Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Proszę o klasę "Profesor X"

klasa

Najlepsza odpowiedź Alelluja, 01.07.2014 17:16

Proszę

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>

#define MAX_DIST 8192.0
#define MAX 32

new const nazwa[]   = "ProfesorX";
new const opis[]    = "Widzi wrogów na radarze, posiada otumaniacz";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 110;
new const kondycja  = -10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33], bool:radar[2], bool:uav[MAX+1];
new emp_czasowe;
new ilosc_uzyc[33], oszolomienie[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!emp_czasowe || (emp_czasowe && get_user_team(id) == get_user_team(emp_czasowe)))
    CreateUVA(id);
    ilosc_uzyc[id] = 2
    ma_klase[id] = true;
    
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ilosc_uzyc[id] = 0;
    ma_klase[id] = false;
    uav[id] = false;
    
}

public cod_class_skill_used(id)
{
    if(!ilosc_uzyc[id]) {
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new ofiara, body;
    
    get_user_aiming(id, ofiara, body);
    
    if(is_user_alive(ofiara)){
        
        if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
    }
    
    if(oszolomienie[id]+10.0>get_gametime()) {
        client_print(id,print_chat,"Skilla mozesz uzyc raz na 10 sek.");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    oszolomienie[id] = floatround(get_gametime());
    ilosc_uzyc[id]--;
    
    przekrec_ekran(id, ofiara)
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public przekrec_ekran(id, ofiara)
{
    new Float:badvec[3] = {-200.0, -200.0, -200.0};
    for(new j = 0;j<6;j++)
    {
        set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
        set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
        set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
    }
}

public ResetHUD(id) {
    if(ma_klase[id] == true) {
        ilosc_uzyc[id] = 2;
    }
}

public CreateUVA(id)
{
    static CzasUav[2];
    new team = get_user_team(id) == 1? 0: 1;
    uav[id] = false;
    radar[team] = true;
    
    new num, players[32];
    get_players(players, num, "gh")
    for(new a = 0; a < num; a++)
    {
        new i = players[a]
        if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
            client_cmd(i, "spk sound/mw/uav_enemy.wav")
        else
            client_cmd(i, "spk sound/mw/uav_friend.wav")
    }
    radar_scan()
    
    if(task_exists(7354+team))
    {
        new times = (CzasUav[team]-get_systime())+9999
        change_task(7354+team, float(times));
        CzasUav[team] = CzasUav[team]+times;
    }
    else
    {
        new data[1];
        data[0] = team;
        set_task(9999.0, "deluav", 7354+team, data, 1);
        CzasUav[team] = get_systime()+9999;
    }
}

public deluav(data[1])
{
    radar[data[0]] = false;
}

public radar_scan()
{
    new num, players[32];
    get_players(players, num, "gh")
    for(new i=0; i<num; i++)
    {
        new id = players[i];
        if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id] || !radar[get_user_team(id) == 1? 0: 1])
            continue;
        
        if(!emp_czasowe)
            radar_continue(id)
        else if(get_user_team(id) == get_user_team(emp_czasowe))
            radar_continue(id)
    }
}

radar_continue(id)
{
    new num, players[32], PlayerCoords[3]
    get_players(players, num, "gh")
    for(new a=0; a<num; a++)
    {
        new i = players[a]       
        if(!is_user_alive(i) || !ma_klase[id] || get_user_team(i) == get_user_team(id))
            continue;
        
        get_user_origin(i, PlayerCoords)
        
        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HostagePos"), {0,0,0}, id)
        write_byte(id)
        write_byte(i)           
        write_coord(PlayerCoords[0])
        write_coord(PlayerCoords[1])
        write_coord(PlayerCoords[2])
        message_end()
        
        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HostageK"), {0,0,0}, id)
        write_byte(i)
        message_end()
    }    
}

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 BinD

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Daleko od hakerskiego gówna
Offline

Napisano 28.06.2014 22:31

Witam!
Chciałbym aby ktoś napisał mi klasę do cod'a
I chciałbym żeby wyglądała tak:

Nazwa:Profesor X

Opis: Zdolność wytropienia wrogów na radarze, 1/10 szans na otumanienie gracza z krótkiej broni.

 

Zdrowie: 110 HP

Kondycja: -10

Inteligencja: 0

Wytrzymałość: 10

 

Dodatki: Tak jak w opisie. Widzi wrogów na radarze, 1/10 szans na otumanienie gracza z krótkiej broni.

