Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Sinn - zdjęcie

Sinn

Rejestracja: 23.06.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.07.2014 11:05
-----

Moje posty

W temacie: Prośba o plugin [wymuszanie hud_draw 0]

24.06.2014 13:57

 

Tak czy inaczej do użytkownika zostanie wysłane zapytanie czy ma już ustawioną te komendę = w pewnym stopniu obciązy serwer.

 

Najprościej jest sprawdzać to przy wejściu, w nowej rundzie lub ewentualnie co 30 sec.

 

I nie wiem po co wymuszać tę komendę. Przecież ona ukrywa również cały chat w grze.

 

Poza tym kod podany przez pijag'a nie zadziała, bo on próbuje ustawić to serwerowi, a nie użytkownikom.

 

Poprawny (wymusza co 30 sec):

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	set_task(30.0, "wymus", _, _, _, "b")
	
}
public wymus(id)
{
    client_cmd(id, "hud_draw 0")
}

 

Dziękuję serdecznie. Działa, jak powinno. A czy dałoby się zrobić/czy istnieje plugin, który chowałby cały HUD oprócz celownika, chatu, ikon fragów i kasy z nabojami?

W temacie: Prośba o plugin [wymuszanie hud_draw 0]

23.06.2014 21:15

Wiesz że sprawdzanie tego czy gracz ma hud_draw na 1 będzie bardziej obciążające niż ustawianie tego na początku każdej rudny.  A nie może być tak że ustawia przy wejsciu na serwer ?? przecież raczej sobie nikt tego nie zmieni.

Z tego co się orientuję, to sprawdzenie bez powtarzania (jeżeli użytkownik ma już wartość hud_draw 1) w następnych rundach zajmie mniej procesów i nie będzie powodowało przycięć. Na serwerze dajmy na to jest ponad 20 osób i w tym samym momencie plugin u wszystkich ma wymuszać hud_draw 1. Przy takim rozwiązaniu będą przycinki jak nic.

 

Jeżeli to nie sprawiłoby Wam problemu, to prosiłbym o wersję ze sprawdzeniem z ww. powodu.

Z góry dziękuję.

W temacie: Prośba o plugin [wymuszanie hud_draw 0]

23.06.2014 19:13

Plugin nie działa ;/ W ogóle nie chowa HUD'a.

W temacie: Cod :: Sniper Effect

23.06.2014 18:08

Cod :: Sniper Effect
v1.13

opis.png
Efekt snajperki z gry Call of Duty MW. W trybie zoom celownik 'buja' się utrudniając celny ogień. Dla ustabilizowania widoku snajper robi wdech.

Na prośbę Gohana -> http://amxx.pl/wstrz...chu-t28053.html

komendy.png

+wdech
tą komendą gracz wstrzymuje oddech, jest o tym informowany przy każdym zerknięciu w lunetę
napis przestaje być mu wyświetlany gdy komenda zostanie w końcu użyta

Aby wdech i wydech kontrolować +use należy zamienić:
//Uncomment to +use control
//#define CONTROL_BY_IN_USE
na
//Uncomment to +use control
#define CONTROL_BY_IN_USE
cvary.png
amx_snipereff_duration 5.0
  • jak długo gracz może wstrzymać oddech

amx_snipereff_interval 2.0
  • jak długo musi odczekać po wydechu, by móc znów zastygnąć w bezruchu (coby się nie udusił)

amx_snipereff_stand_noise 0.01
  • siła zaburzeń celownika stojąc

amx_snipereff_duck_noise 0.006
  • siła zaburzeń celownika kucając

amx_snipereff_heart 1
  • czy odgrywać dźwięk bicia serca (0 wyłącza ten dźwięk)


instalacja.png
sma do kompilatora i razem z .amxx na serwa

dźwięki z archiwum muszą się znaleźć w cstrike/sound/player/


dźwięki pochodzą z freesounds.org


Historia zmian:
1.13
- próba usunięcie problemu bicia serca

1.12
- nowy cvar: amx_snipereff_heart

1.11
- poprawione krążenie celownika
- drobne poprawki

1.1
- odgłos bicia serca (pomysł Abesa)
- mniejsze wariacje przy kucaniu (pomysł Abesa)
- łatwa zmiana +wdech na +use

1.0
- podstawowa funkcjonalność

 

 

Plugin jest świetny i ogólnie działa bardzo dobrze. Są tylko dwa poważne problemy psujące kompletnie rozgrywkę:

 

- Podczas gry, gdy ktoś celuje do nas z awp (lub innej sniperki), widzimy go jako patrzącego albo w ziemię, albo w niebo.

 

- Problem ten jest związany także ze spectem. Na spectatorze, gdy obserwujemy kogoś z kamery pierwszoosobowej to włączając zoom i strzelając w graczy, u nas (spect) strzela w sufit.

 

Jeżeli istniałaby możliwość wyeliminowania tego problemu to byłoby cudownie.