANIE_VIP_OD 15
#define LOSOWANIE_VIP_DO_SVIP_OD 28
#define LOSOWANIE_W_KTOREJ_RUNDZIE 3
#define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_H
#define FLAGA_SVIP ADMIN_LEVEL_G

Mamy 5 takich "definicje" na górze pluginu, które jasno opisują, która za co odpowiada ( zmieniamy tylko liczbę )!

Przy flaga_vip podajemy naszą flagę vipowska (domyślnie T)

Przy flaga_Svip podajemy naszą flagę svipowską ( domyślnie S)

 

inne informacje

Kompatybilność z vipem z generatora

Przypadek nr 1. Nie mamy w vipie żadnego dodatku dla gracza uruchamiającego się w X rundzie

1. Dodajemy jedną zmienną, która będzie się nazywała przykładowo: gRunda;

2. Dodajemy do plugins_init() ten oto kod

register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")

3. Na samym dole kodu dajemy taką o to funkcję

public Poczatek_Rundy(){
	if(++gRunda == 3){
		for(new i=1; i<=32; i++){
			if(is_user_connected(i) && !g_Vip[i] && get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H)
				g_Vip[i] = true;
		}
	}
}

Przypadek nr 2. Mamy w vipie dodatek, który uruchamia się dla gracza od X rundy.

Zamieniamy w funkcji public event_new_round()

Podmieniamy ++gRound na taki oto kod:

	if(++gRound == 4){ // dajmy flage po rundzie, w ktorej zostal rozlosowany vip, czyli jezeli masz losowanie w 3, tutaj daj 4.
		for(new i=1; i<=32; i++){
			if(is_user_connected(i) && !g_Vip[i] && get_user_flags(i) & ADMIN_LEVEL_H) // tutaj wlasna flaga dowolna dla vipa ( ADMIN_LEVEL_H)
				g_Vip[i] = true;
		}
	}
}

Wesołych Świąt!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#703712 [KOSZ] Edycja jail_menu.amxx

Napisane przez Errorek :P w 22.06.2015 12:37

Może bardziej kolorowo :P Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#703694 [KOSZ] Edycja jail_menu.amxx

Napisane przez Linux' w 22.06.2015 09:46

Bez sma? Nie.


  • +
  • -
  • 1


#703697 [KOSZ] Edycja jail_menu.amxx

Napisane przez Linux' w 22.06.2015 10:07

Sprawdz czy tak to mialo wygladac.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#662586 Polowanie na JailBreak.

Napisane przez k4x4z5 w 07.09.2014 17:50

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] Polowanie"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_polowanie;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_polowanie = jail_register_game("Polowanie");
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == id_polowanie)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady TT:^nTT atakuje CT i nie moga kampic^nOstatni wiezien ma zyczenie^n^nZasady CT:^nCT zabija TT tylko ze SCOUT'a^nCT czeka do %s w GunRoomie CT NIE MOZE KAMPIC!!", szTime);
		szInfo = "Dzisiaj jest Polowanie";
		
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
				continue;
			
			strip_user_weapons(i);
			give_item(i, "weapon_scout");
			cs_set_user_bpammo(i, CSW_SCOUT, 990);
		}
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 3;
		
		new ile_graczy[2];
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i))
				continue;
			
			switch(get_user_team(i))
			{
				case 1: 
				{
					ile_graczy[0]++;
					jail_set_user_menuweapons(i, true, false);
				}
				case 2: ile_graczy[1]++;
				}
		}
		if(ile_graczy[0])
		{
			for(new i=1; i<=MAX; i++)
			{
				if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 2)
					continue;
				
				set_user_health(i, ile_graczy[0]*150/ile_graczy[1]);
			}
		}
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_polowanie)
	{
		jail_set_all_speed(0.1, 2) //blokowanie chodzenia ct
		
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_polowanie)
	{
		jail_set_ct_hit_tt(false);
		jail_set_all_speed(250.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
	}
}

//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
			continue;
		
		jail_set_user_speed(i, speed);
	}
}


Sprawdz


  • +
  • -
  • 2


#458770 Zabawy do JailBreak by Cypis

Napisane przez Fili:P w 16.09.2012 17:02

Dzieci Wojny:

Mama tak do mnie mówiła jak byłem mały i brudny xdd
  • +
  • -
  • 27


#661908 Unikalne IP

Napisane przez xenos w 02.09.2014 22:26

robisz subdomene, i w jej ustawieniach dajesz adres na który ma reagować :]

http://amxx.pl/topic...e-domeny-na-ip/
  • +
  • -
  • 1


#661703 Zabicie wszystkich graczy po zakończeniu zabawy.

Napisane przez Wielkie Jol w 01.09.2014 19:25

Masz już stworzoną funkcję OnGameHudEnd(), musisz albo ją usunąć i wkleić ją od nowa, lub ją zmodyfikować.


  • +
  • -
  • 1


#661699 Dodanie "speeda" do Ganianego i edycja FreeDay'a.

Napisane przez k4x4z5 w 01.09.2014 19:16

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] Ganiany"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_ganiany;
new bool:usun;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == id_ganiany)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Straznicy zaczynaja ganiac wiezniow^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime);
		szInfo = "Dzisiaj jest Ganiany";
			
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 2)
				continue;
			
			strip_user_weapons(i);
			give_item(i, "weapon_knife");
		}
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 3;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_ganiany)
	{
		jail_set_all_speed(0.1, 2) //blokowanie chodzenia ct
		
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_ganiany)
	{
		if(!usun)
		{
			jail_set_ct_hit_tt(false);
			jail_set_all_speed(500.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
			jail_set_all_speed(500.0, 1) //ustawienie chodzenia tt
			
			jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
		}
		else
		{
			jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
		}
		usun = !usun;
	}
}

public OnRemoveData(day)
{
	usun = false;
}

//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
			continue;
			
		jail_set_user_speed(i, speed);
	}
}


Sprawdz


  • +
  • -
  • 1


#661668 Dodanie "speeda" do Ganianego i edycja FreeDay'a.

Napisane przez k4x4z5 w 01.09.2014 18:30

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_freeday;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}

public plugin_precache() precache_sound("jb_cypis/freeday.wav");

public OnLastPrisonerShowWish(id) jail_remove_game_hud();

public OnRemoveData(day) jail_remove_game_hud();

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		jail_set_prowadzacy(0);
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		
		setting[0] = 2;
		setting[1] = 1;
	}
	else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
	{
		szInfo = "";
		szInfo2 = "";
		
		jail_set_god_tt(false);
		jail_set_god_ct(false);
		jail_set_ct_hit_tt(false);
		jail_set_tt_hit_ct(false);
		
		setting[0] = 0;
		setting[1] = 0;
		setting[2] = 0;
		setting[3] = 0;
		setting[4] = 0;
		setting[5] = 0;
		setting[6] = 0;
		setting[7] = 0;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		client_cmd(0, "spk jb_cypis/freeday.wav");
		
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(240, "Dzisiaj jest FreeDay", 0, 255, 0, 0.01, 0.2);
	}
}

public OnGameHudEnd(day){
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday){
		for(new i=1; i<=MAX; i++){
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1){
				give_item(i, "weapon_ak47")
				cs_set_user_bpammo(i, CSW_AK47, 90)
				give_item(i, "weapon_deagle")
				cs_set_user_bpammo(i, CSW_DEAGLE, 35)
				
			}
		}
	}
}

Sprawdź ,freeday.


  • +
  • -
  • 1