Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KochamFootball - zdjęcie

KochamFootball

Rejestracja: 19.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.01.2016 11:21
-----

#696946 NO-IP - plugin blokujący reklamujące boty (IP spam)

Napisane przez ex0 w 11.04.2015 13:38

66559383814402265920.jpg

 

 

Z tym coś da się zrobić? chodzi mi oczywiście o spacje w nicku.

Pewnie, że da.
Filtrujesz nicki zwyczajnie i szukasz wszystkiego, jedyny sposób na te reklamki to automatyczny BAN od razu przy wejściu na serwer.


  • +
  • -
  • 0


#697005 Rozjaśnienie DarkQ - Hitu "GO:MOD"

Napisane przez sharkowy w 11.04.2015 19:49

Super, za tak sprawnie i szybko przeprowadzone śledztwo łap tu zdjęcie banana.

 

banan-1.jpg


  • +
  • -
  • 12


#696239 [Cmod] Tworzenie podst. klasy + mały opis api

Napisane przez plx211 w 06.04.2015 19:16

0. Wstęp



Jako że ostatnio dużo osób do mnie pisze obnośnie pomocy z tworzeniem klas, postanowiłem napisać ten oto drobny poradnik ukazujący tą "Czarną Magie".
Z góry przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne (przepuszczałem przez "sprawdzaniepisowni" ale się wykrzaczył przez znaki specjalne).
 

1. Piszemy klase



Co będzie nam potrzebne:

  • Kompilator sourcemod (ja używam v1.6.4) z wgranym api cmod'a
  • Wygodny edytor textu (najlepiej z podświetleniem składni - ja używam Geany z składnią C++)
  • pomysł na klase ;)

Moja klasa będzie miała następujące parametry:

  • Nazwa: NikuSan
  • Opis/umiejętność: Przy każdym użyciu skilla dostaje flash'a
  • Bronie: awp, tec-9, flashbang
  • Statystyki INT/CON/STR/DEX: 22/10/33/90

A o to nasz "kod startowy":

#include <sdktools>
#include <sdkhooks>
#include <sourcemod>

public Plugin:myinfo = {
name = "NikuSan",
author = "PLX",
description = "Przy każdym użyciu skilla dostaje flash'a",
version = "1.0",
url = "RedTube.plx"
}

public OnPluginStart(){

}

Pierwszym krokiem który musimy zrobić jest załączenie api, aby tego dokonać pod:

#include <sdktools>
#include <sdkhooks>
#include <sourcemod>

dodajemy:

#include <cmod>

Gdzieś musimy przechowywać informacje o klasie, dlatego pod wyżej wymienionymi musimy dodać następujący kod:

//Tworzymy zmienne przechowujące informacje o klasie oraz je wypełniamy
new const String:nazwaKlasy[] = "NikuSan";
new const String:opisKlasy[] = "Przy każdym użyciu skilla dostaje flash'a";
new const intKlasy = 22;
new const conKlasy = 10;
new const strKlasy = 33;
new const dexKlasy = 90;

//Tworzymy uchwyt dla adt_array (który będzie przechowywał liste broni)
new Handle:bronieKlasy;

Czas nastał na stworznie adt_array który będzie przechowywał listę naszych broni, aby tego dokonać do funkcji OnPluginStart() dodajemy:

//Tworzymy adt_array dla listy broni
bronieKlasy = CreateArray(32);

Następnie wypełniamy adt_array listą broni które nasza klasa ma mieć, w następujący sposób:

//Dodajemy bronie do adt_array
PushArrayString(bronieKlasy, "weapon_awp");
PushArrayString(bronieKlasy, "weapon_tec9");
PushArrayString(bronieKlasy, "weapon_flashbang");

Skoro mamy już zapisane wszystkie informacje które zostaną przekazane do silnika, to przyszedł czas na wysłanie ich, w tym celu  pod powyszym kodem dodajemy:

//Rejestrujemy klase w silniku
Cmod_RegisterClass(nazwaKlasy, opisKlasy, intKlasy, conKlasy, strKlasy, dexKlasy, bronieKlasy);

A teraz ten nieszczęsny skill.
Wpierw tworzymy funkcje odpowiedzialną za aktywacje skilla:

