Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

hazar - zdjęcie

hazar

Rejestracja: 25.06.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.07.2014 00:53
-----

Moje tematy

Wywołanie sprite

25.06.2014 22:21

Tak jak w temacie męczę się od dwóch dni z pluginem żeby wywołać sprite nad głową gracza znalazłem coś tutaj na forum i chciałem jakoś przerobić ale do końca mi to nie idzie 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <cstrike>



#define TE_PLAYERATTACHMENT 124

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_F // Tutaj zmieniasz flage (Teraz jest na flagę "r")



new sprite;



public plugin_init() {

    register_plugin("xx", "xx", "xx")

    register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0");

}

public on_ShowStatus(id)

{

    new cel, body 

    get_user_aiming(id, cel, body)

    if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel) && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel)) { 

        if(get_user_flags(cel) & FLAGA)

        {

            message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,_,id)

            write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)

            write_byte(cel)

            write_coord(60)

            write_short(sprite)

            write_short(65)

            message_end()

        }

    }

}

public plugin_precache() sprite = precache_model("sprites/123456.spr");

Bardzo prosił bym o pomoc :)