Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Unikat01 - zdjęcie

Unikat01

Rejestracja: 05.06.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.08.2014 20:38
-----

#644411 [ROZWIĄZANE] Bug kodu klasy - po zmianie na inna jestes niewidzialny

Napisane przez Scorpion Flail w 21.06.2014 10:01

Znajdź:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderGlow, 0);

zamień na:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderGlow, 255);

  • +
  • -
  • 1


#4112 Healthkit

Napisane przez bicek w 14.04.2008 18:44

Healthkit
(Apteczki z Half-Life)

Opis:
Dzięki pluginowi możemy dodać apteczki HP (takie same jak w HL) praktycznie w każdym miejscu na mapie, jeżeli ktoś wejdzie na taką apteczkę otrzymuje 15 HP, apteczki respawnują się 30s po podniesieniu.

Dołączona grafika

Komendy:
healthkit_spawn - tworzy apteczkę w miejscu w którym się znajdujesz (nie zapisuje pozycji do pliku)
healthkit_spawn save - tworzy apteczkę i zapisuje pozycje do addons/amxmodx/configsmapsnazwa_mapy.cfg
healthkit_clear - usuwanie wszystkich apteczek


Wymagania:

moduł Engine
w addons/amxmodx/configs musimy utworzyć folder maps

Załączone pliki




#329601 Anty cheat

Napisane przez DarkGL w 03.12.2011 16:58

http://amxx.pl/topic...er-rc1-full-pl/
http://amxx.pl/topic...n-antywallhack/
http://amxx.pl/topic...acz-speedhacka/
http://amxx.pl/topic...wacz-wallhacka/
http://amxx.pl/topic...ack-by-niscree/
http://amxx.pl/topic...block-wallhack/
http://amxx.pl/topic...48-sb-guardian/
  • +
  • -
  • 6


#642828 Prośba o 26 perków m.ini Tequila

Napisane przez kobys w 11.06.2014 11:07

Większość z tych perków już jest. Użyj mózgu i google, a jakoś dasz radę 




#642878 Perk Zlodziej

Napisane przez Drago36 w 11.06.2014 17:57

Poszperałem po plikach i jest z zapytaniem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#479254 Klasa Snajper

Napisane przez Fili:P w 14.11.2012 21:24

Class Series F+
opis
Klasa mojego autorstwa w 100%. Posiada nowe silniejsze AWP, jest niewidzialny z AWP kucajac. Klasa posiada również nowy model Deagle. Bardzo lubiłem zawszę grać tą klasą. Dodatkowym atutem jest również to, iż mamy customowy sprite hudzie dla nowego AWP.

inne informacje
Klasa była utworzona dla pewnej sieci serwerów, która pod nieobecność adminów upadła.[/inne]

download
Załączony plik  codclass_snajper.sma   9,23 KB  191 Ilość pobrań
  codclass_snajper.amxx
Załączony plik  pliki.rar   2,52 MB  150 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 5


#642560 Dywizja CodMod

Napisane przez UTeam w 09.06.2014 09:12

opis

Witam dzis do zaprezentowania mam swoj dosc stary kod lecz, ktory z powodzeniem zaszczepil sie na moim dawnym serwerze codmod.

Dywizje co to jest ?

To nie jest party,misje czy jakis quest.

Gracz dolaczajac do jednej z 6 dywizji(zaleznych od lvl) dostaje dodatkowy exp wtedy gdy partner z naszej dywizji zabije przeciwnika i odwrotnie.

Kazdy z danej dywizji jezeli jest zywy oczywiscie dostaje dodatkowy exp za zabicie.

 

instalacja

 

Pod:

new bool:freezetime = true;

Dodajemy:

new const nazwy_dywizji[][] = {"Brak", 
	"Dywizja I", //1
	"Dywizja II", //2
	"Dywizja III", //3
	"Dywizja IV", //4
	"Dywizja V", //5
	"Dywizja VI"
	
};
new const lvl_dywizji[] = {0,
	5,
	15,
	30,
	50,
	65,
	85
};

new dywizja_gracza[33];

Dalej w plugin_init() dodajemy:

register_clcmd("say /dywizja", "MenuDywizja");

Nastepnie szukamy public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

I w tej klamrze

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{

na koncu dodajemy:

		new dywizja_doswiadczenie;
		
		for(new i=1;i<33;i++)
		{
			if(!is_user_alive(i))
				continue;
				
			if(attacker == i)
				continue;
			
			if(get_user_team(attacker) != get_user_team(i))
				continue;
			
			if(dywizja_gracza[attacker] == dywizja_gracza[i])
			{				
				if(dywizja_gracza[attacker] == 1) dywizja_doswiadczenie = 10;
				if(dywizja_gracza[attacker] == 2) dywizja_doswiadczenie = 30;
				if(dywizja_gracza[attacker] == 3) dywizja_doswiadczenie = 70;
				if(dywizja_gracza[attacker] == 4) dywizja_doswiadczenie = 150;
				if(dywizja_gracza[attacker] == 5) dywizja_doswiadczenie = 350;
				if(dywizja_gracza[attacker] == 6) dywizja_doswiadczenie = 800;
				
				//set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.63, 1, 6.0, 4.0);
				//ShowSyncHudMsg(i, SyncHudObj4, "Dywizja +%i Expa", dywizja_doswiadczenie);
                                //client_print(i,print_chat,"Dywizja +%i Expa", dywizja_doswiadczenie);
                                // Powyzej znajduje sie kod na wyswietlenie informacji pierwsze 2 to hud a 3 linijka info na czacie poprzez usuniecie // odblokujemy wysylanie informacji o expie dywizji.
				doswiadczenie_gracza[i] += dywizja_doswiadczenie;
			}
			else
			{
				//set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.63, 1, 6.0, 4.0);
				//ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj4, "Zaden gracz nie dolaczyl do Dywizji");
				//client_print(attacker,print_chat,"Zaden gracz nie dolaczyl do Dywizji");
                                // To samo co wyzej. Odblokowac wedlug uznania
				
			}
		}

@up

Gdy odblokujemy wysylanie wiadomosci w hud nalezy dodac kolejny kanal hud.