//Tworzymy funkcje, która będzie wywoływana podczas aktywacji skilla przez gracza
public Cmod_OnClientUseSkill(client){

}

Następnie dodajemy do niej:

//Dajemy graczu flash'a
GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang");

Zapisujemy następnie kompilujemy klase. Gotowe :D
Dla tych którym się nie udało, niech sobie porównają kod:

#include <sdktools>
#include <sdkhooks>
#include <sourcemod>
#include <cmod>

//Tworzymy zmienne przechowujące informacje o klasie oraz je wypełniamy
new const String:nazwaKlasy[] = "NikuSan";
new const String:opisKlasy[] = "Przy każdym użyciu skilla dostaje flash'a";
new const intKlasy = 22;
new const conKlasy = 10;
new const strKlasy = 33;
new const dexKlasy = 90;

//Tworzymy uchwyt dla adt_array (który będzie przechowywał liste broni)
new Handle:bronieKlasy;

public Plugin:myinfo = {
    name = "NikuSan",
    author = "PLX",
    description = "Przy każdym użyciu skilla dostaj flash'a",
    version = "1.0",
    url = "RedTube.plx"
}

public OnPluginStart(){
    //Tworzymy adt_array dla listy broni
    bronieKlasy = CreateArray(32);
    
    //Dodajemy bronie do adt_array
    PushArrayString(bronieKlasy, "weapon_awp");
    PushArrayString(bronieKlasy, "weapon_tec9");
    PushArrayString(bronieKlasy, "weapon_flashbang");
    
    //Rejestrujemy klase w silniku
    Cmod_RegisterClass(nazwaKlasy, opisKlasy, intKlasy, conKlasy, strKlasy, dexKlasy, bronieKlasy);
}

//Tworzymy funkcje, która będzie wywoływana podczas aktywacji skilla przez gracza
public Cmod_OnClientUseSkill(client){

    //Dajemy graczu flash'a
    GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang");
}

 

2. Podst. omówienie  api



2.1 Funkcje



Cmod_RegisterClass
Spoiler

 
Cmod_GetClientBonusWeapons
Spoiler

 
Cmod_GetAllowWeapons
Spoiler

 
Cmod_GetClientWeapons
Spoiler

 

2.2 Forwardy



Cmod_OnClassEnabled
Spoiler

 
Cmod_OnClassDisabled
Spoiler

 
Cmod_OnClientUseSkill
Spoiler

 
Cmod_OnGetNewClassID
Spoiler

 
[h1]3 Ostrzeżenia[/h2]

  • Cześć funkcji z api nie jest do końca zabezpieczona, dlatego upewnij się że podajesz prawidłowe dane
  • Nie dodawaj do listy broni weapon_knife, jeśli go dodasz może wystąpić bug z lewitującym nożem przed graczem
  • Nigdy nie zamykaj adt_array jeśli używa go silnik, może to spowodować crash serva

4. Dodatkowo


4.1 m4a1-s



Aby dodać graczu broń m4a1-s należy także dodać do dozwolonych broni (Cmod_GetClientWeapons) dodać broń m4a4 (tak sm uznaje m4a1-s), sytuacja wygląda podobnie z usp
 

4.2 Vip


public Cmod_OnClassEnabled(client)
{
	if(!GetAdminFlag(GetUserAdmin(client), Admin_Custom1)){
		PrintToChat(client, "\x01\x0B\x01 \x07%s \x06Klasa dostępna tylko dla posiadaczy vip'a!", MOD_TAG);
		return CMOD_DISABLE;
	}
	active[client] = true; // <----- opcjonalne
	return CMOD_CONTINUE;
}

4.3 Ciekawostka



Możesz na bieżąco zmieniać bronie klasy (lecz pamiętaj aby nie zamykać adt_array jeśli silnik z niego korzysta)


