Na górze kolega dodał #include <amxmodx>s zmień na #include <amxmodx>
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez
Empiryczny
w 03.07.2014 15:15
Na górze kolega dodał #include <amxmodx>s zmień na #include <amxmodx>
Napisane przez
Ice-Killers.eu
w 03.07.2014 13:42
#include <amxmodx>s #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define MAX_DIST 8192.0 #define MAX 32 new const nazwa[] = "ProfesorX"; new const opis[] = "Widzi wrogów na radarze, posiada otumaniacz"; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 110; new const kondycja = -10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33], bool:radar[2], bool:uav[MAX+1]; new emp_czasowe; new ilosc_uzyc[33], oszolomienie[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Alleluja"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b"); } public cod_class_enabled(id) { if(!emp_czasowe || (emp_czasowe && get_user_team(id) == get_user_team(emp_czasowe))) CreateUVA(id); ilosc_uzyc[id] = 2 ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ilosc_uzyc[id] = 0; ma_klase[id] = false; uav[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!ilosc_uzyc[id]) { return PLUGIN_HANDLED; } new ofiara, body; get_user_aiming(id, ofiara, body); if(is_user_alive(ofiara)){ if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } } if(oszolomienie[id]+10.0>get_gametime()) { client_print(id,print_chat,"Skilla mozesz uzyc raz na 10 sek."); return PLUGIN_HANDLED; } oszolomienie[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_uzyc[id]--; przekrec_ekran(id, ofiara) return PLUGIN_HANDLED; } public przekrec_ekran(id, ofiara) { new Float:badvec[3] = {-200.0, -200.0, -200.0}; for(new j = 0;j<6;j++) { set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec); set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec); set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec); } } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id] == true) { ilosc_uzyc[id] = 2; } } public CreateUVA(id) { static CzasUav[2]; new team = get_user_team(id) == 1? 0: 1; uav[id] = false; radar[team] = true; new num, players[32]; get_players(players, num, "gh") for(new a = 0; a < num; a++) { new i = players[a] if(get_user_team(id) != get_user_team(i)) client_cmd(i, "spk sound/mw/uav_enemy.wav") else client_cmd(i, "spk sound/mw/uav_friend.wav") } radar_scan() if(task_exists(7354+team)) { new times = (CzasUav[team]-get_systime())+9999 change_task(7354+team, float(times)); CzasUav[team] = CzasUav[team]+times; } else { new data[1]; data[0] = team; set_task(9999.0, "deluav", 7354+team, data, 1); CzasUav[team] = get_systime()+9999; } } public deluav(data[1]) { radar[data[0]] = false; } public radar_scan() { new num, players[32]; get_players(players, num, "gh") for(new i=0; i<num; i++) { new id = players[i]; if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id] || !radar[get_user_team(id) == 1? 0: 1]) continue; if(!emp_czasowe) radar_continue(id) else if(get_user_team(id) == get_user_team(emp_czasowe)) radar_continue(id) } } radar_continue(id) { new num, players[32], PlayerCoords[3] get_players(players, num, "gh") for(new a=0; a<num; a++) { new i = players[a] if(!is_user_alive(i) || !ma_klase[id] || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue; get_user_origin(i, PlayerCoords) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HostagePos"), {0,0,0}, id) write_byte(id) write_byte(i) write_coord(PlayerCoords[0]) write_coord(PlayerCoords[1]) write_coord(PlayerCoords[2]) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HostageK"), {0,0,0}, id) write_byte(i) message_end() } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Napisane przez Alelluja
w 03.07.2014 11:25
Proszę
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Archangel";
new const opis[] = "Jest slabo widoczny, małą grawitacje, szybko biega";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}
Napisane przez Alelluja
w 01.07.2014 17:16
Proszę
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#define MAX_DIST 8192.0
#define MAX 32
new const nazwa[] = "ProfesorX";
new const opis[] = "Widzi wrogów na radarze, posiada otumaniacz";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 110;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33], bool:radar[2], bool:uav[MAX+1];
new emp_czasowe;
new ilosc_uzyc[33], oszolomienie[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!emp_czasowe || (emp_czasowe && get_user_team(id) == get_user_team(emp_czasowe)))
CreateUVA(id);
ilosc_uzyc[id] = 2
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ilosc_uzyc[id] = 0;
ma_klase[id] = false;
uav[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ilosc_uzyc[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
if(oszolomienie[id]+10.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Skilla mozesz uzyc raz na 10 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
oszolomienie[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_uzyc[id]--;
przekrec_ekran(id, ofiara)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public przekrec_ekran(id, ofiara)
{
new Float:badvec[3] = {-200.0, -200.0, -200.0};
for(new j = 0;j<6;j++)
{
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
}
}
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == true) {
ilosc_uzyc[id] = 2;
}
}
public CreateUVA(id)
{
static CzasUav[2];
new team = get_user_team(id) == 1? 0: 1;
uav[id] = false;
radar[team] = true;
new num, players[32];
get_players(players, num, "gh")
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a]
if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/mw/uav_enemy.wav")
else
client_cmd(i, "spk sound/mw/uav_friend.wav")
}
radar_scan()
if(task_exists(7354+team))
{
new times = (CzasUav[team]-get_systime())+9999
change_task(7354+team, float(times));
CzasUav[team] = CzasUav[team]+times;
}
else
{
new data[1];
data[0] = team;
set_task(9999.0, "deluav", 7354+team, data, 1);
CzasUav[team] = get_systime()+9999;
}
}
public deluav(data[1])
{
radar[data[0]] = false;
}
public radar_scan()
{
new num, players[32];
get_players(players, num, "gh")
for(new i=0; i<num; i++)
{
new id = players[i];
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id] || !radar[get_user_team(id) == 1? 0: 1])
continue;
if(!emp_czasowe)
radar_continue(id)
else if(get_user_team(id) == get_user_team(emp_czasowe))
radar_continue(id)
}
}
radar_continue(id)
{
new num, players[32], PlayerCoords[3]
get_players(players, num, "gh")
for(new a=0; a<num; a++)
{
new i = players[a]
if(!is_user_alive(i) || !ma_klase[id] || get_user_team(i) == get_user_team(id))
continue;
get_user_origin(i, PlayerCoords)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HostagePos"), {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HostageK"), {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}