Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bump - zdjęcie

Bump

Rejestracja: 24.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.05.2014 16:17
-----

Moje tematy

Klasa "USP Master"

25.05.2014 09:20

Prosilbym o klase

 

Nazwa: USP Master

Inta 0

Zdrowie 5

Wytrzymalosc 5

Kondycja 15

 

Dostaje USP i HE

 

1/4 z USP, 1/3 HE

 

 

 

i

 

 

Nazwa: Ulepszony Snajper

Inta 0

Zdrowie 5

Wytrzymalosc 5

Kondycja 15

 

Dostaje AWP i Nóz

 

1/3 AWP, 1/3 Noż

 

 

z góry dzięki

Nowa Klasa w Frakcji

24.05.2014 08:47

Witam, mam problem z dodaniem klasy (Teemo) Ktora stworzylem w waszym kompilatorze,

miny, invisible na kosie, etc.

 

Podczas kompilacji wyskakuje mi taki blad:

 


QTM_CodMod.sma(644) : error 021: symbol already defined: "WybierzKlase"
QTM_CodMod.sma(1488) : warning 217: loose indentation

1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).

 

 

if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Medyk")){
        frakcja_klas[ilosc_klas] = "Normalne";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Teemo")){
        frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium";
}

 

Gdy zmienie "Teemo" na np Saper, to wszystko działa i blad z

error 021: symbol already defined: "WybierzKlase"

Nagle znika

 

Spoiler