  • +
  • -
  • 11


#684310 [Zombie Night Mare] By Secretive

Napisane przez xXxBoy4GirlxXx w 22.01.2015 21:06

Proszę, lecz za Lajka się nie obrażę! :P

https://mega.co.nz/#!vdozwY5Z!Sk-oyuGZJKz69r2Kwm83wkmEbixzV78y5Fd8sxQ8HmU

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->


  • +
  • -
  • 6


#694921 Ad-Block

Napisane przez Misiaczek ;c w 31.03.2015 05:35

Ad-Block ( Dawniej Ad-Block and Ban )
Wersja: 1.2.1
Wydanie Pluginu: 30 Marzec 2015
Aktualizacja Pluginu: 30 Lipca 2015
Autor: Misiaczek ;c


Opis Pluginu



Plugin za reklame w:

  • Say
  • Nick
  • Nick ( zmiana podczas gry )

obdarowywuje take osoby odpowiednią kara ( kara jest zależna od ustawień cvaru adblock_kara )

  • Kickiem z Gry
  • Banem na określny czas ( długośc bana jest zależna od ustawień cvar adblock_ban_czas )
     

Cvary Pluginu


adblock_kara "0"
adblock_ban_komenda "0"
adblock_ban_czas "0"

Objaśnienie Cvarów:

  • adblock_kara - do wyboru mamy:
    • 0 - Banowanie gracza
    • 1 - Kick Gracza
    • Standardowo ustawione jest na 0

Ważne

Cvary działają i są aktywne tylko jeśli cvar adblock_kara ma wartość 0 !

  • adblock_ban_komenda - którą komendą banujemy graczy, opcje:
    • 0 - jeśli używamy komendy

      amx_ban <time in min> <steamID or nickname or #authid or IP> <reason>
    • 1 - jeśli używamy komendy
       
      amx_ban <steamID or nickname or #authid or IP> <time in min> <reason>
    • Standardowo ustawione jest na 0.

Informacja

Najczęściej używa się opcji 0, ale sami lepiej wiecie jak banujecie graczy ;]

  • adblock_ban_czas - ustawienia czasu bana,
    • 0 - Perm
    • >0 - Czas bana w minutach
    • Standardowo ustawione jest na 0

Instalacja



Standardowa
 

Lista Zmian



1.2.1 [ 30.07.2015 ]

  • Zmiana regułki REGEX na wykrywają znaki między ip [ Przykład: 127x000x000x001x27015 ] ( Regułka autorstwa Linux' -> Post z Regułką )

1.2.0 [ 26.06.2015 ]

1.1.0 [ 1.04.2015 ]

  • Zmiana nazwy pluginu z Ad-Block and Ban na Ad-Block
  • Poprawka banowania
  • Dodanie cvara z mozliwoscia wyboru kary: ban badz kick
  • Dodanie cvarów do kary z banem odpowiedzialnych za czas bana oraz uzywaną komende do banowania
  • Zmiana w zapisie logów a mianowicie loguje typ kary która gracz otrzymał

1.0.1 [ 31.03.2015 ]

  • Poprawka powodu bana ( zły tekst był, z wersji roboczej )

1.0.0 [ 30.03.2015 ]

  • Wydanie Pluginu

Pobieranie



1.2.1 [ 30.07.2015 ]
Załączony plik  ad_block.sma   4,79 KB  419 Ilość pobrań
  ad_block.amxx

1.2.0 [ 26.06.2015 ]
Załączony plik  ad_block.sma   4,59 KB  219 Ilość pobrań
  ad_block.amxx

1.1.0 [ 1.04.2015 ]
Załączony plik  ad_block.sma   4,4 KB  317 Ilość pobrań
  ad_block.amxx

1.0.1 [ 31.03.2015 ]
Załączony plik  abb.sma   3,84 KB  229 Ilość pobrań
  abb.amxx
 
1.0.0 [ 30.03.2015 ]
Załączony plik  abb.sma   3,84 KB  265 Ilość pobrań
  abb.amxx


  • +
  • -
  • 13


#694208 Mam serwer 6 slotowy o to ip:CENZURA i nie mogę dać spadochronu bo jak użyję...

Napisane przez adiXD w 25.03.2015 19:33

Panu adix należy się ban ale masz

 

http://amxx.pl/topic...on-by-hredzone/

OMG już 4 ostrzerzenia!!!!!




#694168 [ROZWIĄZANE] POszukuje pluginu na INFO na serwerze zeby wyświetlało

Napisane przez WeBsteR w 25.03.2015 14:40

Używaj np.