 

Prosił bym aby ktoś się postarał ponieważ ja nie potrafię pisać klas (jestem zielony w tych sprawach, do tej pory obsługiwałem się generatorem).Mam nadzieję że wam to kłopotu nie sprawi :)

 


  • +
  • -
  • 0

#2 pro100wHS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 30.06.2014 14:13

a co rozumiesz pod słowem otumanienie? wykręcenie graczowi do góry nogami kamerki, wyrzucenie broni, usunięcie celownika, oślepienie gracza? czy może coś innego?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_ACBB53_0A0F2E_000000.png

Jeżeli masz do mnie jakąś sprawę to napisz od razu o co ci chodzi.

Wiadomości typu "pomożesz?" bez wyjaśnienia sprawy będę od razu usuwał


#3 BinD

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Daleko od hakerskiego gówna
Offline

Napisano 01.07.2014 15:08

Wykręcenie ekranu.
 


  • +
  • -
  • 0

#4 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 01.07.2014 17:16   Najlepsza odpowiedź

Proszę

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>

#define MAX_DIST 8192.0
#define MAX 32

new const nazwa[]   = "ProfesorX";
new const opis[]    = "Widzi wrogów na radarze, posiada otumaniacz";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 110;
new const kondycja  = -10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33], bool:radar[2], bool:uav[MAX+1];
new emp_czasowe;
new ilosc_uzyc[33], oszolomienie[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!emp_czasowe || (emp_czasowe && get_user_team(id) == get_user_team(emp_czasowe)))
    CreateUVA(id);
    ilosc_uzyc[id] = 2
    ma_klase[id] = true;
    
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ilosc_uzyc[id] = 0;
    ma_klase[id] = false;
    uav[id] = false;
    
}

public cod_class_skill_used(id)
{
    if(!ilosc_uzyc[id]) {
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new ofiara, body;
    
    get_user_aiming(id, ofiara, body);
    
    if(is_user_alive(ofiara)){
        
        if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
    }
    
    if(oszolomienie[id]+10.0>get_gametime()) {
        client_print(id,print_chat,"Skilla mozesz uzyc raz na 10 sek.");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    oszolomienie[id] = floatround(get_gametime());
    ilosc_uzyc[id]--;
    
    przekrec_ekran(id, ofiara)
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public przekrec_ekran(id, ofiara)
{
    new Float:badvec[3] = {-200.0, -200.0, -200.0};
    for(new j = 0;j<6;j++)
    {
        set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
        set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
        set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
    }
}

public ResetHUD(id) {
    if(ma_klase[id] == true) {
        ilosc_uzyc[id] = 2;
    }
}

public CreateUVA(id)
{
    static CzasUav[2];
    new team = get_user_team(id) == 1? 0: 1;
    uav[id] = false;
    radar[team] = true;
    
    new num, players[32];
    get_players(players, num, "gh")
    for(new a = 0; a < num; a++)
    {
        new i = players[a]
        if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
            client_cmd(i, "spk sound/mw/uav_enemy.wav")
        else
            client_cmd(i, "spk sound/mw/uav_friend.wav")
    }
    radar_scan()
    
    if(task_exists(7354+team))
    {
        new times = (CzasUav[team]-get_systime())+9999
        change_task(7354+team, float(times));
        CzasUav[team] = CzasUav[team]+times;
    }
    else
    {
        new data[1];
        data[0] = team;
        set_task(9999.0, "deluav", 7354+team, data, 1);
        CzasUav[team] = get_systime()+9999;
    }
}

public deluav(data[1])
{
    radar[data[0]] = false;
}

public radar_scan()
{
    new num, players[32];
    get_players(players, num, "gh")
    for(new i=0; i<num; i++)
    {
        new id = players[i];
        if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id] || !radar[get_user_team(id) == 1? 0: 1])
            continue;
        
        if(!emp_czasowe)
            radar_continue(id)
        else if(get_user_team(id) == get_user_team(emp_czasowe))
            radar_continue(id)
    }
}

radar_continue(id)
{
    new num, players[32], PlayerCoords[3]
    get_players(players, num, "gh")
    for(new a=0; a<num; a++)
    {
        new i = players[a]       
        if(!is_user_alive(i) || !ma_klase[id] || get_user_team(i) == get_user_team(id))
            continue;
        
        get_user_origin(i, PlayerCoords)
        
        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HostagePos"), {0,0,0}, id)
        write_byte(id)
        write_byte(i)           
        write_coord(PlayerCoords[0])
        write_coord(PlayerCoords[1])
        write_coord(PlayerCoords[2])
        message_end()
        
        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HostageK"), {0,0,0}, id)
        write_byte(i)
        message_end()
    }    
}


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#5 BinD

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Daleko od hakerskiego gówna
Offline

Napisano 01.07.2014 19:52

Dziękuje o to mi chodziło


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych