Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BinD - zdjęcie

BinD

Rejestracja: 28.06.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.09.2014 15:10
-----

#647299 [ROZWIĄZANE] Problem- Error przy komplikacji klasy

Napisane przez Empiryczny w 03.07.2014 15:15

Na górze kolega dodał #include <amxmodx>s zmień na #include <amxmodx>

 

 




#647267 [ROZWIĄZANE] Problem- Error przy komplikacji klasy

Napisane przez Ice-Killers.eu w 03.07.2014 13:42

#include <amxmodx>s
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>


#define MAX_DIST 8192.0
#define MAX 32


new const nazwa[]   = "ProfesorX";
new const opis[]    = "Widzi wrogów na radarze, posiada otumaniacz";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 110;
new const kondycja  = -10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;


new bool:ma_klase[33], bool:radar[2], bool:uav[MAX+1];
new emp_czasowe;
new ilosc_uzyc[33], oszolomienie[33];


public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Alleluja");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
}


public cod_class_enabled(id)
{
    if(!emp_czasowe || (emp_czasowe && get_user_team(id) == get_user_team(emp_czasowe)))
    CreateUVA(id);
    ilosc_uzyc[id] = 2
    ma_klase[id] = true;
    
}


public cod_class_disabled(id)
{
    ilosc_uzyc[id] = 0;
    ma_klase[id] = false;
    uav[id] = false;
    
}


public cod_class_skill_used(id)
{
    if(!ilosc_uzyc[id]) {
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new ofiara, body;
    
    get_user_aiming(id, ofiara, body);
    
    if(is_user_alive(ofiara)){
        
        if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
    }
    
    if(oszolomienie[id]+10.0>get_gametime()) {
        client_print(id,print_chat,"Skilla mozesz uzyc raz na 10 sek.");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    oszolomienie[id] = floatround(get_gametime());
    ilosc_uzyc[id]--;
    
    przekrec_ekran(id, ofiara)
    return PLUGIN_HANDLED;
}


public przekrec_ekran(id, ofiara)
{
    new Float:badvec[3] = {-200.0, -200.0, -200.0};
    for(new j = 0;j<6;j++)
    {
        set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
        set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
        set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
    }
}


public ResetHUD(id) {
    if(ma_klase[id] == true) {
        ilosc_uzyc[id] = 2;
    }
}


public CreateUVA(id)
{
    static CzasUav[2];
    new team = get_user_team(id) == 1? 0: 1;
    uav[id] = false;
    radar[team] = true;
    
    new num, players[32];
    get_players(players, num, "gh")
    for(new a = 0; a < num; a++)
    {
        new i = players[a]
        if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
            client_cmd(i, "spk sound/mw/uav_enemy.wav")
        else
            client_cmd(i, "spk sound/mw/uav_friend.wav")
    }
    radar_scan()
    
    if(task_exists(7354+team))
    {
        new times = (CzasUav[team]-get_systime())+9999
        change_task(7354+team, float(times));
        CzasUav[team] = CzasUav[team]+times;
    }
    else
    {
        new data[1];
        data[0] = team;
        set_task(9999.0, "deluav", 7354+team, data, 1);
        CzasUav[team] = get_systime()+9999;
    }
}


public deluav(data[1])
{
    radar[data[0]] = false;
}


public radar_scan()
{
    new num, players[32];
    get_players(players, num, "gh")
    for(new i=0; i<num; i++)
    {
        new id = players[i];
        if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id] || !radar[get_user_team(id) == 1? 0: 1])
            continue;
        
        if(!emp_czasowe)
            radar_continue(id)
        else if(get_user_team(id) == get_user_team(emp_czasowe))
            radar_continue(id)
    }
}


radar_continue(id)
{
    new num, players[32], PlayerCoords[3]
    get_players(players, num, "gh")
    for(new a=0; a<num; a++)
    {
        new i = players[a]       
        if(!is_user_alive(i) || !ma_klase[id] || get_user_team(i) == get_user_team(id))
            continue;
        
        get_user_origin(i, PlayerCoords)
        
        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HostagePos"), {0,0,0}, id)
        write_byte(id)
        write_byte(i)           
        write_coord(PlayerCoords[0])
        write_coord(PlayerCoords[1])
        write_coord(PlayerCoords[2])
        message_end()
        