W say'u:

1.   http://amxx.pl/dokum...a/i11/colorchat

2.   http://amxx.pl/dokum...37/client_print

W hud:

1.  http://amxx.pl/dokum.../set_hudmessage

oraz

2.   http://amxx.pl/dokum...show_hudmessage

+   http://amxx.pl/dokum...a/f120/set_task

 

Ale jak znająć życie chodzi Ci o jakiś auto spamiarz, więc łap:

1.   http://amxx.pl/topic...vanced-version/

2.   http://amxx.pl/topic...rtiser-tag-you/


  • +
  • -
  • 2


#690212 Fizyka

Napisane przez speedkill w 24.02.2015 21:41

Do prądu elektrycznego oraz magnetyzmu mogę polecić Ci książkę Stanisława Bolkowskiego "Podstawy elektrotechniki". Znajduje się tam mnóstwo ciekawych rzeczy o magnetyzmie oraz o prądzie elektrycznym, gdy byłem w 1-szej klasie technikum używaliśmy tej książki na podstawach elektrotechniki.

Co do Twojego pytania: http://naukamilosci....-i-ich-moc.htmloraz http://www.kognitywi...zg/badania.html
  • +
  • -
  • 1


#693656 [ROZWIĄZANE] Uraz kolana

Napisane przez IntelCom w 20.03.2015 23:10

Ja miałem coś podobnego, cholernie bolało.Noga była mocno spuchnięta.Nie mogłem w zaden sposób się na niej oprzeć, nie mówiąc już o chodzeniu.Udałem się więc do lekarza, bo podejrzewałem złamanie czy coś.Po zrobieniu prześwietlenia okazało się, że nie ma żadnego złamania itp.Po prostu nogą była bardzo mocno stłuczona.Ponad 2 tyg. musiały minąć zanim doszedłem do siebie.
  • +
  • -
  • 2


#693973 Jakie komędy by dać komuś vipa lub klase premium

Napisane przez IntelCom w 23.03.2015 21:41

To jak "tępy jesteś", to się za to nie bierz.

https://amxx.pl/topi...dawanie-admina/
  • +
  • -
  • 4


#694078 Jakie komędy by dać komuś vipa lub klase premium

Napisane przez GwynBleidD w 24.03.2015 22:01

adiXD , wszystkie pytania które do tej pory zadałeś, są dość mocno na forum omówione. Można również niewielkim nakładem pracy znaleźć samodzielnie odpowiedzi poza forum, używając google. Dodatkowo wszelkie twoje wypowiedzi na forum są w części lub w całości niezrozumiałe, niegramatyczne, naszpikowane błędami ortograficznymi i językowymi.

 

Mimo udzielenia odpowiedzi nadal pytasz o to samo, gdy ktoś zwróci Ci uwagę, że odpowiedź już otrzymałeś to odpowiadasz że jej nie rozumiesz. Jeśli czegoś nie rozumiesz to wskaż dokładnie z czym masz problem, nie będziemy zgadywali jakie słowa znasz, a jakie się nie znajdują w Twoim słowniku. Jak na razie to my nie rozumiemy Ciebie...

 

Nie wiem czy trollujesz czy po prostu taki jesteś, ale nie jest to w tym momencie ważne, bo nie ma na takie zachowanie, kompletną ignorancję i sposób wypowiedzi miejsca na tym forum. Za każdy napisany przez Ciebie do tej pory post otrzymałeś ode mnie ujemną reputację, bo absolutnie każdy Twój post na to zasłużył. Jeśli z następnym Twoim postem nie zobaczę poprawy, będziesz od tej pory otrzymywał ode mnie warna, bo niestety będę te posty traktował jak trollowanie i celowe zaniżanie poziomu wypowiedzi na tym forum. Przypominam, że za 5 punktów ostrzeżeń otrzymuje się permanentnego bana, a masz już dwa. Zakładanie nowego konta, szczególnie po otrzymaniu bana na poprzednie, jest na tym forum zabronione i będzie skutkowało natychmiastowym zbanowaniem drugiego konta.