Spoiler

 

Szukamy public UsunUmiejetnosci(id) i na koncu dodajemy:

dywizja_gracza[id] = 0;

Pod koniec szukamy public PokazInformacje(id) i zamieniamy caly public na ten.

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa: %s^nDywizja: %s^nDoswiadczenie: %i / %i^nPoziom: %i^nPerk: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], nazwy_dywizji[dywizja_gracza[target]],doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	set_hudmessage(188, 176, 44, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[ Klasa:  %s ]^n[ Dywizja: %s ]^n[ Doswiadczenie: %i / %i ]^n[ Poziom: %i ]^n[ Perk: %s ]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], nazwy_dywizji[dywizja_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Wyzej wersja jest dla zielonych.Jezeli ktos sie zna na pisaniu to wie co dodac i co zmienic jezeli nie chce podmieniac calego publica.

 

I na samym koncu moda dodajemy to.

public MenuDywizja(id)
{
	new menu=menu_create("Dywzija","Dywzija_handler");
	for(new i=1; i<sizeof nazwy_dywizji; i++)
		menu_additem(menu, nazwy_dywizji[i]);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}
public Dywzija_handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(poziom_gracza[id] < 5)
				client_print(id,print_chat,"%s dostepna od %i Poziomu",nazwy_dywizji[item+1],lvl_dywizji[item+1]);
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Dolaczyles do %s",nazwy_dywizji[item+1]);
				dywizja_gracza[id] = 1
			}
			
		}
		case 1:
		{
			if(poziom_gracza[id] < 15)
				client_print(id,print_chat,"%s dostepna od %i Poziomu",nazwy_dywizji[item+1],lvl_dywizji[item+1]);
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Dolaczyles do %s",nazwy_dywizji[item+1]);
				dywizja_gracza[id] = 2
			}
		}
		case 2:
		{
			if(poziom_gracza[id] < 30)
				client_print(id,print_chat,"%s dostepna od %i Poziomu",nazwy_dywizji[item+1],lvl_dywizji[item+1]);
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Dolaczyles do %s",nazwy_dywizji[item+1]);
				dywizja_gracza[id] = 3
			}
		}
		case 3:
		{
			if(poziom_gracza[id] < 50)
				client_print(id,print_chat,"%s dostepna od %i Poziomu",nazwy_dywizji[item+1],lvl_dywizji[item+1]);
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Dolaczyles do %s",nazwy_dywizji[item+1]);
				dywizja_gracza[id] = 4
			}
		}
		case 4:
		{
			if(poziom_gracza[id] < 65)
				client_print(id,print_chat,"%s dostepna od %i Poziomu",nazwy_dywizji[item+1],lvl_dywizji[item+1]);
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Dolaczyles do %s",nazwy_dywizji[item+1]);
				dywizja_gracza[id] = 5
			}
		}
		case 5:
		{
			if(poziom_gracza[id] < 85)
				client_print(id,print_chat,"%s dostepna od %i Poziomu",nazwy_dywizji[item+1],lvl_dywizji[item+1]);
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Dolaczyles do %s",nazwy_dywizji[item+1]);
				dywizja_gracza[id] = 6
			}
		}
		
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

W razie jakis problemow badz ulepszenia,dodania,zmienienia cos w kodzie proszę pisac gdyz ten kod wycinal ze swojego codmoda.

 

ps. Poradnik zostal napisany przeze mnie na odpracowania warna :)




#642997 miscstats- jak zrobić żeby headshoty tylko ty słyszał a nie każdy

Napisane przez Drago36 w 12.06.2014 16:16

		if (HeadShotKillSound)
		{
			client_cmd(killer, "spk misc/headshot")
			client_cmd(victim, "spk misc/headshot")
		}

Jeśli plik odgłosu "headshot" jest w formacie .wav (w innym formacie nie zadziała) to zrób tak:

		if (HeadShotKillSound)
		{
			emit_sound(victim,CHAN_ITEM, "misc/headshot.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
		}

Odgłos powinni słyszeć gracze wokół ofiary.


  • +
  • -
  • 1


#643010 miscstats- jak zrobić żeby headshoty tylko ty słyszał a nie każdy

Napisane przez BlackPerfum w 12.06.2014 17:43

Odgłos powinni słyszeć gracze wokół ofiary.

można by zrobić że tylko jak ty trafisz headshota to ty słyszysz tylko

Czyli osoba trafiająca a nie trafiona ma słyszeć

if(HeadShotKillSound)	client_cmd(killer, "spk misc/headshot")

  • +
  • -
  • 1


#643020 miscstats- jak zrobić żeby headshoty tylko ty słyszał a nie każdy

Napisane przez BlackPerfum w 12.06.2014 19:13

Proszę


  • +
  • -
  • 1