Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

pijag - zdjęcie

pijag

Rejestracja: 20.06.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.07.2014 21:14
-----

#649905 Przerobienie pluginu, który wymusza komendy cl_updaterate itp

Napisane przez pijag w 14.07.2014 16:25

 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
}
public client_PreThink( id ){

if( !is_user_alive( id ) ) {
return PLUGIN_CONTINUE;
}

client_cmd( id , "cl_cmdrate 32" );
client_cmd( id , "cl_updaterate 32");

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#645055 Prośba o plugin [wymuszanie hud_draw 0]

Napisane przez pijag w 23.06.2014 18:56

Proszę :)

Przetestuj i napisz czy działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#644654 Prośba o dodanie do vipa m.in. prefiksu przed nickiem

Napisane przez pijag w 22.06.2014 10:06

prefix:

w register_plugin

register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");

potem w dowolnym miejsciu w pluginie (polecam na sam dół).

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);

if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix]";

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}

set_msg_arg_string(2,szTmp2);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

tutaj ustalamy nasz prefix:

new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix]";

 

Cytat z blogu dark'a

 


  • +
  • -
  • 1


#644552 falszywy gracz ct

Napisane przez pijag w 21.06.2014 21:06

Witam szukam pluginu który powoduje że  w CT jest fałszywy gracz.

Lub prosiłbym o napisanie takiego kodu ponieważ powinien on być krótki a ja nie mam czasu żeby napisać :/


  • +
  • -
  • 1