  • +
  • -
  • 3


#655775 Paintball Gun & Mod [NOWA WERSJA]

Napisane przez szelbi w 09.08.2014 20:33

Opis


Miałem trochę wolnego czasu, więc postanowiłem go wykorzystać na poprawienie kilku błędów w modzie PaintBall. Plugin będzie aktualizowany, jeśli dowiem się o innych błędach. Dodatkowo dodałem do opisu CVAR'y, które wcześniej nie były w nim uwzględnione.
 

Instalacja


Standardowa.
 

Komendy admina


/ent (ADMIN_SLAY) - wyświetla informacje o entach na czacie
 

Komendy gracza


/respawn - odradza gracza, jeśli tryb DM jest włączony

CVAR'y


amx_pbgun (domyślnie 1) - włącza marker
amx_pbusp (domyślnie 1) - włącza USP
amx_pbglock (domyślnie 1) - włącza glocka
pbgun_color (domyślnie 1) - kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu]
pbgun_tgun (domyślnie 3) - którego modelu markera używa TT (wartości 1-5)
pbgun_ctgun (domyślnie 7) - którego modelu markera używa CT (wartości 6-10)
pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wystrzelonych jednocześnie (czym mniej, tym mniejsze obciążenie)
pbgun_velocity (domyślnie 2000) - szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))
pbgun_speed (domyślnie 0.08) - czas pomiędzy każdym strzałem
pbgun_life (domyślnie 15) - jak długo farba zostaje na ścianie
pbgun_glow (domyślne flagi "a") - a = kulki mają poświatę, paintball, b = za kulkami ciągnie się "ogon"
pbgun_damage (domyślnie 100) - ile obrażeń zadaje jedna kulka
pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać
pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona
pbgun_sound (domyślnie 1) - czy strzał i uderzenie mają wydawać dźwięki

amx_pbmod (domyślnie 1) - czy mod ma być włączony
amx_pbmodel (domyślnie 0) - czy gracze mają widzieć inny model gracza
amx_pbmoney (domyślnie 1) - czy pieniądze na serwerze mają być wyłączone
amx_pbstrip (domyślnie 1) - czy bronie mają być zabierane na początku każdej rundy
amx_getnade (domyślnie 2) - jak często gracz dostaje HE 1 = co rundę, 2 = jeśli zabił kogoś w poprzedniej rundzie
amx_pbdm (domyślnie 0) - jeśli aktywne, gracze będą się odradzać po śmierci

amx_pbnade (domyślnie 1) - czy granaty mają być aktywne
pbnade_radius (domyślnie 150) - odległość (w unitach) w jakiej gracz musi się znajdować od granatu, aby ten go zabił
  

Changelog


Spoiler


Download


Modele, dźwięki i mapy: Załączony plik  Paintball.zip   9,31 MB  963 Ilość pobrań

 
Załączony plik  paintballmod.sma   6,01 KB  980 Ilość pobrań
  paintballmod.amxx
Załączony plik  paintballgun.sma   13,42 KB  1055 Ilość pobrań
  paintballgun.amxx
Załączony plik  paintballnade.sma   3,74 KB  747 Ilość pobrań
  paintballnade.amxx
  • +
  • -
  • 13


#692903 [ROZWIĄZANE] Używanie get_user_team zamiast is_user_connected + get_user_team

Napisane przez GwynBleidD w 15.03.2015 15:11

CHECK_PLAYER sprawdza z tego co wiem wyłącznie czy ID gracza jest w przedziale od 1 do ilości slotów serwera, nie sprawdza czy gracz istnieje. Więc cs_get_user_team może się wysypać.


  • +
  • -
  • 2


#692748 Kolorowe ślady po kulach

Napisane przez Epal w 14.03.2015 19:18

Kolorowe ślady po kulach ^D^

 

 

 

5f5ggo.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#691939 [KOSZ] problem błąd ajax

Napisane przez opowiadacie kit w 09.03.2015 01:13

nadpisz plik ..htaccess

 

 

 

RewriteEngine On
RewriteBase /sklep/
 
<Files .*>
    Order Deny,Allow
    Deny From All
</Files>
 
RewriteRule ^(?:application|system)\b.* index.php/$0 [L]
 
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
 
RewriteRule .(.?)* index.php?$1 [PT]
 
 
Powinno działać :)