        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HostageK"), {0,0,0}, id)
        write_byte(i)
        message_end()
    }    
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 


 

 




#647198 Pheonix oraz 5 innych klas

Napisane przez Alelluja w 03.07.2014 11:25

Proszę

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Archangel";
new const opis[]    = "Jest slabo widoczny, małą grawitacje, szybko biega";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}

 


  • +
  • -
  • 1


#646794 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę "Profesor X"

Napisane przez Alelluja w 01.07.2014 17:16

Proszę

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>

#define MAX_DIST 8192.0
#define MAX 32

new const nazwa[]   = "ProfesorX";
new const opis[]    = "Widzi wrogów na radarze, posiada otumaniacz";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 110;
new const kondycja  = -10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33], bool:radar[2], bool:uav[MAX+1];
new emp_czasowe;
new ilosc_uzyc[33], oszolomienie[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!emp_czasowe || (emp_czasowe && get_user_team(id) == get_user_team(emp_czasowe)))
    CreateUVA(id);
    ilosc_uzyc[id] = 2
    ma_klase[id] = true;
    
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ilosc_uzyc[id] = 0;
    ma_klase[id] = false;
    uav[id] = false;
    
}

public cod_class_skill_used(id)
{
    if(!ilosc_uzyc[id]) {
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new ofiara, body;
    
    get_user_aiming(id, ofiara, body);
    
    if(is_user_alive(ofiara)){
        
        if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
    }
    
    if(oszolomienie[id]+10.0>get_gametime()) {
        client_print(id,print_chat,"Skilla mozesz uzyc raz na 10 sek.");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    oszolomienie[id] = floatround(get_gametime());
    ilosc_uzyc[id]--;
    
    przekrec_ekran(id, ofiara)
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public przekrec_ekran(id, ofiara)
{
    new Float:badvec[3] = {-200.0, -200.0, -200.0};
    for(new j = 0;j<6;j++)
    {
        set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
        set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
        set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
    }
}

public ResetHUD(id) {
    if(ma_klase[id] == true) {
        ilosc_uzyc[id] = 2;
    }
}

public CreateUVA(id)
{
    static CzasUav[2];
    new team = get_user_team(id) == 1? 0: 1;
    uav[id] = false;
    radar[team] = true;
    
    new num, players[32];
    get_players(players, num, "gh")
    for(new a = 0; a < num; a++)
    {
        new i = players[a]
        if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
            client_cmd(i, "spk sound/mw/uav_enemy.wav")
        else
            client_cmd(i, "spk sound/mw/uav_friend.wav")
    }
    radar_scan()
    
    if(task_exists(7354+team))
    {
        new times = (CzasUav[team]-get_systime())+9999
        change_task(7354+team, float(times));
        CzasUav[team] = CzasUav[team]+times;
    }
    else
    {
        new data[1];
        data[0] = team;
        set_task(9999.0, "deluav", 7354+team, data, 1);
        CzasUav[team] = get_systime()+9999;
    }
}

public deluav(data[1])
{
    radar[data[0]] = false;
}

public radar_scan()
{
    new num, players[32];
    get_players(players, num, "gh")
    for(new i=0; i<num; i++)
    {
        new id = players[i];
        if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id] || !radar[get_user_team(id) == 1? 0: 1])
            continue;
        
        if(!emp_czasowe)
            radar_continue(id)
        else if(get_user_team(id) == get_user_team(emp_czasowe))
            radar_continue(id)
    }
}

radar_continue(id)
{
    new num, players[32], PlayerCoords[3]
    get_players(players, num, "gh")
    for(new a=0; a<num; a++)
    {
        new i = players[a]       
        if(!is_user_alive(i) || !ma_klase[id] || get_user_team(i) == get_user_team(id))
            continue;
        
        get_user_origin(i, PlayerCoords)
        
        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HostagePos"), {0,0,0}, id)
        write_byte(id)
        write_byte(i)           
        write_coord(PlayerCoords[0])
        write_coord(PlayerCoords[1])
        write_coord(PlayerCoords[2])
        message_end()
        
        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HostageK"), {0,0,0}, id)
        write_byte(i)
        message_end()
    }    
}


  • +
  • -
  • 1